ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

نیمه‌ی پنهان ماه

۳۰ خرداد ۱۳۸۹

گاهی...

ترک دیوار

...بهانه‌ای است تا...

...

 

نیمه‌ی پنهان ماه را مدت‌هاست می‌خوانم و معمولا از نوع نگاه و بیان خاصش لذت می‌برم. همیشه به دنبال بهانه‌ای برای معرفی‌اش بودم. پست اخیر بهانه را فراهم کرد. شما هم نگاه کنید.

 

 

۸۹/۰۳/۳۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۸)

این که داژدین کتابو
رمانو
روبانو
مقاله و
دست نوشته و
چیشی بو ؟

نیمه پنهان باید اسرار آمیز باشه
سلام به نظر شما این حالا معرفی بود؟

پاسخ:
به نظر شما چی بود!؟
http://halg.persianblog.ir/
بسیار زیبا بود ولی زیباتر از اون موسیقی دلنشین پس زمینه وبلاگ بود
۳۱ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۵۰ عبدالحمید حقی
سلام

اره سروده های منحصر به فرد و وزینی دارد

نکنه خودت باشی

از تو همه چی برمیاد ها

من لینکش کردم

پاسخ:
حالا فرض کن من باشم، آدم نمی‌تونه خودشو معرفی کنه!؟
بعد از کلی این در اون در زدم فهمیدم که لینکش رو با سه تا نقطه گذاشتی توو پست.حالا نمیشد با اسم خودش لینک می کردین؟!!
بعد از خوندنش به این فکر افتادم که ما به چه بهانه ای دنیا رو ببینیم؟!!!اصلا برای دیدن احتیاج به بهانه ای داریم؟!!

پاسخ:
شما هم اگه آدرس خودتونو پای نظرتون بذارید کسی فکر نمی‌کنه خودم برای خودم کامنت گذاشتم!
۰۲ تیر ۸۹ ، ۱۶:۴۰ خرس خوسار
خوب بمدی چونو بیمخوستین ؟
وچه که زدن ندارو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی