ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

کمش

۱۳ شهریور ۱۳۸۹

 

 

اگر می‌خواهید چند نقاشی فوق‌العاده‌ی دیگر هم ببینید به این‌جا بروید، شاید هم مشتری شدید و عکس‌ها و نقاشی‌های زیبای دیگر را هم دیدید.

 

 

۸۹/۰۶/۱۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲۴)

۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۰۶ غریبه ی آشنا
با سلام:
من عاشق تابلو های هنریم.خیلی قشنگ و زیبا بود.این نقاشی ها واقعا فوق العاده است .دستتون درد نکنه،خدا خیرتون بده که روحیه منو یه خورده شاد کردید.

پاسخ:
خیلی خوشحال شدم که تونستم روحیه‌ی یک نفر رو شاد کنم حتی اگه یه غریبه باشه.
سلام
آخی
روح منم شاد شد!
همهشون قشنگند اما من اون یکی که خونه قدیمی با یه حوض بزرگ و پیرمرد رو از همه بیشتر دوست داشتم.
حالا یه سری هم به نقاشیهای بقیه میزنم.
ممنون خیلی عالی بود.

پاسخ:
خوشحال شدم.
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۰:۳۷ مهدی حاجی زکی
خیلی شبیه نه ؟
یه کمی پیرتر از اونیه که فکرشو می کردم
ولی تو دل برویی به جون خودم

پاسخ:
بالاخره یکی ما رو پسندید. برم یه اسفندی دود کنم.
سلام
مبارک باشه.می بینم که بالاخره کمش عکس خودشو رو کرد.
فکر نمی کردم اینقدر مسن باشید.
به هر حال ممنون که این آثار زیبا رو معرفی کردید.
موفق باشید.

پاسخ:
تازه دلمو ندیدی، از این هم مسن‌تره.
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۱۷ عبدالحمید حقی
سلام
خود خودتی نه؟؟!!

http://hamidhaghi.blogsky.com

پاسخ:
خود خود که نه یه کم اون‌ورتر.
حالا به چی فکر می کنید ؟

پاسخ:
به کاربرد شتاب‌دهنده‌های نسل بتا در تیز کردن کلنگ چاه‌کنی.
مولانا میگه:
صورتگر نقاشم هر لحظه بتی سازم/وانگه همه بتها را در پیش تو بگدازم
صد نقش بر انگیزم با روح درآمیزم/ چون نقش تو را بینم در آتشش اندازم...
...
به نظرم اگر همراه با این نقاشی ویا حتی روی آن شعر "کمش" یوسف بخشی را می نوشتید خیلی جالب می شد.

پاسخ:
البته پر واضح است که نظر شعرا در این زمینه مقدم است و ما صرفا حس الکن خودمان را گفتیم.
جناب آقای کمش بیا میانجی گری کن دخترای وبلاگ نویس خوساری دارند وبلاگ هاشون را تعطیل می کنند
بگو تر خدا اون مطالب مسخره اشون را ادامه بدهند وگرنه آمار بلاگفا میاد پایین

پاسخ:
ببخشید این‌قدر صریح بودم. امیدوارم انتقاد منو حمل بر تو هین نکنی.
سلام
ابر رئال بود
حظ کردم
شادزی

پاسخ:
این اصطلاح شما هم خیلی ابررئال بود. جالب بود، نشنیده بودم.
کمش عزیز :
چون نظرات وبلاگ شما باز است و نیاز به تایید ندارد این کامن را گذاردم که دیگران ادب شوند .
شما که نکته سنج هستید و در تالار شهرتون آمار از نظرات گاف یا ساقی یا یک دوست می دهید
در بلاگفا و محیط مجازی هرکس مختار است که با هراسمی کامنت بگذارد .
پس مچ گیری شما بدرد عمه اتان می خورد .
در ضمن حالا دختر آقای صاحبی ننویسد چی میشه زمین و افلاک وستارگان بهم می خوره
شما و خانم مهدوی زیاد برای هم نوشابه باز می کنید
مواظب باشید که یه دفعه زخم معده نگیرید
البته همه اینها از بیکاری می باشد
در پایان از ایزد منان تقاضا می کنم که همسری در خور شان ومقام شما دو ضعیف به شما عطا نموده تا با آوردن فرزندان زیاد و مشغله کاری در منزل به حول و قوه الهی وبلاگ نویسی را راها کرده و سر به بیابان زندگی بگذارید و جماعتی را از خودتان راحت نمائید .در ضمن دنیای مجازی دنیای نظرات و انتقادات است به دوست شفیقتان بفرمائید که قسمت نظرات وبلاگشان را باز نمایند تا نظرات اهالی وب را در مورد خودشان بدانند و یک تنه به قاضی نروند واقعا که شما دخترها چقدر از خود راضی هستید .
با نیایش همه اهل اینترنت که دعاهایشان مستجاب گردد .
الهی آمین

پاسخ:
- هنوز تحقیقی علمی که نشان دهد دختر‌ها از خودراضی‌تر از پسرها هستند ندیده‌ام اما از دعای به‌جای شما بی‌نهایت ممنونم. من هم امیدوارم همه زوجی مناسب پیدا کنند و بچه‌های کاکل زری بیاورند و به خوشبختی زندگی کنند و اگر فرصت کردند باز هم وبلاگ‌نویسی را ادامه دهند.
۱۵ شهریور ۸۹ ، ۱۵:۰۴ بیکار بیکار
از قدیم گفتن در دیزی بازه ،حیای گربه کجاست.

هر جا که نظرات وبلاگ باز بود که نباید سرت رو بندازی پایین بری نظرات غیر مرتبط با مطالب اون وبلاگ بدی .

پاسخ:
اشکالی نداره به نظرم خوبه که هر کس هر چی دلش می‌خواد بگه. بالاخره دیگران هم می‌تونند پاسخ بدند و قانون هم حدود این موضوعو مشخص کرده.
این نقاشی های استاد کاتوزیان یه بار نمایشگاشو رفتم ... کیفی میکنه آدم ! خودش زندس؟ راستی اینکتون کردم

پاسخ:
خوش به حالت که اینارو از نزدیک دیدی. معرکه‌س. فکر می‌کنم زنده باشه.
دنیای اینترنت جای نظر دادنه ولی جای توهین نیست بیشک کسی که اینجوری میگه و مینویسه توی همچین خانواده ای رشد کرده و رفتار این شخص اینه رفتار خانوادشه

پاسخ:
موافقم که عموما خانواده‌ها بچه‌ها را مثل خودشان تربیت می‌کنند اما استثنا هم داره. مثل پسر نوح و سگ اصحاب کهف!
کامنت شما به مطلب اضافه شد!
۱۷ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۱۶ عبدالحمید حقی
دوتا اهنگ برای دانلود گذاشتم

یکی صدای غضنفری و ویلن حمید بنی هاشمی

یکی هم سروده زهرا مهدوی با صدای نیما و تنظیم خودم
سلام
مرسی که به عکاس خونه لینک دادی
دوست داری تو پروژه عکاس خونه همکاری کنی؟
به وبلاگ شخصی ام که لینکش رو گذاشتم برو یا برام ای میل بفرست

شب و روزت خوش
علیرضا

پاسخ:
متاسفانه نمی‌تونم کمکی بهت بکنم. موفق و مانا باشی.
چاه رو با این میکنی بابا دمت گرم کمش ...
ته اون چاه وبلاگ نویسی میکنی ایول ... یه کم یاد بگیرید

پاسخ:
با خودت حرف می‌زنی!
۱۸ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۳۰ عبدالحمید حقی
سلام
پیشا پیش عید مبارک

دارم یک کار فقط مخصوص خود خودت تنظیم میکنم

کمش هنگام چاه کنی

سعی کردم صداهای مربوط به کندن چاه و صداهای مربوطه(چرخ چاه صداری اب صدای نفس کشیدن ته چاه .باد .حال و هوای بیابان و...... را همراه با موسیقی مناسب و خوندن خودم (شاید تکلمه شعر بخشی) را تنظیم کنم

خلاصه میخوام یه کار درخور شما بشه اگه خوب نشد قهر نکن مثل خیلیای دیگه

من دوزاریم کجه
تازه متوجه عنوان این پست با موضوع عکس شدم.
من فقط عکس رو نیگاه کرده بودم.
خسته نباشی چاه کن!

پاسخ:
زنده باشی دخترم!
۲۴ شهریور ۸۹ ، ۲۲:۵۴ عبدالحمید حقی
کار ترکیبی " کمش" رو برای دانلود فقط برای تو گذاشتم

دانلود کن

http://hamidhaghi.blogsky.com

پاسخ:
دانلود کردم ممنون. درباره‌اش می‌نویسم.
این اثر استاد کاتوزیان نیست
لطفا دقت کنید

پاسخ:
من به نقل از منبع گفتم و فکر می‌کنم درست باشد. اگر اطلاعات دقیق‌تری دارید بفرمایید تا به منبع انتقال دهم.
منیع:کتاب نقاشان معاصر ایران
از انتشارات یساولی
متسفانه اسم نقاشرو فراموش کردم
اما مطمئنم این اثر استاد کاتوزیان نیست

پاسخ:
من به کتابی که گفتید دسترسی ندارم اگر شما دارید لطف می‌کنید اگر بررسی کنید.
سلام
منبع من سایت تابناک بود
به این آدرس
http://www.tabnak.com/nbody.php?id=56486
البته ایده گرفتن از کار بقیه در ایران رایجه
شاید کسی با استفاده از تابلوی استاد چیزی شبیه به اون را کشیده

در هر حال از دقت نظر شما ممنونم
علیرضا

پاسخ:
ممنون از توجهت. اگر بتونی کتاب رو هم نگاه بکنی خیلی ممنون می‌شم.
این کتاب در واقع یه کتاب مرجع هم به شمار میره
اگه این اثر توسط اون نقاشی که من اسمش رو فراموش کردم کپی شده باشه باید تو تون کتاب مینوشتند .

پاسخ:
راستش من امکان تحقیق ندارم. امیدوارم شما یا آقای ادریسی تحقیق لازم رو انجام بدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی