ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

ناسیونالیسم!

۱۸ خرداد ۱۳۹۲
محمودی خونساری، ادیب خونساری، بنان، شجریان، کلاپتون، کوهن، یانی، ونجلیس، فرهادی، گیبسون، شکیبایی، همینگوی، حاتمی‌کیا، مجیدی، میرباقری، انتظامی، کوندرا، تولستوی، برتولچی، آنجلوپولوس، گوته، الیوت، بخشی، حافظ، سعدی... و صدها هنرمند و متفکر دیگه مورد تکریم من هستند چون هنر و تفکر انسان‌ساز و روح‌افزا تولید کردند و چیزی به من یاد دادند.
ادیسون، انیشتین، نوبل، خوارزمی، ابن سینا، نیوتون، گالیله، ابوریحان، لاوازیه، آدام اسمیت، ماری کوری، پاستور،  و دیگر دانشمندان معروف و گمنام، مورد احترام من هستند چون زندگی من رو آسون‌تر کردند.
...
برای من برق مهمه نه ملیت ادیسون، نسبیت مهمه نه ملیت انیشتین، فلسفه ابن سینا مهمه نه ملیت ابن سینا، صدای روح‎افزا مهمه نه ملیت بنان و شجریان، مفهوم عمیق جدایی نادر از سیمین مهمه نه ملیت فرهادی و نه حتی اسکار گرفتنش...
...
به نظرم یاد کردن از بزرگان و تکریم اونها خوبه اگر مشوقی برای ادامه اون راه باشه اما افتخار به بزرگان نوعی پنهان شدن پشت نام اونهاست. نوعی تخدیر حتی. خوابیدن و یا خود رو به خواب زدن و غرق شدن در رویای شیرین من آنم که رستم بود پهلوان...
...
خونسار امروز حاصل زحمات خونساری‎های دیروز و امروزه و ایران امروز حاصل زحمات ایرانیان دیروز و امروز...

برای بیدار شدن ابتدا باید بپذیریم که خوابیم و بعد ملزومات بیداری رو فراهم کنیم و اولین نیاز بیداری، دانستن و شناخته. ابتدا شناخت خود و بعد شناخت جهان؛ شاید چند نسل بعد بتونیم باز هم ابن سینا و خوارزمی تولید کنیم و محمودی خونساری...



۹۲/۰۳/۱۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی