ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

سلام

۱۷ شهریور ۱۳۹۴

به نظرم دیگه باید بیام اینجا. من دیر اعتماد می‌کنم، دیر نزدیک می‌شم، دیر اخت می‌شم. اما وقتی اخت شدم، دیر کنار می‌کشم، دیر سرد می‌شم...

گاهی علیرضا شیرازی رو تصور می‌کنم که سخت تلاش می‌کنه گندی رو که زده جمع و جور کنه اما از خودم می‌پرسم چرا توضیح نمی‌ده؟ چرا تشریح نمی‌کنه؟ چرا عذرخواهی نمی‌کنه؟ و یه هو تصویر جان کوچولوی رابینهود رو می‌بینم که خنجر رو از پشت روی کمر شیرازی گرفته و به زور وادارش می‌کنه چیزی نگه. یعنی در این حد دوست دارم تصویر ذهنیم از شیرازی به هم نریزه....

اما به هر حال تحملم تموم می‌شه و مجبور می‌شم تکلیفم رو روشن کنم. به نظر خودم حد صبر در این مورد بیش از این نیست. آدم طلبکار و متوقعی نیستم و نهایتا می‌گم متاسفم که نتونستیم با هم باشیم... خدا نگهدار....

پرونده بلاگفا رو بستم و اومدم به بیان. خدا رو چه دیدی شاید روزی هم از بیان رفتم یه جای دیگه؛ دنیا را نزیسته‌ام پس نمی‌دانم آینده چه خوابی برایم دیده‌است. اومدم به بیان ببینم این دنیای جدید چه شکلیه و چه شرایطی برام ایجاد می‌کنه. که دنیا دنیای رفتن و رفتن  و رفتن است...


 


پ.ن: پروسه مهاجرت زمان‌بر و پر تلفات بود. نرم‌افزار مهاجرت مشکلاتی داشت که با رد و بدل کردن چند ایمیل با بیان تقریبا رفع شد. مهمترین تلفات نظرات ارزشمند دوستان بود. البته قبلا هم تو اوایل سال 92 اقدام به مهاجرت کرده بودم و وبلاگی تو بیان ساخته بودم و خوشبختانه نظرات تا اون موقع وجود دارند. الآن هم هنوز درگیر رفع و رجوع مسایل مهاجرت هستم؛ بعضی پست‌های آرشیو تکراری هستند که به مرور درست می‌شند. بعدش هم باید بررسی کنم ببینم کدوم پست‌ها منتقل نشدند و اون‌ها رو هم اضافه کنم. دم پیری خونه عوض کردن این مشکلات رو هم داره....:)))) آخه بیانم شد وبلاگ با این آیکونای نداشته!!!!!!!:))


۹۴/۰۶/۱۷
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۸)

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۶ سیدشهاب میرشفیعی
کمش جان
به بلاگ دات ای آر خوش آمدی...
نمیدونم چی بگم،واقعأ شوکه شدم...باور کن واقعأ تعجب کردم و خوشحال شدم:))))))
پاسخ:
خوشحالم که خوشحال شدی.
بیان خوبه اما بلاگفا هم مشکلی برام نداشت تا این اخیرا که به نظرم خوب عمل نکرد. هم از نظر فنی و هم اخلاقی....
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۴ سیدشهاب میرشفیعی
راستی کمش جان با عوض کردن ویرایشگر متن در قسمت تنظیمات مرکزی و انتخاب ویرایشگر «TinyMCE به صورت کامل» مشکل آیکون و صورتک هم حل میشه
پاسخ:
ممنون.
اتفاقا دیدم تو یکی از پستهات شکلک گذاشته بودی.
توی نظرات نمیشه استفاده کرد؟


حلا من چوزن واچن شکلک بینان؟
مین این گرونی و بلاتکلیفی اسباب کشید ادگو چه کره؟
اولژ فکرم کرت ادگو کلن ورماله
من خا اندی با خوم مشت و لقه وازید کران که ادی بینرسان پست بیخوسان :(


عقده ای گنایان :ا
پاسخ:
:)))))
چه کرمین هیشکا همه چیژ کامل نی ادگو بسیزمین و بسازمین.....
امیدواران تو جی سرد خلوت گنو....
شاعر درونم می گه از جانب شیرازی بهت بگم که: 
از برم دامن کشان، رفتی ای نامهربان.

فیلسوف درونم هم می گه تصمیمات آدم ها قابل احترامند، هرچند باهاشون موافق نباشیم!

خودمم می گم مبارک باشه.
پاسخ:
:((((
بی وفایی رو تو شروع کردی شیرازی....
ما که با همه چیزت ساختیم اما دریغ از یه کلوم عذرخواهی. یه کلوم توضیح... 

...
آسمان هر کجا همین رنگ است....
ظاهر مهم نیست. اینجا و اونجا فرقی نداره مهم همین ارتباطه....:)
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۱ سیدشهاب میرشفیعی
در مورد استفاده از صورتک در نظرات امتحان نکردم ولی فکر نمی کنم بشه...شاید هم بشه...
پاسخ:
ممنون
سلام.منزل جدید خیلی خیلی مبارک باشه
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم.
سلام برشما,مبارک باشه گذرگاه جدیدتون. ان شاالله موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون
گذرگاه جالب بود:)
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۵ کامران میرمحمدی
آقا سلام 
رسیدن به خیر
منزل نو مبارک
کادو چی بیاریم براتون چشم روشنی ؟
پاسخ:
سلام
مخلصیم
همین که بهمون سر میزنید بهترین کادوئه.
ممنون....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی