ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

فانوس دریایی

۲۶ شهریور ۱۳۹۴

دوست دارم تو یه روز طوفانی بالای این فانوس دریایی باشم...


فانوس دریایی

۹۴/۰۶/۲۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۵)

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۶ سیدشهاب میرشفیعی
فکر کنم بهترین جا و البته تنهای جای  ممکن برای بودن همون بالای فانوس باشه چون اگه آدم جای دیگه وایسه به احتمال زیاد راهی دیار باقی بشه:))))
پاسخ:
:)))
ولی اینطوری به دیار باقی رفتنم حال میده ها....
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۱ هیچکس مسافر
:0

یاقا قحطو
خبو برقا جی بشو :)
من دوست دارم یه جشن بگیرم ملتو اینجا دعوت کنم :))
پاسخ:
:)))
آخه ممکنه کسی نیاد.
ملت میترسند....
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۱ هیچکس مسافر
البته میزو صندلیو تو تراس میچینم :)
پاسخ:
:))
خب دیگه ملت رسما بات قحر میکنند...
سلام سالار
رسیدن بخیر
آقا من سه ساله دارم به شما التماس می کنم بیاید بیان!!!
مشتری پر و پا قرص می شید
دم شما گرم بی صبرانه منتظر خوندن پست های همیشه بیستتون هستم
پاسخ:
خب سه سال کم بود.
من معمولا با چار سال التماس یه حرفو قبول می‌کنم:)))
چاکر آن مقام منیع نیز میباشیم.
شالام شبای بلند پاییزی مدد کنند فرصت نوشتن مبسوط داشته باشیم...
خیلی مینی مالیستی بود!
یه ادامه ای، چیزی. بالای این فانوس توی طوفان آدم های ناامید رو به فکر خودکشی می اندازه!
پاسخ:
حس اون لحظه رو دوست دارم...
شایدم اگر پیش اومد پریدم پایین:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی