ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

بازی آخرین پست سال

۲۶ اسفند ۱۳۸۹
حتما می‌دانید که یکی از قابلیت‌های امسال بلاگفا گرفتن بک‌آپ از پست‌های وبلاگ است. من قبلا برای آرشیو پست‌هایم مشکل داشتم اما با این قابلیت کارم راحت شده و در عرض چند ثانیه آخرین بک‌آپ وبلاگم را در یک فایل خواهم داشت.
دیروز که بک‌آپ گرفتم هوس کردم سری هم به گذشته‌ بزنم. خیلی کار جالب و هیجان‌انگیزی بود. آدم یاد قیامت می‌افتد؛ احساس می‌کنی نامه‌ی اعمالت را دستت می‌دهند. آدم تعجب می‌کند که مثلا شش ماه پیش به چه فکر می‌کرده یا دو سال پیش چه‌طور می‌نوشته. دنیای فوق‌العاده و غریبی است...
پست‌های قبلی را که برانداز می‌کردم به ذهنم رسید یک بازی وبلاگی پیشنهاد بدهم.
در عیدهای گذشته دیده‌اید که وبلاگستان سوت و کور است و همه یا مسافرند یا آنقدر مشغله دارند که حوصله‌ی پست جدید ندارند. اگر هم کسی حوصله‌ی نوشتن داشته باشد می‌بیند خواننده‌ی زیادی ندارد و انگیزه‌اش برای نوشتن کم می‌شود. این وسط کسانی که بیکارند و چیزی هم برای خواندن پیدا نمی‌کنند حسابی حوصله‌شان سر می‌رود.
بازی این است: خانه تکانی که کردید، خریدهایتان را بکنید و با آرامش کامل پای کامپیوتر بنشینید و آخرین بک‌آپتان را بگیرید و یک نگاهی به آن بیاندازید. با صبر و حوصله سه پست بهترتان را انتخاب کنید و به عنوان آخرین پست امسال، آدرس آن‌ها را بدهید.
با این کار هم خودتان را مرور می‌کنید و هم منبع خواندنی مهمی برای بیکارانی مثل من تولید می‌کنید تا از بی‌کاری عید خلاص شوم. فقط به نظرم هر چه پست‌ها قدیمی‌تر باشند بهتر است. چرا که پست‌های اخیر را همه به یاد دارند. من تمام لینک‌هایم را به این بازی دعوت می‌کنم. خصوصا آن‌هایی را که مدتی است نیستند و دلم تنگ نوشته‌هایشان شده.



۸۹/۱۲/۲۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۸)

سلام جناب کمش ممنون از پیشنهاد بسی زیبایی شما فقط یک مشکل کوچک میماند و بس ..
تکلیف ما صفر کیلومترها که نه قدرت وبلاگ نویسانی چون شما ابر وبلاگیستا را داریم و نه ید طولایی در نوشتن ............ اگر هم بخواهیم از ارشیو خود مطلبی زیبا برون اریم که بسی مایه شرم ساریست که مطلب زیبا نتوان یافت .
راه حلی نیز برای ما بیابید تا ما هم خود را به وبلاگنویسان نزدیکتر کنیم تا شاید مارا هم از خود بدانند
پیشا پیش سال نوی ایرانی بر همه فرزندان کورش کبیر مبارک

پاسخ:
شما هم می‌توانید سه پست از کل دنیا انتخاب کنید؛ از هرجا که خواستید.
چه پیشنهاد خوبی.به شرط اینکه خود شما هم سری به وبلاگ ما فقیر فقرا بزنید

پاسخ:
نفرمایید دلتنگ عزیز. من همیشه قطعا شما را می‌خوانم. بی‌نظری گه‌گاه صرفا دلیل بر بی‌نظری است.
پیشنهاد خوبیه منم موافقم. فقط میمونه کدوم پستومو انتخاب کنم. کی میگه ماست من ترشه؟
در ضمن به اهل دل هم میگم که نگران نباش که پست قدیمی نداری برا اینکه مجبور نیستی 7 سال پستهاتو هی بگردی تا یه چیز خوب توشون پیدا کنی. تازه اگه پیدا کنی....( خودمو میگم)
همون جدیداش هم خوبه...

پاسخ:
راستی شما از هاله بودن استعفا دادید؟
سلام.
چشم.
نوروزتون خجسته باد.
تمام.

پاسخ:
ممنون که ندای ما را لبیک می‌گویی.
این استراکچر که گفتید ، خونساریش چی میشه؟
نه من به بچه ها گفتم که اگه میخواهند منو همون هاله (خاله) صدا کنند. اتفاقا اینجوری راحتترم. اما دلم هم واسه لاله اشکم تنگ شده بود. من همیشه خاله ام و خاله میمانم. واسه اینه که خاله خیلی بچه های خواهرشو دوست داره....
سال نو مبارک
سلام جناب کمش
سال نوتون به خوشی باد
سال کهنتون پرازخاطره های خوش باد
سال نیومدتون پرازاتفاقات خوشایند باد
من هم این مطالب را قبلا نخوانده بودم خیلی جالب بود به خصوص قسمت صدقه بدهیدش
موفق و خوش باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی