ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

انصراف!!!

۱۰ فروردين ۱۳۹۳

بنده نه تنها از گرفتن یارانه انصراف نمی‌دم بلکه اگر بهم ندند در جواب پیامک تبریک رییس جمهور محترم یه اس می‌زنم که داداش این رسمش نبود...
مگر این‌که رییس جمهور محبوبم -که ایشالا رایی که بهش دادم حلالش باشه- تشریف بیاره تو تلوزیون خیلی واضح و روشن و شفاف و مبرهن بگه اولا سهم من از نفت زیر پام دقیقا چه قدره؟(اقتصاددانای مملکت می‌گند این یارانه یک دهم سهم من هم نیست) و ثانیا این پول رو دقیقا چیکار می‌کنه؟ 

بگه چه قدر این پول رو صرف خدمات عمومی جاری می‌کنه؟
چه قدرش رو صرف زیرساخت‌های اقتصادی برای آینده دخترم می‌کنه؟ 
چه قدرش رو صرف پیشرفت روستاها و شهرهای کوچیکی مثل خونسار می‌کنه؟
...

و بگه چه قدرش رو صرف ساختن وانت پیکان با مصرف صدی12 و پژو پرمصرف بزک دوزک شده دهه هشتاد می‌کنه!؟
چه قدرش رو می‌ریزه تو باک پورشه و بی ام دابلیو(!) پسر همسایمون که رفت آمدش به ویلای محمود آباداشون جهت رسیدن به دم و دود و دافش به راه باشه؟
چه قدرش رو می‌ریزه تو باک هواپیمای سوسن‎اینا که کنسرت آنتالیای گوگوششون اوکی بشه؟
چه قدرش رو می‌ریزه تو باک مخفی ماشینای ترکیه که ببرن اون ور مرز و چند میلیون کاسب بشند؟
چه قدرش رو می‌ریزه به حساب امثال دوست خوبمون ب.ز که اونم بریزه به حساب دوست خوبش ر.ض برای خرج عروسیش با ابرو به کسر الف؟
چه قدرش رو می‌ریزه تو باک ماشینای آلوده کننده محیط زیست ساخت وطن که دود و دم تهرونیای معتادمون برقرار باشه؟
چه قدرش رو ...
...
یارانه سهم من از نفته که مال منه و راضی نیستم دولت از طرف من به بدترین شکل ممکن خرجش کنه. انتظار من از رییس جمهور محترم اینه که قفل رو بهم نشون بده و خیلی واضح و شفاف، کلیدی که تو جیبش هست رو دربیاره و قفل رو باز کنه. انتظارم اینه که چارتا کارشناس درجه یک مملکت رو بیاره تو تلوزیون ور دستش بنشونه و برای من بی‌خبر از همه جا توضیح بده قضیه چیه و کی به کیه؟
اصلا خوشم نمیاد هی بیاد جلوی صحنه بگه یه قفل پیدا کردم خفن که اژدهای هفت سر آتشفشان یه کوه مریخی اونو زده به در صندوق پول مملکت؛ شما شهروند گوگولی مگولی و خوشگل‌پسر که منو دوست داری بیا و مردونگی کن و از این ماهی صد و خورده‌ایت بگذر تا من ببرم پشت صحنه بزنم به زخم این قفل. 
این‌طوری منِ دوست‌دار مملکت و دوست‌دار رییس جمهور، نه تنها احساس گوگولی مگولیت و مردونگی نمی‌کنم که یه نمه احساس گولی و خریت بهم دست میده(طفلک خر هم عجب گیری کرده از دست ما آدما!) و فکر می‌کنم این رایی که به این آقا دادم داره میشه استخون تو گلوم که نه راه پیش داره و نه راه پس چون یادمه ایشون برای گرفتن رای من می‌گفت:
 "دانستن حق مردم است"
 "شفافیت و پاسخ‌گویی وظیفه دولت است"
 "استفاده از نظر کارشناسان مبنای تصمیم‌گیری‌هاست"
...
...

۹۳/۰۱/۱۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی