ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

بختک

۲۲ فروردين ۱۳۹۳

یادم نیست آخرین باری که بختک سراغم اومد کی بود! شاید ده سال پیش، شایدم بیشتر اما یادمه اولین بختک‌ها تو دوران نوجوانی سراغم اومدند. دوران راهنمایی، شایدم دبستان... 
اون موقع‌ها از پیرزنای اطراف می‌شنیدم که زن زائو رو تنها نذارید بختک می‌ره سراغش. اما من که زن زائو نبودم پس با من چیکار داشتند!؟
...
یادمه تو دوران دبیرستان سعی می‌کردم با بختکا رفیق شم و مچشونو بگیرم. چشمامو باز می‌کردم و در حالی که توان هیچ حرکتی نداشتم زیرچشمی اینور و اونور رو نگاه می‌کردم ببینم این غول بی‌شاخ و دم کیه که بدون هیچ لمسی اینطور منو به تخت چسبونده و ول کن نیست؟
و البته هیچ وقت موفق نشدم...

چند روز پیش مطلبی درمورد بختک خوندم و یه سرچ کردم دیدم ای بابا این که رفیق خودمونه. اصلا خود خودمونه. یه جور اختلال مغزی...

برید این‌جا و ببینید اینی که این‌قدر افسانه و خرافات پشتشه چیه؟

۹۳/۰۱/۲۲
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی