ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

آخرین پست سال 89

۲۹ اسفند ۱۳۸۹

 راستش را بخواهید هر کاری کردم نتوانستم از این چهار پست یکی را حذف کنم. ترسیدم نفرینم کند. شما به بزرگی خودتان ببخشید و هر کدام را که خواستید حذف کنید.

 1 - خط و نشان

2 - صدقه بدهید

۳ - ما جهان‌ششمی‌ها

۴ - اولین برف  

 

عید همگی بود مبارک

 

پ.ن: چند ساعت بیشتر تا تحویل نمانده و احتمالا کسی نمی‌رسد تا آخر امسال پست‌هایش را انتخاب کند بنابر‌این برای این‌که ضایع نشوم بازی را تا پنجم عید تمدید می‌کنم.

 

 

۸۹/۱۲/۲۹
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۳۰)

سلام
کمش عزیز تو آزادی هر کدوم از پست هاتو که خواستی حذف کنی.ولی اینو بدون حذف هر کدوم از پست ها حذف یک خاطرست.ما این عصری ها این امکان رو داریم که به جبران حافظه ضعیف و خاطرات فرارمون همه چیز رو ثبت کنیم ولی من به شخصه به این نتیجه رسیدم حذف هر کدام از پست ها حذف بخشی از احساسات منه که در گذشته تجربه کردم.حال شاید این احساس بسیار تلخ باشه یا یک تداعی تلخ.و من اگر چیزی رو حذف کنم فقط خودم رو نیشکان روحی گرفتم چون هیچکس به جز خودم مشتری آرشیوم نیست.و دیگران رفیق سه چهار روزه احساسات مکتوبم هستند.
سال نو مبارک

پاسخ:
واقعا درسته گفتی. نیشکان روحی هم خیلی قشنگ بود. ممنون.
سلام
نمیدونم الان که دارم اینو مینویسم، سال 89 ه یا 90!
مجری تلویزیون میگه هنوز وارد سال نود نشدیم اما بلاگفا چیز دیگه ای میگه!
اصلا نمیدونم که اون دنیا کی میخواد جواب این 2 - 3 ساعت بلا تکلیف رو بده..
در هر حال..
نوروزتان پیروز و هر روزتان نوروز!(یه جورایی قسمت دومش خیلی تخیل بالایی می طلبه)
سال سبز و سرخی براتون آرزومندم.
تمام.

------------
زحمت بیخودی به خودتون ندید که تا تارنگارم بیاید برای خوندن آخرین پستم...
تو تارنگارم هم همینو نوشتم!

-----------
ضمنا.
خیلی سختو این که اداژدین.
این که از مین چیا که مین تارنگارمون بینو، چن تاژ ورگیرمین، عین اینو که از مین اون وچایی که داره، چندتاژون انتخاب کره! وژدنای اصلا راندورو! ندگنو که ندگنو!
در هر حال حداقل این لبیک گویی هاما به شما این به که یگ رونوشتی از وبلاگمون تهیه کرت.
اگه فرصت گنا و از مین وچام یه چنتایژون تخس وازیژون برنارت و چنتاییژون دل هاماژون به دست آرت، انتخابژونه کران و مین تارنگارژوننان.
خوش بدین.
راستی..
امسال نرخ چاکنی چندیو؟
یاددون خو وانشتی که دست هاما جی مین کار ببردین؟
تمام.

۰۱ فروردين ۹۰ ، ۱۱:۱۳ عبدالحمید حقی
سلام

بابا فعال

بابا چهر پست تو یه پست

بابا........

http://hamidhaghi.blogsky.com

پاسخ:
سلام بابا
سلام و عید شما مبارک
این 4 پست زیبای شما رو خواندم و شرمنده شدم حسابی. چرا؟ چون من نمیدونم چرا اینها را یا نخوانده بودم یا کامنت نگذاشته بودم. جالب بود که هیچکدامشان را!!! پس احتمال میدهم که ندیده باشم اشان. به هر صورت یکی از محاسن لینک دادن این بود که برای من تازگی داشت. خیلی قشنگ بودند بخصوص اون تیکه "اصلا لعنت به پدر و مادر کسی که آشغال بریزد" کوه محراب و تیکه پنیر هم جالب بود. اون روز صدقه هم یه جورایی بود. بدونید که پارک جهان اولی هام هم چندان فرقی نمیکنه همچین اون چیزهایی که تصور کردید در اینجا دیده نمیشه یا حداقل من ندیده ام.....

پاسخ:
لطف دارید. ممنون که وقت گذاشتید. من هم پست‌های شما رو خوندم.
۰۷ فروردين ۹۰ ، ۱۳:۴۰ عبدالحمید حقی
سلام

بهار هم بهارهای قدیم

مثل موتور اون یخچال قدیمی ها هست که ژاپونی اصل بود (البته بدون تشعشع)

http://hamidhaghi.blogsky.com
صدقه بدهید انتخاب من است
سال خوبی داشته باشید
همه پستهای وبلاگ کمش خواندنی و جذابه...
۰۹ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۵۷ عبدالحمید حقی
سلام

کمش کمژ کو؟
دائی راس داژو
پستای معرکه ای بیندین
کاردون درسّو
عمو یادگار خوابیییییییییییییییییییییییییییییی یا بیدار سال نو شده ها هنوز ته چاه مانده ای جناب کمش اصلا سال نو دیگه کهنه شده زیرخاکی شده نمیخوای بیای بیرون!!!!!!!!!!!!!
۱۷ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۱۸ عبدالحمید حقی
سلامی به طراوت باران و به تازگی اشک

http://hamidhaghi.blogsky.com/



http://hamidhaghi.blogsky.com/
۲۲ فروردين ۹۰ ، ۰۷:۲۱ عبدالحمید حقی
سلام

بلند شو وسایلتو وردار یه تقلایی بکن فصل کاره هنوز تو اون چاه پارسالی هستی که؟!

http://hamidhaghi.blogsky.com
۲۳ فروردين ۹۰ ، ۱۱:۲۸ عبدالحمید حقی
بینان همون از خو زمسونی ور نیسایدین

هر چی بیژواژمین عسلا و ابدا بژ ورنخرکو

یعنی چه....بع............ بع بع کوسفند نوا.........

http://hamidhaghi.blogsky.com
سلام جناب کمش تصمیم ندارید اپ کنید بابا سال تموم شد
تمدید بگنا؟
۲۵ فروردين ۹۰ ، ۰۹:۳۸ مهدی حاجی زکی
آقامه کادره پس
دلواپشتمین !
یه خبری از خود هاده بابا
کجایید؟؟؟؟
بابا ما همین طوریش دلتنگ هستیم شما دیگه این دلتنگی رو بیشترش نکنید
عکس سه بعدی از خوانسار
ببینید و لذت ببرید .
۲۸ فروردين ۹۰ ، ۰۱:۵۴ عبدالحمید حقی
آپم

http://hamidhaghi.blogsky.com
همیشه بین آپ پست هاتون قدری فاصله بود.این بار لینک 4 پست را گذاشتید پس باید این فاصله را 4 برابر کنیم
عامو کمش پس کا دره بابا؟

پاسخ:
ژیر ساید آمو جان.
۰۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۸:۲۸ زهره شاه حیدری
سلام
سال جی عوض گنا شمانومیدین

پاسخ:
ببخشیدن دیر گنا. اچان.
۰۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۰:۱۵ عبدالحمید حقی
تا یگ چیم بینواته خود نشون ده

یگ چی بارده کرانیا

http://hamidhaghi.blogsky.com

پاسخ:
پره اندان به خود مسلط به.
۰۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۹:۴۵ عبدالحمید حقی
کمش کم کمش از پارسال تا هلا به دار دنیا نیدین

http://hamidhaghi.blogsky.com
بدینوسیله در گذشت بهنگام وبلاگ پر طرفدار کمش را به همه ی وبلاگ نویسان خونساری تسلیت عرض نموده امید واریم خود کمش همیشه سالم باشند


از طرف انجمن وبلاگ نویسان دور از دیار

پاسخ:
ممنون و به کوری چشم دشمنان باز خواهم گشت بازگشتنی!
۰۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۲:۳۰ تلخستان خوانساری
http://talkhestan.blogfa.com/post-1.aspx
۰۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۳۷ عبدالحمید حقی
یه روز یه آقایی نشسته بود و روزنامه می خوند که یهو زنش با ماهی

تابه می کوبه تو سرش.


مرده میگه: برای چی این کارو کردی؟


زنش جواب میده: به خاطر این زدمت که تو جیب شلوارت یه کاغذ پیدا

کردم که توش اسم سامانتا نوشته شده بود ...

مرده میگه: وقتی هفته پیش برای تماشای مسابقه اسب دوانی رفته

بودم اسبی که روش شرط بندی کردم اسمش سامانتا بود.

زنش معذرت خواهی می کنه و میره به کارای خونه برسه .




نتیجه اخلاقی: خانمها همیشه زود قضاوت میکنند

.
.
.
سه روز بعدش مرده داشته تلویزیون تماشا می کرده که زنش این بار با یه قابلمه ی بزرگ دوباره می کوبه تو سرش !


بیچاره مرده وقتی به خودش میاد می پرسه: چرا منو زدی؟

زنش جواب میده: آخه اسبت زنگ زده بود!



.

.


نتیجه اخلاقی 2: متاسفانه خانمها همیشه درست حس میکنند


پاسخ:
حالا چرا متاسفانه ای سوء استفاده چی!؟
۰۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۰۰ عبدالحمید حقی
بابا ما که نه ادرسی نه شماره ای هیچی از کمش ندارمین

خدا وکیلی هر کی دورو باژ تماس بگیرو بینو عصلا کمش زندوو.................

http://hamidhaghi.blogsky.com

پاسخ:
زنده‌س ولی بالاخره یه روزی می‌میره
چهلمژ جی بیدشت..
ندونگو آپ کردین؟

پاسخ:
چونو
داژنده کمشه ژون خاک کرتی مین قطعه هیئت ابالفضل!!

پاسخ:
که اژوات؟ ...خورت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی