ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

به روز شونده‌ها

۷ تیر ۱۳۹۳

با سپاس از کلیه نیروهای ارضی و سماوی که به من کمک کردند تا خودم باشم و تو رودربایستی و ملاحظه‌کاری‌های مرسوم نیفتم و به اونچه که نیاز روانیم هست جامه عمل بپوشونم، اعلام می‌کنم بیش از بیست وبلاگ از فهرست وبلاگ‌هام حذف شدند و زین پس فقط دوستانی که دل و دماغ نوشتن دارند اسمشون این بغل خواهد درخشید و به پیشنهاد مشیانه‌ی عزیز اسم ستون رو هم گذاشتم به روزشونده‌ها.
متاسفم که بی‌انگیزگی این دوستان بیشتر از لطفشون به منه و نتونستند با وجود محبتی که به من دارند، یه تکونی به وبلاگ بدند. من این رو خیلی خوب درک می‌کنم چرا که برای خودم هم پیش اومده و هیچ بنی بشری نتونسته کوکم کنه برای نوشتن...
البته و صد البته و هزار و سیصد البته حذف این دوستان از لینکدونی به اون معنا نیست که ذره‌ای (تو بواژ اندازه توک سیزن) از ارادت و محبتم نسبت بهشون کم شده باشه. این دوستان برای من زنده هستند و بر اساس تئوری مرگ مولف شخصیتشون ربطی به وبلاگشون نداره. شاید بشه گفت وبلاگ قسمتی از شخصیتشون بوده که فعلا به هر دلیل تعطیله. آدرس وبلاگشون رو هم توی ریدرم حفظ کردم و به محض این‌که مطلبی بنویسند متوجه می‌شم و میرم دست بوس...


"مدینه" رو هم ببینید. تو این شیش قسمت اول چنان ریتم سریع و قصه‌ی پری داشته که گمونم بشه تا آخر باش پیش رفت. دست کم امیدوارم.


باقی بقای عمر دوستان...

۹۳/۰۴/۰۷
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی