ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

قضیه‌ی نخ دندون

۱۸ آذر ۱۳۹۴

داشتم نخ دندون می‌زدم. وقتی نخ دندون چیزی رو از بین دندونام درمی‌آورد خوشحال می‌شدم؛ حس می‌کردم یه کار مثبت انجام شده. یه مشکل حل شده....

اما یه کم فکر کردم دیدم اگر چیزی درنیاد باید بیشتر خوشحال بشم. این یعنی اصلا مشکلی وجود نداشته که نیاز به حل شدن داشته باشه....


۹۴/۰۹/۱۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۱)

باشد بنای خیری
پاسخ:
چی؟ نخ دندون؟
۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۲:۳۰ درنگ نامه
به نظرم خوشحالی داره چون یه زحمتی کشیدی مزدشم گرفتی . لثه هاتون خون نمیشه ؟ نمیدونم چرا من با نخ رابطه ی خوبی ندارم
پاسخ:
یه دندونپزشک برو. حیفی:)
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۴ سیدشهاب میرشفیعی
یار می خواهد چنین آشفتگی
کوشش بیهوده به از خفتگی
مهم اینه که یک کار مثبت و خوب انجام دادی حالا چه با نتیجه باشه و چه بی نتیجه...من عاشق نخ دندان زدن هستم و این کار برای من شده یک عادت حیاتی و همیشه چند تا بسته نخ دندان تو جیب و کیفم هست...یک بار تو فرودگاه مامور حفاظت به این همه نخ دندان تو جیب های مختلف کتم مشکوک شد و کلی معطل شدم تا ثابت کنم که صرفأ محض احتیاط در سفر این همه نخ همراه دارم
پاسخ:
- یعنی نخ دندون به عشق و این چیزا هم مربوط میشه؟ یا یعنی یار نمیخواد دندونا تمیز باشند و میگه آشفته باشند بهتره؟ اونوقت دهن بو نمیگیره و عشق مختل نمیشه؟ یه کم ما رو روشن کن عشقمون از خونه بیرونمون نکنه....

-تو دیگه وسواسشو داری گمونم:))
بالاخره مفید بوده دیگه، من هر وقت دندون درد میگیرم یاد نخ دندون میوفتم
پاسخ:
:))
نوشدارو بعد از مرگ سهراب
دید متفاوت و مثبتیه اگه تو همه چی پیاده بشه, مثلا زخم زبون نزنیم که منتظر عواقبش باشیم, کلا مشکلاتو از اساس درست کنیم دنیا گلستونه
پاسخ:
آره اگر بتونیم خیلی عالیه....
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۲ مهدی حاجی زکی
سخن گهربار و چندش آوری بود
گاهی سخنان چندش آور هم می تونند گهربار باشند
پاسخ:
قیافت خیلی آشناست...
مطمئنم جایی دیدمت!!....
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۵ مهدی حاجی زکی
پیر شدی پیر مرد
پاسخ:
پیر....
پیر....
سلام
چند وقته از هیچکس " مسافر زندگی " خبری نیست.. 
شما ازش خبری ندارین؟!!!


پاسخ:
سلام
نه متاسفانه منم خبری ازش ندارم.

سلام کمش

چقد عوض شدی! بعد از اون انفجار بزرگ تا مدتی حافظمو از دست داده بودم. تازه الان داره یادم میاد وبلاگستان چی بود و چی شد.

باید یه دستی به وبم بکشم... .

پاسخ:
سلام شهرام خان
جدی عوض شدم؟ 
به نظرم خوبه کم کم یه رونقی به اینجا بدیم و خودمون رو با شرایط جدید تطبیق بدیم....
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۱ محمد حسین
یارب

:دی 

خیلی هم خوب ...  ما که هروقت دست زدیم به این نخ دندون تا زبون کوچیکمون هر آنچه بود برید ....


پاسخ:
مطمئنی نخ دندون بوده؟ تیغ موکت‌بری نبوده احیانا؟:))
مردم از نخ دندونم به فلسفه میرسن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی