ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

فیلم‌بینی۲

۹ دی ۱۳۹۵

به نظر من بعضی فیلمها عالی هستند. یه ایده خلاقانه، یه حرف حسابی، یه فکر بکر یا یه دیدگاه بکر، یه تلنگر، یه اشارهی مهم....

بعضی فیلمها جالبند. یه چیزی بیش از سرگرمی هستند. دیدنشون لذتبخشه. یه طرح جدید، یه حس خوب، یه آفرین به سازندگانش....

بعضی فیلمها هم بد نیستند. ارزش زمانی که براشون میذاریم رو دارند. دست کم سرگرممون می‌کنند. برای من کمترین هدف فیلم سرگرم کردن مخاطبه. و معمولا به همین هم راضی هستم.

بعضی فیلم‌ها هم برای من ساخته نشدند و برام اهمیتی ندارند. امیدوارم مخاطبانشون رو پیدا کنند.

 ...

 

 Pulp Fiction جالب بود اما به نظر من شاهکاری که میگند نبود. شاید انتظارم ازش زیادی بود. شایدم دیر دیدمش.

 

Divergent و captain fantastic جالب بودند.

 

The Illusionist و Match Point و bodi of lies و The Mechanic بد نبودند.

 

و Swiss Army Man که عالی بود.

 

و Big Eyes که خیلی قشنگ بود.

 

و Before sunrise که خیلی جالب بود و ترغیبم کرد قسمتهای بعدیش رو هم ببینم. هر نه سال یک قسمت ازش ساخته شده!



۹۵/۱۰/۰۹
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۴)

به نظر من روحیات آدم موقع دیدن فیلم مهمه، before sun rise سه گانه است که البته من وسطی رو دیدم، به نظر منهم pulp fiction یک فیلم معمولی بود، یکی از فیلم هایی که دیدم به نظرم You dont know jack بود و از اونایی بود که دوست داشتم
پاسخ:
آره روحیه هم خیلی مهمه. 
شکل روایت pulp fiction جالبه و فراتر از یه فیلم معمولیه اما شاهکاری که می‌گند نیست.

۱۱ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۷ شرف الدین
ماشاالله خوب فیلم دیدید!
من شاید کلا بیست تا فیلم خارجی هم ندیده باشم


پاسخ:
به نظرم اگر فرصت کنی و ببینی خیلی جالبه. و خوشبختانه تو سینما برای هر سلیقه‌ای فیلم ساخته شده و می‌تونی فیلمهای مورد علاقه خودت رو پیدا کنی. به نظر من فیلم دیدن مثل کتاب خوندنه.... 
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۳ سیدشهاب میرشفیعی
خوش به حال شما که وقت و حوصله دیدن فیلم رو دارید...من که زندگیم خودش فیلمه و من هم شخصیت اول این فیلم درام!!!
پاسخ:
آخ خوب می‌فهمم چی می‌گی. بچه تا سه چهار سال نظم زندگی رو مختل می‌کنه....
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۱ دچار | D o c h a r . B l o g . I r
جدا از سرگرمی بعضی از فیلمها به حق پر محتواترین هستند. درسهایی می دهند که باید برای به دست آوردنشان عمر صرف کنی! ولی یک کارگردان، یک نویسنده ، حراج می زنند بر تجربه هایشان و اینگونه در اختیار مخاطبانشان می گذارد.
پاسخ:
دقیقا دقیقا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی