ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

۹۵ تمام...

۳۰ اسفند ۱۳۹۵

زندگی پیش میره؛ روز پشت روز و سال پشت سال. و من حیرت می‌کنم از توانایی تطبیق‌پذیری انسان. آدمای زیادی رو می‌بینم که در بدترین شرایط قابل تصورند اما زندگی می‌کنند و می‌تونند از ته دل بخندند. این خوشحالم می‌کنه. ظاهرا همین توانایی باعث دوام انسان تا امروز شده...

کمی احساس شرم و عذاب وجدان دارم که بسیاری از مشکلاتی که مردم دارند رو ندارم. به نظرم دنیا بیش از اونچه حقمه بهم داده. و این حقیقتا شکسته‌نفسی نیست. امسال تصمیم دارم بیشتر راضی و آروم باشم و قدری هم دست دیگران رو بگیرم. امیدوارم بتونم نیازشون رو درست تشخیص بدم و کمک موثری بکنم.

امروز صبح با برف بیدار شدم و ظهر آفتاب رو دیدم و عصر هم با برف بیدار شدم. سال ۹۵ خیلی زیبا تموم شد... 




۹۵/۱۲/۳۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۴)

۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۵ سیدشهاب میرشفیعی
سلام سال نو را به شما تبریک میگم و ایامی خوش رو برای شما و خانواده محترمتان آرزو دارم
خدا رو شکر که زندگی بر وفق مراد شما هستش و از این بابت احساس خوشحالی می کنید.
به نظر من قناعت و راضی بودن به داشته ها بزرگترین ثروت هستند و مطمئناً این ثروت هم زوال ناپذیر خواهد بود...
جالبه من فیلم برف خونسار رو از تلویزیون دیدم و ظاهراً حجم برف هم زیاد بوده...
البته ما تا شامگاه روز یکم فرودین هوای نسبتاً ملائمی داشتیم ولی کولاک برف بامداد دوم فروردین هم شهر آبسرد رو سفیدپوش کرد و هم باعث دردسر برای بعضی از راننده ها شد که فکر می کردند زمستان تمام شده و الان هم که دارم این کامنت رو می نویسم دوباره طوفان و بارش برف و بوران شروع شده و همه چیز رنگ و بوی زمستون رو گرفته البته برف این موقع سال به یک آفتاب بند هستش و به محض اینکه آفتاب میشه برف ها هم فوراً آب می شوند و دوباره هوا لطافت بهاری پیدا می کنه
پاسخ:
سلام
ممنون
سال نوی شما هم مبارک
حجم برف خیلی نبود. و به قول شما به آفتابی بند بود...
امسال بارندگی خوب بود کلا...
امیدوارم شما هم دچار دردسر کولاک برف نشید....
شاد باشید....
سلام
سال نو مبارک
ببخشید که با تاخیر تبریک میگم

لان شکرتم لازیدنکم
یکی از مصادیق شکر هم اینه که همونطور که خودتون گفتید، دست نیازمندان رو بگیرید و هواشون رو داشته باشید
پاسخ:
سلام
سال نوی شما هم مبارک
خواهش می‌کنم. انتظار نداشتم.

سلام

خیلی نوشته صمیمی و قشنگی بود
آرزوهاتون برای سال نو خیلی خوب هستند
امیدوارم امسال همونطوری باشه که دوست دارید
پاسخ:
سلام
ممنون.
امیدوارم شما هم سال خوبی پیش رو داشته باشید...
بهترین تبریک‌هاو شادباش ‌ها هرچند با تاخیرها.
امیدوارم در تصمیم‌های خوبی که گرفتی تا حالا به خوبی پیش رفته باشی. 
پاسخ:
نه هنوز کار خاصی نکردم. بذار آخر سال بشه بعد:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی