ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

فیلمهای  The Danish Girl و Call Me by Your Name  و  Brokeback Mountain رو که دیدم، فهمیدم دونستن یه چیزه و درک کردن چیزی دیگه. تفاوت انسانها در هویت جنسیتی و گرایش جنسی، متنوع و پیچیدهست و برای کسی که درکش نکنه میتونه غیرقابل قبول باشه. ما معمولا خودمون و احساسات و تمایلات خودمون رو خوب درک میکنیم اما وقتی موضوعی با احساسات و تمایلاتمون تطبیق نداشت، کشش درونی داریم که نپذیریمش. 




۹۶/۱۱/۱۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۶)

سلام، چندی پیش  در فضای مجازی با این چالش هویت جنسی و گرایش جنسی روبرو شدم و طی تحقیقاتی به تفاوتشون پی بردم و متوجه شدم که اتفاقا کسانی که دچار بحران هویت جنسیشون میشن ، خودشون خیلی راحت میپذیرند و در تقابل قرار میگیرند با اطرافیانشون که قادر به پذیرششون نیستند و در گیر و دار واکنش اطرافیانشون ، گاها دچار بحران روحی میشند .این افراد اتفاقا با توجه به جو بوجود اومده توی جامعه و اطلاعات بروز درباره ی این مسأله خیلی راحت میپذیرند این قضیه رو و درکش میکنند .بنظرم درک جامعه و خوده فرد هم سو نیستند باهم .
بعد از دیدن فیلم ها شاید بهتر پستتون رو درک کنم البته .
پاسخ:
دقیقا همین‌طوره.
باید تلاش کنیم جامعه راحت‌تر با این موضوع کنار بیاد. 
به نظرم دیدن این فیلمها بهمون کمک می‌کنه بهتر موضوع رو حس کنیم.
سلام
خب فیلمارو که ندیدم و نمیدونم چخبره
اما فکر میکنم بند آخر نوشتتون به خطای تایید اشاره داره.
که خیلی خفن خطایی هست از این لحاظ که آگاه شدن بهش آسون نیست
و یه جورایی ماره تو آستینه

پاسخ:
دقیقا همین‌طوره.

شاید به همین خاطر هست که فقهایی که بیشتر بین مردم زندگی کردند فتاوای قابل قبول تری میدند
پاسخ:
دقیقا همینطوره...
چه مخاطبای خوبی هستیم
دقیقا همونطوری نظر میدیم :)
پاسخ:
دقیقا همین‌طوره:)))

واقعا متوجه‌ش نشده بودم:)
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۳ نفیسه مرادی

سلام علیکم

 

از آشنایی با وبلاگ شما خرسندم.

 

وبلاگی تحت عنوان «بانو» راه اندازی کرده ام به موضوعات پیرامون زن در اسلام می پردازد.

 

شما را دنبال میکنم و خوشحال می شوم این اتفاق دوسویه باشد.

 

با تشکر

 

http://n-moradi.blog.ir/

پاسخ:
سلام

مسایلی که بهش پرداختید برام جالبه. حتما دنبال میکنم.
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۲ نفیسه مرادی
سپاس از حضورتان
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی