ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

پارک ملت

۱۳ تیر ۱۳۹۰
هر چند فوتبال آن‌قدر کسل‌کننده شده که مدتهاست نود نمی‌بینم اما فردوسی‌پور را خیلی دوست دارم؛ زحمت‌کش، شجاع، متخصص، متعهد به کار و... به نظرم بهترین مجری بهترین گزارشگر و یکی از بهترین برنامه‌سازان تلوزیون است.
شهیدی‌فر را هم دوست دارم و به نظرم اگر بهتر از فردوسی‌پور نباشد یقینا کمتر از او نیست.
پارک ملت را از دست ندهید: ‌شنبه تا چهارشنبه، شبکه‌ی یک، ساعت یازده و ربع.
برای دیدن این برنامه ساعت خوابم را عوض کردم و این چند شبی که برنامه را دیدم احساس کردم از "مردم ایران سلام" هم قوی‌تر است. شهیدی‌فر این‌کاره است، امیدوارم بماند.


۹۰/۰۴/۱۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۰)

۱۳ تیر ۹۰ ، ۱۱:۲۱ مهدی حاجی زکی
مردم ایران سلامش را همیشه می دیدم
منتهی این آخری را سعادت نداشتیم در معیت جنابشان باشیم
راستش را بگو چقدر پول گرفتی تبلیغش را بکنی ؟!
دوستی می گفت این شهیدی فر با آن شهیدی های خودمان قوم خویش است !
اگر قوم خویش بودنش را ثابت کنی قول می دهم جزو بینندگان پایه اش باشم

سلام
میبینم که واسه تلویزیون تبلیغ می کنید.
اونم از نوع گسترده.
خدا قسمت کنه حداقل بتونم یه قسمت این برنامه رو ببینم.

عجب

روز به خیر
امروز تعداد گل و بلبلهای تلویزیون بیشتر از همیشه و رنگ و لعاب تازه گرفتند که جای بسی خوشحالیست .
مطمئن باشید هنر از سیاست جدا نیست . و کلا سیاست یک هنر است .

موافقم، شهیدی فر از جنی صدا و سیمای ایران نیست و همانقدر که حرفه ای است، صادق است یا دست کم سعی می کند صادق باشد.

یه ویژه نامه رو مجله وزین توقیف شده و مرحوم ایران دخت راجع به مجری های جوان تلویزیون چاپ کرده بود و به شهیدی فر، حسنی و ... پرداخته بود، یادش به خیر قدیمها فرصت مجله خوندن داشتیم و مجله ای هم برای خوندن بود، امروز اما ؟

پاسخ:
ظاهرا هنوز مجلاتی برای خواندن هست.
۱۴ تیر ۹۰ ، ۲۰:۲۱ مهدی حاجی زکی
عزیز تر از جانم
باز که همه چی را با هم آمیختی ؟
آخر دور اون هیکل نداشته ات بگردم خودت که بهتر از هرکسی می دانی ما شوخی نکنیم مریض می شویم میافتیم توی بستر !
کلا آدم ناسونالیستی نبوده و نیستم
به نظرم عرب بادیه نشین با پاشنه های پینه بسته و ترک خورده اش ! با آن روی سیاه و کریه المنظرش حرف حق بزند ؛ عزیز دل است و بس
فرقی نمیکند ظرف استیل باشد یا طلا ! سفالین باشد یا شیشه ای
مهم آن است که در آن است !!

پاسخ:
آهان از اون نظر!؟
کاملا متوجه منظور شما شدم .

پاسخ:
خوشحالم
۱۶ تیر ۹۰ ، ۱۶:۲۸ مهدی رفعتی
ما که مدت هاست برنامه های صدا و سیمای ضرغامی را به دلیل توهین به شعور بیننده تحریم کرده ایم.خوشبختانه من وقتم را با برنامه های بی ارزش سیمای ضرغامی تلف نمی کنم!!!!

پاسخ:
خوشحال شدم که برگشتید.
۱۸ تیر ۹۰ ، ۰۰:۱۹ مهدی رفعتی
من بر نگشتم گاه گداری سری به تارنگار برخی دوستان می زنم اقای کمش عزیز. حرف شما را در مورد برخی شبکه های ماهواره ای قبول دارم منتها صدای و سیمای وطنی نه بخش خبریش قابل تحمل است و نه سریال های ابکیش...بگذریم..برخی دوستان گفتند بیا در سرویس های داخلی تارنگار راه بیانداز گفتم به هیچ وجه اگر مجبور شوم با فیلتر شکن یا وی پی ان تارنگار خود را در وردپرس به روز کنم همین کار را خواهم کرد. دوستانی که در بلاگفا یا پرشین بلاگ یا باقی سرویس های داخلی می نویسند اب به اسیاب نقض کنندگان حریم شخصی وبلاگ نویسان می ریزند. از ما گفتن بود

پاسخ:
دلیل این‌که بعضی از روشنفکرها حرفهایی می‌زنند که با واقعیات جامعه تطابق نداره اینه که جسما و یا ذهنا از حوض خارج شدند.
۱۸ تیر ۹۰ ، ۱۳:۲۰ مهدی رفعتی
شکر خدا ما که داریم از این حوض لعنتی می ریم بیرون واسه همیشه. اگه کلاهمون هم بیافته دیگه به این حوض پر از لجن بر نمی گردیم

پاسخ:
صلاح ملکت خویش خسروا دانند. امیدوارم هر جا هستی موفق باشی و به آرامش برسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی