ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

چرنوبیل

۹ مهر ۱۳۹۸

 

بهترین سریال IMDb یه سریال درجه دو بود که به خاطر معروفیتش تا آخر تحمل کردم. یه کپی تکنولوژیک از فیلمهای سفارشی دفاع مقدس خودمون با چند قاشق رمبو و آرنولد علمی و مرامی و احساسی برای بومیسازی امریکایی. پروپاگاندایی برای اثبات سست و دروغ بودن همه چیز در حکومتهای متمرکز.

به نظرم اگر چرنوبیل تو امریکا بود یه سریال حماسی درست و درمون ازش درمیاومد.

 

 

 

۹۸/۰۷/۰۹
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۵)

سلام

پروپاگاتدا یعنی چی? 

چند وقت پیش به شدت تو وبلاگهایی تعریف شنیده بودم که 

پاسخ:
سلام
به نظر من خوب نبود. شاید انتظار اولیه‌م بالا بوده...

منم دیدمش بجز فضاسازی خوبش و موسیقی چیز آنچنانی نداشت و صرفا الکی بزرگ شد

پاسخ:
دقیقا همین‌طوره...
به نظرم صرف نظر از هدف کلیش، اشکالات پرداخت و فیلمنامه هم داشت....

ممنونم 

نوع انتقادتون جالبه 

اینکه اگر مربوط به آمریکا بود حماسه میشد و حالا یه فاجعه است 

پاسخ:
خواهش می‌کنم
به نظرم گاهی سیاست تاثیر عمیقی تو مسایل داره...

همیشه 

پاسخ:
اینم شاید بشه گفت:)

من در این پست پروپاگاندا بلد شدم :)

فیلمم ندیدم چی بگم :1

 

یه فیلمی سراغ نداری یه آدم تنبل و ترسو رو زرنگ و شجاع کنه؟ :)

رفتم از عطاری هم در مورد یه دمنوشی گیاهی چیزی پرسیدم همینو :))

پاسخ:
:))))
والا به نظرم تنبلی یه بحثه  مفصله و ترسویی یه بحث مفضل دیگه. هیچ فیلم و دمنوشی نیست که هر دو رو با هم درمان کنه اما یقینا درست‌شدنی هستند فقط باید شروع کنی... البته شجاعت شروع رو نمی‌دونم چه طور باید به دست بیاری:))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی