ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

مسواک بنفش من

۴ مرداد ۱۳۹۰
دیدم مسواک صورتی خانمم خیلی تمیزه، بهش گفتم مسواک تو چه قد نو مونده مگه هر روز مسواک نمی‌زنی؟
با تعجب گفت کو!؟
گفتم ایناها،
گفت این که مال من نیست اون بنفشه مال منه!



۹۰/۰۵/۰۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۱)

۰۴ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۴۱ مهدی رفعتی
خیلی باحال نوشتی بیای فیس بوک چند بار از این جمله های متفکرانه رو دیوارت بذاری کارت سکه است. البته جدیدتر بخوای باشی باید بیایی توی گوگل پلاس....

پاسخ:
قرار نشد از فضای باز قبل از انتخابات سوءاستفاده کنی پیشنهاد بی‌شرمانه بدی‌ها!
سلام
به قول خودم حوووووووووووووووووووووووع

پاسخ:
دیگه نه به این غلیظی...
سلام
پس این اتفاق همه گیره؟!
فکر می کردم این سوتی فقط از منه و روم نمی شد جایی بازگو کنم.
اگه راه حلی هم واسش پیدا کردید حتماَ خبرمون کنید.

بالاخره زندگی زنا شویی آن هم از نوع بسیار مسالمت امیز این عواقب را در پی دارد


پاسخ:
امیدوارم خدا نصیبتون کنه
۰۵ مرداد ۹۰ ، ۱۰:۲۳ مهدی حاجی زکی
اولا خیلی مرغولکی داااش
دوما وقتی آدم ازدواج میکنه می شه یه روح تو دو تا بدن !!!
عدم استفاده از وسائل شخصی دیگران برای این است که بهداشت را رعایت کنیم
بهداشت را رعایت میکنیم تا خدایی نکرده مریض نشویم
مریض نمی شویم تا روح از بدنمان خارج نشود و خدایی نکرده میت نگردیم !
وقتی یک روح داریم در دو بدن حالا میت هم شدیم شدیم
مهم این است که با همیم !!


به نظر من
چی بگم.

پاسخ:
هیچی منظورم همین بود که گفتی.
حالا باز خوبه با مسواک همسرتون اشتباه گرفتید!!

پاسخ:
یعنی به نظرت ممکن بود با مسواک کی اشتباه بگیرم؟ نونوای بازار بالا!؟
من فکر می کنم خانومتون دچار اشتباه شده تو این مورد. چون اصولا رنگ صورتی مال خانوماس. به کارت ادامه بده

پاسخ:
ما خواستیم سنت شکنی کنیم عزیز دل برادر. ما کلا خانوادگی سنت شکنیم.
انوفت وقتی شنیدی خودت چه رنگی شدی راس بگو هاهاها

پاسخ:
ارغوانی هاهاها
یادش بخیر رفتم دیدم بابابزرگم داره با مسواک من مسواک می کنه جیغ بنفش کشیدم گفتم بابایی این مسواک منو فرمودند بابا جان من دلمه چینو

یعنی اینکه مال خودتون بوده نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی