ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

!!!

۶ مرداد ۱۳۹۰
هیچیم به آدمیزاد نرفته؛

ملت عصر جمعه دلشون می‌گیره من عصر پنج‌شنبه!




۹۰/۰۵/۰۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۰)

وا این حرفا چیه.چکار به آدمیزاد بودن داره .پس ما که هر روز هفته صبح و عصر و وقت و بی وقت دلمون گرفته آدمیزاد نیستیم؟!!!
ولی جدا از بحث شماتتیسم فکر کنم دچار افسردگی دهه چل(چهل) زندگی شدید.همون چل چلی که اون وقتا میگفتن.اول جوونی و سر چل چلی و این حرفا

پاسخ:
شماتتیسم خیلی جالب بود...
پس ما که وقت و بی وقت دلمون می گیره که دیگه هیچیمون به هیشکی نبرده .... لول!!!

پاسخ:
این لول یعنی چی!؟
۰۷ مرداد ۹۰ ، ۰۸:۴۳ مهدی حاجی زکی
می بینم که پا به پای من پست می زنی جیگگگر !!
منم که به سن و سال تو برسم یحتمل عصر پنجشنبه دلم می گیره
غصه نخور فدات شم اقتضای سن و ساله !!
وقتی انسان پا به سن می گذارد ؛ بنیه و جسم و جانش کم می شود
آنوقت بجای اینکه روز جمعه دلش بگیرد شب جمعه دلش می گیرد !!!

شما هم که مثل من شدید عزیز
شما را عصر پنجشنبه ها می گیره منو شب جمعه ها..........

پاسخ:
خب به حمدالله والمنه همه مثل همیم. بریم یه کشتی سوراخ بخریم بریم وسط دریا!
لول یعنی: =LOL = لبخند همراه با طنز

این کشتی سوراخ هم ظاهرا میخواد جانشین طناب بشه!! بازم لول!!!!

سلام
والله من الان رسیدم.
می بینم که همه نظرات قبلاَ ارائه شده.
فقط تو این موندم که این "هیچیم" یعنی کجای بدن؟!

سلام
گویا وب چرخان ساز مشکل پیدا کرده.دیدم لینکدونی گودری همه مشکل دار شده به جز شما.از کدوم چرخان ساز استفاده میکنید؟میشه لینکشو برام بذارید؟

پاسخ:
http://naghshidigar.blogspot.com/2008/12/blog-post.html
خیلی ممنون از بابت کمکتون

پاسخ:
خواهش می‌کنم
قشنگترین عبارتی که ازت شنیده بودم والبته واقع ترین همون خط اول بود

پاسخ:
خدا از وسط نصفت کنه ایشالا
ولی دل من بعد رفتن بابام هروزش گرفتس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی