ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

هدیه

۲۵ بهمن ۱۳۸۷

احتمالا برای اولین بار است که به این‌جا آمده‌اید. به عنوان هدیه، این عکس ِ سه بعدی زیبا را دانلود کنید و از تکنولوژی لذت ببرید. در این عکس، در ایوان عالی‌قاپو ایستاده‌اید و به هر طرف ِ میدان امام که بخواهید می‌چرخید و زوم می‌کنید.

 

۸۷/۱۱/۲۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۳)

سلام. از نظرات ارزنده شما سپاسگزارم، بسیار نظرات مفیدی بود. خدمت شما عرض کنم که طرح آرم شهرداری سال گذشته به مسابقه گذاشته شد ولی متاسفانه طرحهای خوبی به شهرداری نرسیده است. راستی دوست دارم در صورت امکان خودتان را معرفی کنید تا بدانم با کدام همشهری خوش ذوق و سلیقه آشنا می شوم. موفق باشید
پاسخ:
لطف دارید. ممنونم.
همانطور که در پیشانی وبم نوشته ام خواهش می‌کنم فعلا اجازه بدهید بدون نام باشم تا خودم را سانسور نکنم!
سلام همشهری
ورود شما رو به دنیای وب خوشامد می گم.
امیدوارم بتونیم دست در دست هم از این ابزار مدرن در جهت اعتلای نام شهرمون به خوبی استفاده کنیم.
موفق و موید باشید.
پاسخ:
ممنونم. من هم امیدوارم.
۰۴ اسفند ۸۷ ، ۱۳:۰۷ مهدی رفعتی
درود من بر شما
تارنگار پرباری دارید. معلوم است اهل مطالعه هستید. نوشته هایتان که این نشانه را دارد. با اجازه پیوند شما را در تارنگارم نهادم.
پیروز و شاد باشید
پاسخ:
ممنونم. این لطف شماست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی