ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

بوی کتلت

۸ آبان ۱۳۹۰
وقتی صاحب‌خانه در آشپزخانه‌ی طبقه‌ی پایین کتلت سرخ می‌کند، بوی کتلت تا کنار مونیتور من می‌رسد. بوی بدی نیست اما مشکل این است که ما ساعت هفت شام می‌خوریم و او ساعت هشت شروع به پختن غذا می‌کند. و تصور کنید حال کسی را که سیر شام خورده و بوی غذا می‌شنود!



۹۰/۰۸/۰۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۶)

۰۹ آبان ۹۰ ، ۰۸:۱۵ محمد جدیدی
سلام
سعی کن هرگز شام رو سیر نخوری !
وقتی هم بوی کتلت دماغ مبارکت را نوازش داد
برو به بهونه اینکه زنم و یار داره یه لقمه بگیر
و خلاص... !

پاسخ:
قرار نیست زیاد به صاحب‌خونه رو بدیم دیگه.
۰۹ آبان ۹۰ ، ۰۸:۴۴ مهدی حاجی زکی
تصور کن ساعت دو بعدازظهر یک روز تابستانی بلیط تهران داری!
نهار می خوری و یک لیوان دوغ پر ملات هم روش
پیش خودت می گی یه چرت توپ تو اتوبوس میزنم
سوار اتوبوس می شی و صندلی رو بدون توجه به نفر پشت سرت که داره له می شه! می خوابونی ...
دستهاتو گره میزنی توی سینه اتو چشماتو می بندی
هنوز یه ربع از حرکت اتوبوس نگذشته که بوی تخم مرغ آپز و کوکو سبزی و خیار فضای اتوبوس رو پر می کنه ...
صبر کن این پایان کار نیست ...
نفر پشت سری که نتونسته تحمل له شدن رو بکنه؛ کفشاشو در میاره و می ره روی صندلی راحت می شینه ! حالا یه بوی دیگه هم اضافه می شه ...بوی برنج دم کشیده ( یابه قول خودمون بوی جوراب ..!) گمونم چرتت پاره شد ...
 

این جور مواقع دست خانم بچه ها زو بگیرید از خونه برید بیرون

پاسخ:
با این پیشنهاد هر شب باید بریم سرچشمه!
حق دارین
اونم بوی کتلت

پاسخ:
خدا به دور...
به این فکر کرده بودید که شاید بوی غذای شما انها رو تحریک به پخت غذا میکنه!!!و البته با کلی مشقات در اون موقع شب چه می کشند از دست شما !راهکار:یک شب نون و پنیر و سبزی(که البته اون هم عطر داره!!)بخورید دیگر بوی غذایی به مشامتون نخواهد رسید.

تا الان نمیدونستم که کمش عزیز مستجر هستند .

پاسخ:
مگه نشنیدی چاکن همیشه ته چاهه؟
من که دوباره دل ضعفه میگرم از بوی کتلت و به بهانه های واهی و به هر کلکی باشه
حتی اگه شده تغییر جنسیت بدم و خودمو به هوس آ بستنی بزنم دو سه تا کتلت کاسب میشم

اخه کمش چون هم کتلت خیلی دوس دارم هم خیلی شکموام

پاسخ:
منم کتلت دوست دارم و به زنها هم نگاه تحقیری ندارم اما تغییر جنسیت برای یه لقمه کتلت!!!!!؟
تصور کنید حال کسی را که شام سیر خورده است و بوی غذا می شنود .... نه!
تصور کنید حال کسی را که شام سیر خورده است و بعد از 2 ساعت بوی غذا می شنود.

شما واقعا 7 که شام میخوری، تا آخر شب گرسنه ات نمیشه؟

برو خدا رو شکر کن دلتم بخواد بوی کتلت!
خسته و خراب ساعت 5 بعد از ظهر روی تخت دراز میکشم تا چشمامو که از شدت درد منفجرشده روی هم بزارم و یکم آروم بگیرم،نمیدونم چرا همزمان همسایه بغلی یادش میفته که صدای مهستی و حمیرا رو نباید از همسایه ها دریغ کردچون خودت می پسندی با همسایه ها دور هم گوش کن!

پاسخ:
اگه زود شام می‌خورند حاضرم عوضشون کنیم!
سلام بر جمیع دوستان

نمیشه تنظیم کنید بعد از غذا پختن صاحب خانه محترم شما شام میل بفرمایید ؟؟؟

اینجوری شاید بشه با شام خودتون تصور کتلت اونا رو هم بکنید !!!

پاسخ:
من ساعت شاممو عوض کنم!!!؟؟ چه جلافتا!!!
خوش بحالتون بابا
هرکاری بکنم نمی تونم زودتر از ساعت ده شام بخورم!!! بابا دمتون گرم الحق که آقاجان کمش هستید!!!

پاسخ:
خیلی برات متاسفم امیدوارم اصلاح شی؛ شام ساعت ده تغذیه نیست سو‌ء تغذیه‌ست.
اره سخته.اون موقع برامون فرقی نمیکنه کتلت گوشت شتر مرغ باشه یا کلاغ سوخاری.ازش متنفریم.

پاسخ:
واقعا درد بزرگیه همین که درک می‌کنید مرهمیه.
آی گفتین!!! هیچی هم بدتر از بوی کتلت نیست چنان میره تو مویرگ و جوارحمون که آدم اگه سیر باشه حالش از هر چی غذاست به هم میخوره.
اجازه است منم یه پست مجانی بزنم اینجا؟
اتفاقا چند روز پیشا گوشت گذاشته بودم که کباب لقمه کنیم. یهو من هوس کتلت کردم. من بندرت کتلت می پزم بخاطر اینکه همسرم اصلا دوست نداره.اما دیدم چه اشکال داره که کتلت یه نفره درست کنم و بقیه گوشت رو کباب کنم. خلاصه یک بویی راه انداخته بودم که فکر کنم تموم همسایه های خارجیمون دلشون آب افتاده بود!! اما خیالت راحت که اونها سیر نبودند چون ساعت 5:30 بود و فکر می کنم اکثرا شام نخورده بودن!!!

پاسخ:
خوبه که هنوز بلدید کتلت درست کنید. با این می‌گن تهاجم غذایی به غرب.
چه جلافتا!!!

جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ؟؟؟؟



پاسخ:
تعجب نداره! من سن خره پیره رو دارم حالا بیام برنامه زندگیمو تغییر بدم!!؟ از جلافتم بدتره!
دیگه نگفتم تو اینقدر کشش بده که رسوا شم

ادم شکمو همینه ببین چه اعتراف صادقانه ای کردم

حالا تو هم یه اعترافی بکن تا بار گناهات کم بشه اند المسلمین

پاسخ:
این ترکیبات رو از کجا میاری مردم از خنده
دلچسب ترین شعر وجودم بودی


پوشیده ترین راز سجودم بودی


بی یاد تو تعبیر سکوت مرگم


گویی همه ی بودم و نبودم بودی

پاسخ:
اینا رو که مهدی هم گفتی!! یه شعر می‌گی خرج همه می‌کنی!!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی