ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

فرهنگ ما

۱۶ آبان ۱۳۹۰

خب مثل این‌که ما خونساری‌ها هنوز اون‌قدر تنها نشدیم که توی یه روز تعطیل بشینیم پای وب. معمولا روزهای بعد از پست جدید، خصوصا اگر پست مال ساعات پایانی شب باشه، پرمشتری‌ترین روزهاست و حدود چهل نفر سر می‌زنند اما امروز هنوز به بیست نرسیده. این خیلی خوبه. احتمالا موفق شدیم این غول رو هم توی فرهنگ خودمون هضم کنیم. 




۹۰/۰۸/۱۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۷)

فکر نکنم پست خوندن و بشه به تنهایی پیوند زد.با این حساب من خیلی تنها و غریب و ...هستم.وقتشه برم خودم و سر به نیست کنم.آه خدای من...

-هضم نشده داره باش مقابه میشه

پاسخ:
این که خودمون کمتر پای نت بشینیم که مقابله نیست. لابد جای بهتری سراغ داریم و انجا رو ترجیح می‌دیم.
یادم رفت بگم بیکار تر از من تو دنیا نیست

پاسخ:
چه کاری مهمتر از نت گردی؟ جدی گفتم.
غول که چه عرض کنم شما هر چی بگی دو روزه تو فرهنگمون هضم و بعد هم جذبش میکنیم که یه بار پشیمون نشیم!!!بعد هم برای رد گم کردن به کوچه علی چپ میریم!خوش به حال شما و خوش به حال ما

از کجا معلوم؟
اومدا روزهای تعطیل اینترنت ها هم تعطیل بشن.

پاسخ:
اما دیروز تعطیل نبود
سلام
دقیقاَ همینطوره که شما فرمودید.
خوشبختانه دنیای مجازی هنوز نتونسته کانون گرم خانواده های سنتی ما رو سرد کنه.
البته فکر می کنم یکی از دلایلش سرعت کم و همچنین هزینه بالای اینترنت باشه.
واسه همینه که سعی می کنیم خیلی مفید و مختصر و درست از فضای مجازی استفاده کنیم.
موفق باشید.

پاسخ:
واقعا امیدوارم این‌طور باشه.
یکی دیگر از دلایل خوانواده دوستی در روزهای تعطیل، تعطیل بودن ادارات ودر نتیجه فقدان اینترنت رایگان است!
و شاید هم خواب خرسی دلچسب جمعه ها!

پاسخ:
اینو خیلی خوب اومدی خرس خونسار باشی و تو یه روز تعطیل پاییز نخوابی!؟
ولی ظاهرا کمش تنهایی اساسی! اونقدر که نشستی آمار تنهایی دیگران رو در میاری..

پاسخ:
تنها و مریض و حوصله سر رفته.
۱۷ آبان ۹۰ ، ۱۷:۱۹ مهدی حاجی زکی
تنهاتر از من کسی را دیده اید؟
هفته را از صبح تا شام که در کنار خانواده باشم مجازی زندگی میکنم
مرا توان تحمل گفتار و رفتار قوم بنی هندل نیست
همدمم دنیای مجازی است!
روزهای تعطیل تنها تر می شوم

هزار بار صفحه مدیریتم را رفرش می کنم تا دلم باز شود و دریغ از دوستان
خوشحالم که هر کدام آنقدر گرم خانواده هستید که با مجازی بودن فاصله میگیرید
خوش به حالتان
دلم برای یک روز تعطیل در کنار خانواده ام تنگ شده ...
خدایا چرا صدایم را نمی شنوی!!

پاسخ:
چرا می‌زنی!؟ خب تو هم پیش خانواده باش. مگه بستننت!؟
۱۷ آبان ۹۰ ، ۱۷:۲۷ مهدی حاجی زکی
بسته اند آن هم چه بستنی!!

پاسخ:
بستنی توی این سرما!؟ دست بردار...
روز طحتیل خا وقته وب گردی نیست!! باید کار کرد روزهای طحتیل خصوصاً اگه دست آدم بند باشه و بجز روزهای طحتیل هم هیچ وقت آزادی نداشته باشه!! شب هم مثل چیشی خسته و کوفته سر شب لالا کرد! (من نمی دونم چرا دیروز همه اش فکر می کردم جمعه است!!!)

میگن برای ترسوندن بچه ، باید بچه را از آقا غوله بترسونی.
همون طور که نوشتی ؛این آقا غوله هم قابل هضم

پاسخ:
مخلصیم
سلام
آقاجان وابستگی شدید ( =اعتیاد خودمون ) به فضای مجازی که تعطیل و غیر تعطیل نداره
باور میکنید من هر روز هرجا که باشم وقتی موقع اومدنم پای نت میشه دیگه به هیچ کاری اهمیت نمیدم( نه اینکه نخوام بدم ، نمیتونم .... )
منظورم اینه که برای من وقت مشخصی داره که اگه نیام توی نت حالم خراب میشه !!!



پاسخ:
آخی... متاسفم!
بیا بریم استخر. قول میدم خوب شی.

پاسخ:
بریم...
هی میخوام هیچی نگم.....................

پاسخ:
هی هیچی نمی‌گی...
البته باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد، همین الان هم با 10سال پیش که مقایسه می کنم می بینم چقدر رفت و آمدهای فامیلی کم شده، دوره های هفتگی شده ماهانه شاید هم سالانه! و در آینده؟؟؟

پاسخ:
این سیری است که قبل از تب اینترنت شروع شده و بیشتر به خصوصیات تمدن غالب مربوط است تا اینترنت. در آینده هم بدتر می‌شود.
سلام
متاسف نباشید

ما که نیستیم

پاسخ:
اما به نظر من سخته.
مشتری؟؟!!

پاسخ:
خیال کردی فقط خودت مشتری داری!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی