ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

گهگاهانه

۲۶ آبان ۱۳۹۰
1
این پاییز
با تمام پاییزهای تمام آدم‌های تمام عالم فرق دارد انگار
من این‌جا چه می‌کنم
من این‌جا گم شده‌ام


2 ‌
دیگر نه همان چند کلمه
که تمام کلمات عالم یاد تو را در سینه دارند
و من فرار می‌کنم از هجوم کلماتی که تو را می‌جویند
چه کرده‌ای با کلمات من


3
باشد تو بردی
و هیچ نگذاشتی برایم
حتی باخته‌هایم را


4
حالا دیگر اشک‌ها هم بهانه می‌گیرند
حالا دیگر بهانه‌ها هم سراغ تو را می‌گیرند
به چه سپردی مرا در این باد پاییزی
به باد؟
نه... نه
این رسمش نبود...


5
دیگر چشمانم بوی تو گرفته
و نگاهم تنها امتداد نگاه تو را می‌بیند
گویی هزار سال است که من مرده است...



۹۰/۰۸/۲۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۸)

۲۶ آبان ۹۰ ، ۱۶:۳۲ مهدی حاجی زکی
نمیدانم چرا آخر نوشته هایت منتظر بودم بنویسی : فاتحه مع الصلوات !!!

پاسخ:
حالا فاتحه یادت نره.
سر پیری و معرکه گیری؟؟؟
البته فریدون مشیری هم وقتی پیر بود، باز هم عاشقانه میگفت. عاشقانه ای که به دل 15 ساله هم می نشینه.
.
.
.
پایان


پاسخ:
آخه معرکه‌گیری دقیقا سر پیری می‌چسبه با تحربه‌ی کامل
قدیم ها که شاعر نبودی، سریع تر جواب میدادیا!!!

زیبا بود.چقدر این "تو" ی گم شده زیباست.مطمئنم اگر مجسم بود انقدر زیبا نبود.هستی و نیستی و نبودنت در عدم ادراک من است از تو.زیبا ترین رقصنده ها را تو نوایی و شیدا ترین مستان را تو شراب.کاش همه عالم شاعر بودند.وقتی صفحه رو باز کردم جا خوردم.انتظار نداشتم شعر ببینم.الان اگر چشمام و ببندم با توجه به رنگ قالب وبتون میتونم پیرمردی و تصور کنم که توی اتاق خشتی نشسته سه تار میزنه.با نمک و فلفل ممنوعه(قلیون)
پ ن: از شماره 3 خیلی خوشم اومد.قمار بر سر نداشته ها

پاسخ:
از لطفتون ممنونم.
۲۸ آبان ۹۰ ، ۱۶:۱۸ مهدی حاجی زکی
کجایی مرد؟
نکند باز رفته ای تهران هوای ناسالم بخوری؟
مردیم از بس کامنت دونی ات را رفرش نمودیم !!

قشنگ بود اما خیلی با این یکی حال کردم:
"دیگر چشمانم بوی تو گرفته "


1- اینجا چا میکنی

2- با طناب همه را به هم گره زده ام

3-تقصیر خودته خوب بود بیعونه بگیری تا وادنگ نکنه

4-نه به چاد (یعنی چاهت)

5-چقده قشنگ قنات رو تشبیه میکنی

چشمانم بو تورا گرفته بوی آب

و نگاهم تنها امتداد نگاه تو را میبیند امتداد قنات

گویی .............من مرده است.. نه دیگه امسال داره بارون میاد دیگه نگو دیگه معلوم میشه این یکی رو قبل از بارونای اخیر سرودی

خیلی اون آخرش قشنگ بود " گویی هزار سال است که من مرده است".

پاسخ:
ممنون لطف دارید. آره دقیقا ضربه‌ی شعر همون‌جاست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی