ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

تعطیلات ما!

۴ بهمن ۱۳۹۰

بدینویسیله از آموزگاران گران قدر مدرسه تشکر می‌شود که پدرها و مادرها را از بی­کاری روز تعطیل نجات می­‌دهند!



پ.ن:

1 - درست از خود ساعت نه و نیم صبح تا خود الآن دارم برای دخترم کاردستی علوم درست می‌کنم! جمیعا بفرمایید مملکت است داریم!؟

2 - ولی چیز خوبی از کار دراومد. برام یادگیری هم داشت؛ راضی هستم.

3 - دخترم هم چیزهایی یادگرفت و ایشالا برای دخترش انجام می‌ده.‌




۹۰/۱۱/۰۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۵)

برای ما که کسی جز خود محترممان! کاردستی درست نکرد، الگوی خودمان را بدینوسیله به بقیه توصیه می کنیم!!

وه وه وه وه .امان از این پدر مادر هایی که که کاردستی های بچه هاشونو درست میکنن.هی برو بشین تو کلاس خودتو خفه کن که بابا به پیر به پیغمبر ما میفهمیم "بابا"هاتون درست کردن.تو گوش این بابا مامانا نمیره که نمیره.

پ ن: اعتراف کنید که خود شما مامان بابا ها هستید که وقتی خبر کاردستی درست کردن بچه هاتونو به عنوان تکلیف میشنوید سر ذوق میاید و به عشق"اون وقتا" میشینید کنار دست بچه هاتون.بعدشم خودتون میخواید کاردستی "بچه من" از همه بهتر باشه و خلاصه تو مدرسه پیش دوستاش کم نیاره

پاسخ:
اما اعتراف میکنم ما پدر و مادرها چنین احساساتی داریم. هر چنده بنده از این موضوع بالکل بری هستم و سعی میکنم طبق روال برنامه آموزشی پیش برم.
ببخش کمش عزیز الان که دوباره کامنت خودمو خوندم دیدم جمله بندیش صفره.امیدوارم منظورم رسیده باشه

سلام دوست عزیز با مطالب جدید به روزم . حق شما را جلوه دهد .

پاسخ:
سلام مطلبتون رو دیدم .
جواب دت هاله همه چیزو رسوند. زیاد فیس ندید اگه بچه اتون کاردستیش بهترین شد از دست معلم هم ناراحت نشید اگه بهترین نشد.

پاسخ:
این فیس خیلی قشنگ بود. تازه کلمه دیگه‌ای رو هم تو ذهنم تداعی کرد که بدآموزی داره و الا میگفتم.
نمیدونم مامانی یا بابا ولی هر کدوم هستی دمد گرم.حالا یه سوال : ببینم کار دستیه از اینا نبود که باید نخود و باقالی رو میچسبوندی به کاغذ؟؟ آخ آخ که هنوز اون بوی چسب اهو (یادتونه ) تو دماغمه.

پاسخ:
البته اون نخود لوبیاها رو خودش درست کرد.
۰۵ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۲۱ مهدی حاجی زکی
بنده هم به نوبه خودم از خاله سارا و عمو مهربان تشکر می کنم که پسر پنج ساله ما را ملزم به مجبور نمودن حقیر و مادر محترمه نمودند تا بالای صدها کاردستی از ابتدای سال تا کنون تهیه و تحویل نماییم ....
در ضمن کمش گرامی ما پدر و مادرها کلا" استاد تهیه کاردستی آن هم از نوع زنده اش هستیم ...کاردستی های کاغذی و مقوایی برای ما مثل اب خوردن است عزیز دلم ...

با دت هاله موافقم.
و من هم ماند آقای علی در کامنت اول. خودمان کاردستی درست میکردیم و هیچ کس هم کمکمان نمیکرد.
اصلا ما از اولش روی پای خودمان ایستادیم

پاسخ:
دلتنگ جان ما همه نسل سوخته هستیم از اول بشریت تا کنون! فقط نفهمیدم نسل نسوخته کیا هستند!
اخ که چه قشنگ گفتید !!!شما یک روز تعطیل ما دوهفته است بیچاره شدیم چرا که پروژه علمی باید انجام میدادیم خواستیم زیر بار نریم که بابا به خدا بچه ما جایزه نمی خواد تماس گرفتند نه انجام بدید و در جواب دت هاله پره معلم خوژ زونو چه خبرو مانی قدت به قربون!!و جالبه ادرس هم میدن از کجا وسایل باید تهیه شود!! ولی راستی باز خوبه بندرت پدرها خودشون و درگیر میکنند ولی شما بله احتمالا خانم کتلت درست می کنند ولی به خدا درست کردن کتلت راحتتر از این کاراست!!!!

۰۵ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۳۳ مهدی حاجی زکی
عجب غلط مصطلح قشنگی ...
دوست داشتنی است ...

پاسخ:
بعله، خدا مجددا نصیب کند...
شما والدین خیلی بچه هاتونو دست کم میگیرید.یه بار بذارید خودشون درست کنن اونوقت میبینید چقدر از خودتون بهتر درست میکنن.
در ضمن باورم نمیشه کمش اون کلمه که بد آموزی داره رو بلده؟!!!!

پاسخ:
مگه من تو همین کیچ محلا بزرگ نشدم. تازه قدیمی تر هم هستم و قاعدتا چاروادارتر.
خیر اگر دانشگاهی بودند که از عهده بر می امدند خیلی یایین تر از اینها زمان زیادی لازمه که یاد بگیره اسمش رو بنویسه !!!و تبریک به شما بابت تلاش بی نظیرتون در راه تعالی و پیشرفت پروژه فمینیسم جهانی!!اینطور که شما پیش میریدقیمت سکه هم پا به پای شما میاد!!

پاسخ:
نه دیگه امروز سکه سقوط کرد و تن صدای ما صعود!
سلام
خواهش میکنم
اختیار دارید آقا در با معرفتی شما که هیچ شکی نیست
البته من سعی می کنم مطالب خیلی عمومی و ساده رو بنویسم که به کار همه افراد بیاد
من همیشه مطالب خوبتونو میخونم
چشم........

پاسخ:
لطف داری حامد خان
یادمه قبلنا که کاردستی داشتیم بابای جو زده و بی اعصابی هم داشتیم ( الان همه ی زندگیمه ) و مادر خانه دار و بی سوادی( تا سیکل ) هم داشتیم . خوهرانی مهربان و به من چه به من چه ای هم داشتیم و یک فقره برادر تهرانی و یک نمره برادر کوچولو / چه کسی کاردستی ما را درست میکرد ؟ خودمان
اما کنار همه اینها معلمانی داشتیم که قدر نمیدونستند و فقط کاردستی آرش ( بچه پولدار ) بیست میشد . ژس در نتیجه ترک تحصیل نموده و دنبال یللی تللی رفتیم و الان هم بسیار راضی و خشنودیم از اینکه مدرکی نداریم تا بگذاریم در کوزه و آبش را بیاشامیم . اینک میدانیم که هیچی نفهمیدی ولی با تمام وجود دوستت داریم ( به خدا دروغ میگم ) و برای شما خوشبختی را آرزومندیم و از حق میخوایم که بت جلوه بده

پاسخ:
به جون عزیزت یه جوون بدون مدرک و کاری میخوام برا چرخوندن چرخ چاه. دیگه حیصله‌م از این کارگرای پی اچ دی دار سر رفته. ماهی دو ملیون هم میدم .
با سلام
من با درست کردن کاردستی به صورت کامل و فردا صبح (گذاشتن در دست بچه)کاملا مخالفم باید به بچه ایده داد و از نظر فکری کمکش کرد ولی نباید صد در صد کارو براش پیش برد باید بذاریم کاردستی ناقص به مدرسه ببره و از معلمش بخواد که آخر هفته کاملش می کنه چه بسا تا آخر هفته کلی ایده جدید به سرش زد . در کل باید فرزندانمان را مسئولیت پذیر بار بیاریم.

پاسخ:
صد درصد موافقم. من هم تمام تلاشم رو در این راستا انجام میدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی