ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

اشتباهاتم

۱۴ اسفند ۱۳۹۰
اشتباهاتم را دوست دارم، چون به آن‌ها مدیونم.





۹۰/۱۲/۱۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲۹)

۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۲۳ مهدی حاجی زکی
اول ......
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۲۰ مهدی حاجی زکی
دوم ....
من زودتر دیدم اما نمیدونستم مسابقست .
سوم یا به عبارتی دوم.
چه بی معنیه این مهدی.
شهاب تو که دوباره همزمان با من اومدی.
حالا من دومم یا سوم؟
کمش جان آخه اینم شد پست.
اینجا رو کردی محل چت.
شاید این پست هم یکی از اشتباهاتت باشه.
پس کامنتی مارو دوست بدار.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۴۴ مهدی حاجی زکی
حسود ...حسود ...حسود ...
هرگز نیاسود ...


دم همتون گرم!
هفتا نظر یکی از یکی بی ربط‌‌تر به موضوع
ای خدا من الان چیکار کنم آخه؟!
اینا دوستند یا مامور عذاب من آخه؟!
چی آخه....؟!
من آگاهی از اشتباهات خودم را دوست دارم.

پاسخ:
دقیقا. اگر این آگاهی نباشه که نمیفهمیم اشتباه داشتیم.
اون اشتباهاتی رو که از روی اختیار انجام دادم رو دوست دارم...

پاسخ:
چی!؟ اشتباه از روی اختیار؟ من نمیفهمم یعنی چی؟
چه خبرو یا مسابقه ووو

پاسخ:
از میدی واپرس.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۴۷ حمید حقی(حمید)
به مناسبت روز انگاشتمون خوساری فی البداهه در هلال احمر خوانسار سروده شد


هزارون بار خدا شکر کرانی گه الان یا مین خوسار درانی

بوبا بل کپ گنو یک کش نجفباد آخه مون مین واچه چد کرانی

بظاهر وعض بر وفق مرادو نزوندین در قفا چی ادکشانی

یگ رو بیدین بیکسدین مون دیر از یا چه طرحی این روا خوم شید کرانی

بیان خوسار و کارم یا چه راکو حقوقم یگ دهم بو حاضرانی

خدایا یگ کسی به حال مون کر مین غربت داران هیرت ادگنانی

کسی نزنو گه دیر از شهر خود مون همیشه ازارانی انالانی

یکی بمژ بیات اگ خب وچی به گری از کار تو مون وادکرانی

تو یگ نذری بکر کاری ندار به هل گوشد واکر بیدواژانی

بخچه اینکه سبکتر بانی هر شی مدوم مین وبلاگا خوسار شانی

سر کشان به چلچو و النگات اگر این جی نبو از بین اشانی

اگر غیر خوسار بو تکنوشتم از این کار خد ا حرص خورانی

غمم اینو گه دیر از گوشدون مون به خاک غربت اخر بمرانی

دلم روشنا و وامیدم زیادو این آخر عمریه خوسار چانی

این اخر عمریه خوسار چانی


عبدالحمید حقی خوانسار اسفند 90

پاسخ:
شعرت قشنگ بود
چه نوع اشتباهاتی:انها که تنها یکبار در زندگی رخ داده و از آن عبرت گرفته ایدو نتیجتا عدم تکرار ان,اشتباهاتی که هزینه زیادی برایشان پرداخته اید چه ؟آنها را هم دوست دارید؟اشتباهاتی که ممکن است بسته به مراحل خاص زندگی تنها یکبار رخ دهد چه؟من تنها اشتباهاتی را دوست دارم که به من در شناخت اطرافیانم کمک کرده باشد!

پاسخ:
کلا اشتباهات در رابطه‌ها خیلی پیچیده هستند و انسان تمایل دارد دیگری را مقصر بداند. و البته همین اشتباهات منجر به شناخت اطرافیان و نیز شناخت بهتر خود است.
اشتباهی دوستت دارم!!

پاسخ:
اما من درست دوستت دارم.
درود بر شما
به شرط انکه از اشتباهات درس بگیریم...
دوباره وبلاگم را به راه انداختم. همان وبلاگ قدیمی که در بلاگ اسپات داشتم...شاد باشید

پاسخ:
به به صفا آوردید. خیلی خوشحالم از حضورتون. با ریدر میخونمتون.
سلام
دیروز سلسله اشتباهاتی از روی استرس بیش از حد کردم که ممکنه تا یه هفته و یا شاید هم تا یک ماه دیگه رسیدن به هدفمو به تاخیر بندازه

حلا هی بواژدین اشتبا خبو ؟؟؟؟


( ببخچدین نصف فارسی گنا نصف خوساری )

پاسخ:
خب خوبیش اینه که سعی میکنی دفعه بعد چنین اشتباهی نکنی.
چقدر این وبلاگ شبیه بالاترین شده.
اشتباهات وقتی دوست داشتنی هستند که تکرار نشدنی باشند

پاسخ:
دقیقا و این بستگی به این داره که خوب اشتباه و دلایلش رو شناسایی کنیم و مسولیتش رو به عهده بگیریم و نخوایم تقصیر رو به گردن دیگری بندازیم. در غیر اینصورت هی تکرارش میکنیم.
آخر

یه اشتباهی کردم و دل تو رو شکستم و حق داری که نبخشیمو .... دیلیلین دین دیرین ... حالا پشیمون شدما میخوام بمونی بیپشمو حق داری که نبخشیمو ... دیری دیرین

پاسخ:
میبخشمت بیا بغل عمو
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۳۴ مهدی حاجی زکی
خوب داداش حالا بریم سر اصل مطلب
گفتی اشتباهاتت رو دوست داری جون بهشون مدیونی
یعنی اینکه اشتباهات باعث بوجود اومدن تجربیات می شن
و از اونجایی که آدم عاقل از یه سوراخ دو بار نیش نمی خوره پس دیگه تکرارشون نمی کنه
از طرفی آدم عاقل که کله اش به سنگ نخورده باشه عاشق تکرار دوست داشتنی هاست ...
الان دو قسمت جمله ات با هم نمی خونه قربونت برم
یا مرغ باش بپر یا شتر باش ببر ( البت دور از جون شما)

پاسخ:
اشتباهت این بود که نفهمیدی با منطق من اشتباه بعد از کشفش دوست داشتنی میشه نه موقع انجامش.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۴۳ خبرنامه خوانسار
اگه مسئول گنه جی اشتباهات قبیل کره

پاسخ:
از انگاشتموند پیداو که ادگو تخریب کره نه انتقاد!!!!! پس من جی قبیله نکران!
سلام
انسان عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمی شه!!!

پاسخ:
پس انسان عاقلم آرزوست.
با درس گرفتن از این اشتباه هاست که تجربه کسب میکنیم
ما نیز....
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم!
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم! (فکر کنم گیر قافیه ای داشت. بگذر!)
باریک الله... آفرین
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۳۰ مهدی حاجی زکی
چی شد یهو اومدی بالای جدول ؟!!!!!
تو هم جلب شدی ها!!
آدمو می کشونی این همه راه اینجا اونوقت هیچی برای گفتن نداری
این که همون پست قبلیه است قربونت برم!!!
سلام.بله چه بسا اشتباهاتی که موجب پیشرفت ما میشه وبه اونها مدیونیم.
نمی‌تونم قسمت نظرات رو از توی مدیریت وبلاگ ببینم بنابراین همین جا جواب می‌دم:

به دلتنگ: دقیقا

به بهلول: وزنش مشکلی نداره ولی منظورت دقیقا من بودم دیگه؟ بعدا نزنی زیر حرفتا

به ویک: این تشویقهاست که منو اینجا پاگیر کرده عزیز...

به مهدی:یه سری چشم‌پزشکی بزنی بد نیستها!

به خوشنویسان: دقیقا.
سلام

خواهش میکنم با این دوستمون گپی بزنید

خیلی افسرده شده

کلام شما حتما نافذ خواهد بود

با تشکر فراوان

http://www.tanhanazi.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی