ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

پ.ن

۲۱ اسفند ۱۳۹۰

1 - در باره پست قبل عارضم به حضور انورتان که مردسالاری وقتی آغاز می‌شود که زن، موجودی ضعیف و نیازمند کمک فرض شود. این تفکر منحصر به مردها نیست. بسیاری از خانم‌ها هم چنین پیش‌فرض ذهنی دارند چرا که با این پیش‌فرض رشد کرده‌اند.

 

2 - اس‌ام‌اس وارده: به هنگام تعجب، لذتی که در یک "پععععه"ی از ته دل است در هزار

Oh My God نیست.

 

3 - دوست گرامی جناب صدیقیان طرح جالبی را شروع کرده‌اند که علاوه بر فرهنگی بودن بامزه هم هست:

خوانساری را پاس بداریم (1)    خوانساری را پاس بداریم (2)

اگر نظری دارید کمکشان کنید.

 

 

۹۰/۱۲/۲۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲۱)

ما نظرمان به شماست

پاسخ:
نظرت سوء که نیست!؟
دیدی گفتم مخت نم کشیده؟ سوژه کم آوردی داری میزنی به در و دیوار...
خب بابا مگه مجبوری؟
مگه درپیدژون نو
خاب تو جی مثل هاما یگ گوشه‌ای آورم هاچین، چون اندی لنگه لقد کره؟

۲۱ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۳۰ مهدی حاجی زکی
شهرام جون هرکی دوست داری با کمش مات نباشه !!!
بزار هر جور حال می کنه پست بزنه
همین یه دونه رو داریم روش حساب کنیم نزار سوخت بشه قربونت برم

1 - مرسی که انقدر دلسوزانه پیگیر پستهایتان هستید جناب مستطاب
2 - بازار اس ام اسهای خونساری داغه این روزها دیشب ساعت دوازده به سرم زد سربه سر خسرو بزارم یه اس ام اس خونساری درست کردم واسش فرستادم ولی جوابشو که داد مردم از خنده : اینم اس ام اس : درخت به هرچی نودتره هرکی درخت نکارو (هفته درخت کاری مبارک) شهرداری خوسار
جوابی که داد رو از خودش بپرس روم به دیوار روم نمی شه بگم !!!!
3 - پیگیر دوست گرامیتان صدیقیان هستیم و از این بازی که راه انداختن لذت کافی را برده ایم اما اینکه چگونه به کمکشان بشتابیم نمی دانیم !!!

خیلی زیاد با این یکی پستتون موافقم(فعلا پارت یک)
این بزرگ و قوی و آرمانی دیدن مرد رو توی بسیاری از خانم ها میبینم

به نظر من این ریشه در فرهنگ جهان داره. صرف ایران نیست. بعضی مناطق خفیف تر و بعضی مناطق شدیدتره. زنده به گور کردن دخترها(و داستان هایی از این دست) شاید به نظر همه ی ما کار به غایت احمقانه ای بوده. ولی به نظر من حتی شنیدن این داستان ها روی ما, روی ذهن ما و در ناخوداگاهمون موثر شده. داستانهایی از این دست بسیار زیادند که البته ناخودآگاه باعث به وجود اومدن چنین ذهنیاتی شدند.
به نظر من پسر دوست بودن مادر ها حتی مادرهایی که به دخترانشون بسیار وابسته اند هم از این جریان ها حکایت داره.
نظر تو چیه کمش عزیز؟

پاسخ:
با تمام حرفت موافقم. و خصوصا خیلی خوشحال شدم که به این موضوع جهانی نگاه کردی. بعضی خیال میکنند از مرز ایران که بگذری دنیا عوض میشه در حالی که این مشکل کل بشریته حتی تو دموکرات ترین کشورها هم نگاه جنسیتی کم و بیش وجود داره.
من فکر می کردم پعععه در هنگامی به کار میرود که ادم حرصش از چیزی درامده نه هنگام تعجب

پاسخ:
اتفاقا شما درست فکر میکردید. اما برای تعجب هم به کار میره.
عنوان پستت رو که تو به روز شده ها دیدم فکر کردم رفتی تو کار پ ن پ!!!
مهدی! مرده شور جوکاتو ببره. عمراََ به کسی بگم چی واست نوشتم!!!

پاسخ:
خب الان من چی بگم؟ به مهدی فحش بدم یا اصرار کنم که بگی؟
یه سوال پنجاه شصت (اسو وبلاگت نماد چیه )؟

پاسخ:
هیچی، دیدم کوتاهه و ساده انتخابش کردم.
اصلاح میکنم اسم وبلاگت
شنیده ها حکایت از جابجایی مدیران شهرستان دارد
اداره ارشاد ، سپاه و ...

پاسخ:
جدی؟ خب این چه اشکالی داره؟
تربیتی که از ابتدا شخصیت را شکل می دهد بسیار مهم است و متاسفانه از همان ابتدای تولد حالتی از ترحم و ضعیف بودن به کودک تحمیل خواهد شد انهم از نوع دختر بودن!دقت کردید در مملکت ما زمانی که دختری متولد می شود چقدر متفاوت خواهد بود از زمانی که پسری به دنیا می آیدو به مرور قوی بودن پسر و ضعیف بودن دختر بر سرشان زده خواهد شد جایی که ممکن است برادر پنج ساله ای را صرف پسر بودنش با خواهر هشت ساله اش همراهی که دختر نترسد و پسر مراقبش باشد!! و این شروع ماجرا اعتماد به نفس پس را تقویت و وابستگی و عدم اعتماد به نفس در دختر را شکل می دهند و ان شروع ماجرا هردو بزرگ ولی ان کجا و این کجا !!

این به تنهایی دست ماردان نیست کل خانواده در ابتدا و بعد هم جامعه و....و لذا این حرفتون رو قبول ندارم که اگر مادران ......!

پاسخ:
و البته نقش دیگران هم به جای خود مهمه.
ببخشید اصلاح می کنک مادران

پعه!!چرا اینجوری می نویسم اصلاح میکنم!!

پاسخ:
اشکالی نداره دم عیده...
حالا که اینطوری شد، واسه لجبازیم که شده، من خودم اون کامنتو گذاشتم.
اصلنم ازت حساب نمی برم.
اونایی هم که گفتم حقت بود.
آخییییییییش دلم خنک شد.
حالا دیگه منو سرکار می ذاری؟

پاسخ:
چاکر شهرام‌خان نازنین نیز میباشیم دربست به تمام نقاط کشور. اصلا همش تخصیر مهدیه!
از وبت مشخصه که شما تحصیلات دانشگاهی دارید درسته ؟ پس بعید بنظر میرسه بنویسید تخصیر شاید با عجله نوشتید جواب بخش اول رو بده ضمنا تازه با وبلاگتون آشنا شدم و همه پستها رو نخوندم شما زن هستید یا مرد ؟

پاسخ:
از دوستیتون استقبال میکنم.
منظورم همون تحصیلات بود که جواب دادید ممنون . وبلاگ قشنگی داری خیلی خوبه که برای تمام نظرها ارزش قائلی و جوابشون رو میدی

پاسخ:
ممنون لطف داری. وبلاگ محملی برای دوستیه و ارزش دوست بیش از این حرف‌هاست.
بها راست و گُل

بهار است وگُل ، ساقی گُلعذار
بده جامی از آن مِـی خوشگوار
ســبو ئی بیاور گــریزی بـِریــز
شـــرابی پیاپی به پیمانه ریز
لبی تر کنم من در ین بوستان
سپا هان سرایم ز هندو ستان
جدائی فِــکند ست ما را زپای
کزین انجمن وصل ماند بجای
مغنی بخوان نغمه ای دلپسند
که غم برگشــاید ِز هَر دردمند
به وَجـد آورد انجمن را ز غم
نوائی بخوان تا شوم زیر و بـَم
بده جا می از جـام جـا نا نه ام
نگهــدار پیمــان و پیما نه ام
بهار وخزان طی شود هوشیار
دَمی با «طریقت»غنیمت شمار
http://hamidtarighat.blogfa.com/
http://kholdestan.blogfa.com/
آقااجازه:
امروزه ازهمه ی اینها بهتر وراحت تر فرزندسالاری آقا

متتظر حضورتان هستم آقا

نقد کنید بفرستید چی شد؟؟؟؟

آقااجازه:
امروزه ازهمه ی اینها بهتر وراحت تر فرزندسالاری آقا

متتظر حضورتان هستم آقا

نقد کنید بفرستید چی شد؟؟؟؟

اصلا اونا بامن بودند شما به بزرگواری خودتان ببخشید

نگوییم خوبید بگوییم خبدین


نگوییم چکار می کنی بگوییم چت کره

پاسخ:
سلام بر عسمل بابا. ممنون از اولین نظرت در اینجا
"پععععه"

خیلی جالب بود لذتی وافر بردم

نمیدونم وقتی نظری ندارم اگر بیام و یه عرض ادبی بکنم مودبانه تره یا اصلا کامنت نذارم؟علی الحساب این یکی و از بنده حقیر قبول کنید.باشد که در آینده و با تمام شدن مشغله پایان سال نظرم بیاد

پاسخ:
ممنون که دغدغه دارید. هر طور راحتید باشید. ادب این جا راحتی شماست. قلبا از نظر زورکی راضی نیستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی