ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

پنهان‌کاری

۲۴ فروردين ۱۳۹۱
گاهی آدم‌های اطرافمون نیاز دارند چیزی رو از ما پنهان کنند. اون چیز می‌تونه به ما مربوط باشه یا نباشه اما به هر حال از دید پنهان کننده، لازمه از ما پنهان بشه.
اگر آدم‌ها رو دوست داریم اجازه بدیم هر چیزی رو که می‌خواند پنهان کنند. این برای خودمون هم خوبه.





۹۱/۰۱/۲۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۲)

بعضی چیز ها را نمیشه پنهان کرد

ژیر لاحاف پیداوو پره

پاسخ:
خب من چیزهایی رو گفتم که میشه!
این میشه اونکه میگن "اندی وانگورنه".
چیکار به کار مردم داریم که به ما نمی گن چکار می کنند. دلشون نمی خواد بگند.

پاسخ:
دقیقا. اما این حس کنجکاوی لامصب مگه میذاره!؟
آی گفتی

پاسخ:
واقعا؟
آقا اجازه: من تسلیمم

ولی.....


اما....


شاید دوستا ن ....

آقا اجازه: من خودم را معرفی کردم

دوسان این ــــــــــــکمشــــــــــ


خودش رو میگه



خوب شد

کمش بزرگواری کن یک سر به من بزن صواب داره




پاسخ:
نه منظورم این نبود. دوستان قدیمی به من لطف کردند و من رو همینطور پذیرفتند. در واقع این موضوع دیگه حل شده. امیدوارم شما هم چنین لطفی بکنید.
سلام.خیلی از مواقع هم به نفع ماست..

پاسخ:
دقیقا. آسایشی که در عدم کنجکاوی هست خیلی لذت بخشه.
اگه تعریف عملیاتی و دقیق تر از" چیزی"بیان کنید بهتره بزرگوار چرا که اگر ان چیز به بعد شخصیتی ما مربوط باشه اتفاقا بهتره بگن چرا که بعدی از شخصیت ما هست که دیگران از ان مطلع و برای خودمون مخفیه و لذا اگر بگن در شناخت خودمون از خودمون بهمون کمک کردند.

پاسخ:
البته این رو قبول دارم که دوست خوب عیوب آدم رو بیان میکنه ولی این به اختیار خودش باید باشه نه کند و کاو ما.
آدمای اطرافمون بلانصبت شما غلط میکنند چیزی رو از ما پنهان کنند ...

اگه پنهان کردند از من یکی توقع کمک نداشته باشند ...

آخه من که علم و غیب ندارم از چشماش بخونم چه مرگشه ...

پاسخ:
ای بابا چرا اینقدر زود جوش میاری. شاید یه غلطی کرده که نمیخواد تو بفهمی و اون روی اسبد بالا بیاد.
قرار نشد تبلیغ مول بودن ومولیت کنیدا!!!
تو این دنیا از هر چی آدم موله بدم میاد و ازشون متنفرم
پنهان کاری دلایل وعلتها و شدت و ضعف داره
پنهان کاری تاحدود کم وبه دلیلهای منطقی خوبه وشاید هم عالی باشه
ولی پنهان کاری نسبت به همه کس مخصوصا نزدیکان وبرای هر چیز آن هم به حد زیاد که همان مول بودن است کاریست بس چندش آور

پاسخ:
شرمنده مخالفم. به نظر من آدما حق مول بودن دارند. چه نزدیکان و چه دوران و در هر حدی که خودشون دوست دارند.
آهای ملت
حالا به هر دلیلی کمش دوست نداره خودشو معرفی کنه
می خواد پنهان باشه
بیشتر ازاین کنجکاوی نکنید و به این ایدش احترام بگزارید

پاسخ:
به جان عزیزت قسم که دوستان قدیمی منو همینطور پذیرفتند و جدیدها هم کم کم عادت میکنند. این موضوع دیگه مسئله من نیست. منظورم همین بود که تو پست گفتم.
این قضیه را من تو خونسار خیلی شدیدتر می بینم چون یه سری مردمش از سر بی کاری هم که شده فقط سعی دارند توی زندگی هم سرک بکشند و فضولی کنند...

پاسخ:
درسته این یکی از خصوصیات ژنتیک ماست. و تقریبا هممون هم بهش اذعان داریم اما معمولا معتقدیم دیگران اینطورند نه ما. در واقع یه صفت نسبیه بین ما.
با داشتن حریم شخصی افراد مخالف نیستم اما با پنهان کاری مخالفم!
اگه اون موضوع تو محدوده اولی قرار بگیره خوبه لازمم هست، اما در حیطه دومی بودنش باعث اولا بیراهه رفتن و بعد از اون بدگمانی و بی اعتمادی و نهایتا یه دیوار قطور فاصله میشه!

پاسخ:
یادآوری میکنم منظورم چیزهاییه که فرد به دلایل شخصی دوست نداره بیان کنه.
ای وای کمش!
ای واااای
چقدر روابط دوستانه م به روابط خصمانه تبدیل شد ...
میدونی چیه، در مقام عمل آدم ها انقددددر با گفتارشون متفاوتند که شک می کنی این آدم همون آدم پیش از این باشه.
مهم نیست. من که عادت کردم. تعجب هم نمی کنم اگه روزی کمش!! هم همین کار رو بکنه...

پاسخ:
-من نمیدونم کمش چه تصویری از من ارائه میده اما شک نکن که من هم عصبانی میشم، تحت فشار قرار میگیرم، اشتباه میکنم و ... هممون آدمیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی