ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

افتتاحیه

۱۳ مهر ۱۳۹۱
به اطلاع ملت فهیم و شریف خونسار می‌رساند به زودی در این مکان وبلاگ کمش با مدیریت جدید و تغییرات گسترده افتتاح می‌شود.
.
.
.
...
چند روز بعد...
...

یه کم صبر کنید همین الآن "به زودی" فرا می‌رسد...

آهان... یه خورده دیگه صبر کنید....
....
هان...
دی دی دی دیم...
حالا فرا رسید:

با عرض تبریک و تهنیت و تعزیت و چیزای دیگه برنامه رو شروع می‌کنیم...
...
برنامه چی بود؟...
آهان باریکلا 
"افتتاح وبلاگ کمش با مدیریت جدید و تغییرات گسترده"
تغییرات گسترده رو که اون بالا ملاحظه می‌فرمایید. تغییر رنگ هدر از این سر وبلاگ تا اون سر وبلاگ و کاملا گسترده.
تغییرات جزئی دیگه‌ای هم داریم که کم کم از لحاظ مبارک خواهیم گذرانید...

و اما مدیریت جدید...

نه اصلا سیا بازی نیست واقعا مدیریت عوض شده. اصلا متحول شده. مثلا می‌دونید مدیر فعلی چند تار مو کمتر از مدیر قبلی داره؟ می‌دونید اکثر سلول‌های مدیر قبلی مرده و این آدم اصلا اون آدم نیست؟ برید یه کم زیست بخونید می‌فهمید.

تحولات باطنی هم که دیگه جای خود داره و نیازی به گفتن نیست. چه می‌دونید این پدر پیرتون چند خان رستمو گذرونده؟ چه می‌دونید این مدت کجا بوده و چه کرده؟ چه می‌دونید چند هزار کیلومتر راه رفته و سر از کجاها درآورده؟ چه می‌دونید چند متر چاه کنده بهر کسی؟ چه می‌دونید اگه دلارهاشو نفروخته بود الآن صاحب چه ثروت عظیمی بود؟ چه می‌دونید... 
واقعا چه می‌دونید؟
...
شما ته کلاس که دستتو بالا بردی، شما می‌دونی؟
- نه خانوم
- پس چرا دستتو بردی بالا؟
- خیلی سیب داریم خانوم
- خب سیباتو زنگ تفریح با دوستات بخور... 
ببخشید حواسم نبود، پاشو برو... پاشو برو تا سیبات نریخته رو زمین!

پ.ن: اولین نظردهنده جایزه داره





۹۱/۰۷/۱۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲۳)

سلام
خوش اومدی بابا بزرگ مهربون.
فکر کنم این مدت که نبودی یه چاه کندی از اینور زمین تا اونور.
الان وسط زمین سوراخ شده و میشه یه ساعته رفت اونور.
نکنه توی پروژه تونل خونسارم شما کاره ای باشی.
چون خیلی سرعت داره.

پاسخ:
چرا خوشحالی نکردی از اینکه برنده جایزه اولین نظر شدی!!؟
با سلام و عرض ادب و احترام به کمش مهربان

خوش امدید دلتنگتون بودیم

شما چه می دونید که ما چیاااااااااامیدونیم!!!!

پاسخ:
واقعا نمیدونم!
" عرض تبریک و تهنیت و تعزیت و چیزای دیگه برنامه رو شروع می‌کنیم..."

واقعا مدیریت جدیده باور بفرمایید راست میگم مدیر قبلی ابدا اهل این تبریک و تهنیت ها نبودند یعنی در این ارتباط عقاید خاصی داشتند و قابل احترام !

پاسخ:
گفتم که تغییر کردم. اینم میتونه یکیش باشه!
ببخشید گلهایی براتون سفارش داده بودم الان رسید اگه از قبل روز افتتاحیه رو اعلام میکردید اینطوری غافلگیر نمیشدیم!




پاسخ:
ممنون
خیر مقدم

پاسخ:
ممنون از لطفت عزیز
۱۳ مهر ۹۱ ، ۱۹:۴۱ ناصرالدین شاه
مردک با آن هیکل گنده خجالت نمی کشی چقدر جلف شده ای چار روز نبودی؟
انگار تغییر جنسیت هم داده ای پدر سوخته!!
زبانمان لال نکند سیبیل هایت را هم زده ای
وای بر ما که ندادیم پدر پدر سوخته امثال تو را درآورند تا نسلتان این همه حقارت را نبیند
در هر حال جای ما را که تنگ نکرده ای
سرای همایونی برای همه جا دارد
همین دور و بر بپلک
به میرزا تقی می گوییم اتاق زیر شیروانی کاخ صاحبقرانیه را برایت خالی کند
خوش آمدی

درود بی پایان
بدینوسیله بازگشت ظفرمنداته «کمش» را تبریک عرض می نماییم، بی صبرانه منتظر پست های زیبایتان خواهیم بوددددددددددد

پاسخ:
چاکر جناب جناب نیز میباشیم دربست به تمام نقاط کشور
سلام
پیر میکده خوش اومدید
خیر مقدم


تا ببینیم ...

پاسخ:
مخلصیم
سلام
خیـــــــــــــــر مقدم میگم

چند وقتی بود که وبلاگ نویسا منتظر یه شوک بزرگ بودند

ای شوک خوش اومدید

منتظر آیتم هاتون هستم

یاعلی

شرمنده اسمم را اشتباه تایپ کرده بودم

پاسخ:
همه رقمه عزیزی
خیلی خوش آمدید.
اما من اصلا از همون قدیمها هم از مدیریت جدید زیاد خوشم نمی اومد. مثلا یه مغازه ای میزد "با مدیریت جدید" و یا شرکتی مدیریت جدید می آورد. هرچند این تغییر ممکنه به نفع شرکت باشه مثل استیو جابز که اومد و اپل رو از این رو به اون رو کرد. اما این مدیر جدید کمش اینجور که این پست اولش بر میاد خیلی شلوغ پلوغه و به یه چاه کن گوشه گیر آروم نمی خوره. کاشکی از اسم دیگه ای استفاده می کردی که هی با کمش مغایسه ات نکنیم.
کامنت ناصرالدین شاه خیلی با احوال این مدیریت جدید می خوره.

پاسخ:
اینطور که وبتون رو دیدم تو این مدت شما هم همچین حضور پر رنگی نداشتید امیدوارم بیشتر بنویسید.
وقتی شنیدم برگشتیدخوشحال شدم
مقدمتان گل باران

۱۵ مهر ۹۱ ، ۰۸:۴۷ کلثوم ننه
سلام برکمش جان عزیز ودوست داشتنی
تعریفتو خیلی شنیدم یادمه انموقعی که تو رفته بودی من تازه امده بودم بچه های وب از رفتنت ناراحت بودند از این وان پرسیدم این کمش کی بود چی می نوشت هر کی یه چیزی میگفت اما مصداق آیه ببخشید مصداق ضرب المثل شنیدن کی بود مانند دیدن
نتونستم تصورتون کنم
منم با خودم گفتم پاقدم ما بدبود تا امدیم کمش رفتش
اما حالا که امدی دوباره خوش امدی به وطنت دلاور
اولندش که خدمت از ما بود وما باید میومدیمبرای اولین بار امدم تو وبلاگت اما راسیتش چون قبلا با هم آشنایی نداشتیم نظری نذاشتم ولی خوشحال شدم که یکی از یاران قدیمی برگشته وبازهم خوشحال شدم که وبلاگ بنده حقیر رو نیز منور کردین این نشونه بزرگواری شماست کمش جان
امیدوارم که هم من وهم شما از مطالب وبلاگتون ووبلاگم استفاده شایانی بنمایم وبفرمایید
دومندش رفاقت با شما افتخاره .کویت چیه داداش؟ شمارا به رفاقت کوه وخیابانو بیابان ودریا وصحرا در ودشت می پذیریم

سلام
اولاً: چون نخواستم ریا بشه ابراز خوشحالی نکردم.
ثانیاً: از بس به خاطر اومدنت خوشحال شده بودم که اصلاً حواسم به جایزه نبود.
ثالثاً: خیلی هم خوب. حالا جایزه رو رد کن بیاد گالیور.

پاسخ:
حالا بذار فکر کنم یه چیز ارزشمند برات دست و پا کنم.
کامنت منو برای خداحافظی تایید نکردید ولی لا اقل درودم را برای بازگشت بپذیرید.
ناشناس زندگی کردن سخته ولی از اون سخت تر زتدگی نکردنه

۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۷ مهدی حاجی زکی
درود بر مرد چاه کن عزیزمان
بازم دیر رسیدم ته تیگش رسید به من
اشکال نداره
این پست چون افتتاحیه است و تو پست افتتاحیه هم به هم نون قرض می دن
بنده هم استثنائا" سنت شکنی نمی کنم و برابر عرایض مرقومه در بالای همین برگه و پیرو نان قرضی که د وبلاگ بنده نگاشتید عرض کنم که ...
مرد مومن ...
معلومه کجایی؟
دیگه کم کم گندش داشت در می اومدا
ولی خوب کاری کردی برگشتی
دمت گرم
ما که بدجوری خوشحال شدیم و تو پوست خودمون نمیگنجیم
به قول ابوی بزرگمان دنیا ری به خبی شو
امیدواریم در ادامه راه همین چارتا تار موی سیاهت هم سفید بشه تا با کوله باری پر با همدیگه راهی آخرت بشیم
الان هی نیم خوام خوشحالیمو نشون بدم پرو نشی
بقیه اش باشه واسه بعد

پاسخ:
موهام هم عمرا یه دونه سفید توش نیست. خواستم سیات کنم. موهام کاملا پرکلاغیه فقط به جای وسط در اطراف سر روییده !!!
خوش اومدید البته بابت تاخیرشرمنده
سلام
منم اومدنتون را تبریک می گم.
ان شاء الله که دیگه خداحافظی نکنید.
پایدار باشید.
پاسخ:
ممنون
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۱:۴۶ ترانه هایم....حقی
سلام

بر داشت اول

نه خانوم؟؟؟

یا ازاین به بعد خانمتون داره مدیریت میکنه...یا از اول خانم تشریف داشتید!!

برداشت دوم

دوس دارم بدونم چی شد دوباره اومدید؟

برداشت سوم خوا؟؟؟!!!!

تا بعد...ناهاره....
پاسخ:
البته این این احمال رو در نظر نگرفتی که تغییر جنسیت داده باشم این مدت هم تو دوران نقاهت عمل بوده باشم خوا!
سلام
جالبه حالاکه مدیریت جدیده نوع نگارش هم فرق کرده.چه تو پست چه در جواب کامنت ها.
امیدوارم خود خودتان باشید و وبلاگ شما هم به دست دیگری نیفتاده باشد.

پاسخ:
نه، خود خودمم. نثر هم همون نثره. قبلا هم جلف نویسی میکردم ولی مدتی ترک کرده بودم گفتم برای تنوع دوباره شروع کنم.
سلام
خودتی
نه خدایی خودتی

به به خوشومیدین صفادون بارت

خرس و خر و بادکنک
اومدنت مبارک

لحنتون که عوض شده کنایه هاتونم گرفتم-معلومه حسابی سرتون تو حسابه!

پاسخ:
کنایه!!؟؟ من؟؟؟ خدا به دور. حالی چی بود این کنایه؟
۱۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۳۰ ویک قهرمان
تا دی دی دی دیم خوندم ...
آفرین که نگفتی دی دی دی دی (باعث بد فهمی میشه این مدل!)

پاسخ:
خسته نباشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی