ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

این پست صرفا جهت آزمایش بالا آمدندگی وبلاگ بوده و هیچ ارزش دیگری ندارد.




۹۱/۰۹/۱۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۴)

اول
۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۰:۱۶ مهدی حاجی زکی
دوم
مرسی داداش فعلا که خوبه
یه دونه ای

پاسخ:
ما بیشتر
۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۰:۱۸ مهدی حاجی زکی

می خواااااامت

سوم؟!!

یک دو سه آزمایش میکنیم
ماچت کنم .ماچت میکنما ...

۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۸:۳۶ حمید امینی
اقا سیتم کامپیو تر شما خرابه عو ضش کنید

پاسخ:
خیلی تو این کار تنبلم. اصلا بخچه این کارا هیصله نداران
خوب... اینهم نمونه ی تاثیر محرم بر وبلاگستان و مخصوصا بر کمش عزیز!

همیشه برای من این سوال بوده و هست که چرا مداحها وقتی میخواهند اکو و بلندگو را آزمایش کنند فقط تا 3 یا 4 میشمارند؟
مگر بلد نیستند که مثلا تا 7بشمرند؟

ma ke ghablan ham moshkel nadashtim!

پاسخ:
واقعا خوش به حالتون. مشکل ما که همین یکی دو تا نیست ...
ووی چه بی معععنی

بدو سبزی تازه!
زنبیل بیار باقلالی ببر...

یعنی من آخر شدم؟!!

این کامنتو گذاشتم به خاطر سد احمد که فکر نکنه آخر شده.

پاسخ:
این نوع دوستیت منو نابود کرده...
من هم به حمایت از شهرام خان این کامنت را می گذارم .
جدیدا از 4 به یک می شمارند، پس من اولم.

پاسخ:
شما زوج تو زندگی اولید اینجا که چیزی نیست.
۱۲ آذر ۹۱ ، ۲۲:۴۹ علی معصومی
بعد مدحا فکر میکنن یکی اون ور اکو هست هی میگن الوووو یک دو سه الو الو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی