ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

نوروز

۳۰ اسفند ۱۳۸۷

                                          مبارک باد.

 

 

 

۸۷/۱۲/۳۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۵)

۳۰ اسفند ۸۷ ، ۲۳:۰۱ مهدی رفعتی
درود من بر شما
جشن نوروز
اینجا ایران است
با سلام و عرض ادب. متقابلا فرا رسیدن سال نو و دگرگونی احوال طبیعت را خدمت شما و خانواده تبریک عرض می نمایم.
با سلام. از اظهار لطف شما سپاسگزارم. نوروز بر شما و خانواده نیز مبارک باد.
سلام.سال نو مبارک.وبلاگ خیلی خوبی دارید ممنون از اینکه وبلاگ من را لینک کردید با اجازه من هم شما را لینک کردم. موفق باشید
درود من بر شما
چند نکته،چند تامل
اینجا ایران است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی