ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

اما ولی

۴ دی ۱۳۹۱

دقت کردید معمولا جملاتی که قبل از "اما" و "ولی" میاند برای خر کردن مخاطب هستند؟




۹۱/۱۰/۰۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۵)

نه


راستی اول

آره عزیزم ولی ....

...ولی اینجوریها هم نیست که شما داژدین

ولی همشون اینجوری نیستند ...
بعضیاشون واقعا از ته دلند ...
اما حیف که کسی نمیفهمه ...

۰۵ دی ۹۱ ، ۰۲:۴۲ لاله اشک
نه فکر نکرده بودم برا خر کردنه. سعید خوب گفته "از ته دلند اما حیف که کسی نمی فهمه".

پاسخ:
شاید اگر طرفین بالغ تر رفتار کنند نیازی به این تکنیک نباشه و بتونیم خیلی صریح بگیم "نه مخالفم و نظر من این نیست" و بعد صریح و روشن نظر خودمون رو بگیم.
دقت کردی که خیلی خوب می نویسی، ولی ... .
کمش دوست دارم، اما ... .

پاسخ:
این که شد فقط خر کردن بدون هیچ هدفی!
گاهی همینطوریه که میگی و لی گاهی هم بخشی از واقعیتو بیان میکنه که مانع تحقق ایده مون میشه!

مثلا تو صفر شدی ولی اگه درس خونده بودی 20 میگرفتی!

بنظر شما اینجا معلم نمره بچه رو بش نداده و داره سرش گول میماله؟
همین کارا رو میکنید که بچه ها درس نمیخونن دیگه!


پاسخ:
درسته موافقم.
همه مراحل این کار با پیشرفت n درصدی انجام شده و همه راضی و خوشحالند و کلا همه چی خیلی خوبه و آرومه و ما همگی خیلی خوشحالیم


البته ......................................................................
چون ما چیزیم و .........


ولی ..........



نه دوست عزیز این طور نیست اون ها بگویند شما تو جه نکنید می دونی چرا؟ یکی بخاطرصرفه جویی در وقت دومیش : نویسنده دراین فکر که مخاطب درک و هوش بالاست. وبقیه مطلب را متو جه می شود
دیر از جون شما شما که استادی، اقا کمش یک وبلاگ نویس حرفه ای هستی

پاسخ:
نفهمیدم منظورت چیه.
۰۵ دی ۹۱ ، ۱۲:۴۸ کلثوم ننه
ببخشین اگه دیر میام بتون سر میزنم ولی عوضش همیشه اولین وبلاگی که باز میکنم شماین
اما شما اصلا به وبلاگ منم نمیاین
ولی من اگه جای شما بودم حتما بهتون سر میزدم

آپم با یه تبلیغ قدیمی
پیش ما بیاین
ولی به شرطی که برام نظر بذارین

ببینم چیزی بلد نیستی بینویسی انوقت ور میداری چل چو را میندازی اما یا ولی این نویسند اقای کمشی خیلی خوبه .
حالا کجای حرف من دروغ چون توش اما وولی نوشتم .

تو خودت خری و هفت جدت

پاسخ:
جمیعا کوچیک شماییم
۰۶ دی ۹۱ ، ۱۳:۴۵ مهدی حاجی زکی
نه والله دقت نکردم اما اگه تو بخوای دقت میکنم ولی بعید می دونم چیزی دست گیرم بشه ما از اون خونواده هاش نیستیم که انقد زود مطلبو میگیرن جیگر
جون کمش یه چیزی می گم نه تو کار نیار
این نظراتت رو بعد تایید کن
اعصابم خورد شد دیدم طرف اینجوری نوشته
بابا همه که جنبه ندارن قربون شکلت بشم

۰۶ دی ۹۱ ، ۲۲:۰۸ حقی حمید
بهتر اینه که بگی برای رد کردن(حرف) مخاطب.....تو دیگه ......لااله الا......

پاسخ:
من خودمونیشو گفتم دیگه...
با نظرتان موافق نیستم

پاسخ:
حتی با قید گاهی!
سلام

ما بودیم جدید نیستیم شما تازه اومدی اره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی