ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

کمربند ایمنی

۱۵ فروردين ۱۳۸۸

 لطفا پس از باز کردن کمربند ایمنی، آن را در یخچال نگهداری کنید.

 

۸۸/۰۱/۱۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۴)

سلام. سال نو مجددا مبارک. من که سر در نیاوردم منظور شما چیه؟ شادی از بالا رفتن سن باشه!!
پاسخ:
فکر می‌کردم طنز نوشتم! ولی مثل این‌که اشتباه می‌کردم!
سال نو شما هم مجددا مبارک.
عذرخواهی می شود منظور از "شادی" شاید بود!!!!!
پاسخ:
این یکی شاید از بالا رفتن سن باشد!
سلام
آقامن اعتراف می کنم که شیفته سبک نگارش شما شدم.
یعنی یه جورایی میشه گفت در حد شدید!(چی گفتم)
سال نو مبارک و موفق باشید.
پاسخ:
چوب‌کاری می‌فرمایید. قابل این حرف‌ها نیستم. (البته ته دلم قند آب شد!)
سال نو شما هم مبارک.
من فکر میکنم که میخواهی به قول خودت شوخی کنی اما راه وروشش را بلد نیستی خواستم بگم خیلی خیلی بی مزه ای وخودت را مضحک کردی
پاسخ:
سلام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی