ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

معلم خوانساری

۲۶ بهمن ۱۳۹۱
این پست رو یادتون میاد؟ یادتونه چه بحث مفصلی داشتیم؟...
...
خب حالا یه وبلاگ خونساری پیدا کردم که نه تنها بازدیدش از اون صد تایی که گفتم خیلی بیشتره بلکه این بازدیدها، رفیق بازی و درددل‌های شخصی هم نیست. وبلاگی که توش خبری از نظربازی و چاق‌سلامتی‌های معمول وبلاگی نیست اما پرمراجعه و پرمخاطبه.
مثلا پستی رو که بیست و یکم بهمن منتشر کرده طی کمتر از یک هفته، حدود دو هزار دانلود داشته. یعنی دوهزار نفر تو این مملکت هستند که این مطلب رو خواستند. یعنی دو هزار  نفر به این مطلب نیاز داشتند. یعنی زحمت صاحب وبلاگ یکی از نیازهای دو هزار انسان رو رفع کرده...
خدمت چیه جز رفع کردن نیازهای مردم؟ به نظر من چنین خدمتی کار بزرگیه...
...
معلم خوانساری نشون داده با پشتکار و دقت و کار و تلاش می‌شه وبلاگی درست کرد که بدون هیچ تبلیغی و در زمانی کم، به این تعداد بازدید برسه و مطمئنم این تازه از نتایج سحره. شک ندارم با کمی اطلاع‌رسانی و معرفی به گروه مخاطب و شاید گسترش گروه مخاطب، این وبلاگ می‌تونه تبدیل به یه سایت با بازدید چند هزار نفری بشه.
این یعنی یک انسان، گوشه‌ی خونه نشسته و بدون هیچ ادعا و امکاناتی، و بدون هیچ توقعی از مسئولین و زمین و زمان، با تفکر درست و تلاش و کوشش، نیاز تعداد زیادی از انسان‌ها رو رفع کرده. خوشحالم که چنین انسان‌هایی اطراف ما هستند و برای ما زحمت می‌کشند.
...
روزی که خانم مهدوی از بین ما رفت ناراحت شدم چرا که یکی از فعالان اینجا بود و شخصا نوشته هاش رو دوست داشتم. ولی بر اساس رویه همیشگی زندگیم، سعی کردم بپذیرم و فراموش کنم. به انتخابش احترام گذاشتم و ساکت موندم اما همیشه گوشه‌ی ذهنم این امید رو داشتم که روزی با دست پر برگرده و تکونی به وبلاگستان خونسار بده... 
و حالا با دستی پرتر از تصور من برگشته. دستی پر در حد تمام دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی کشورم...
...
خانم مهدوی؛ شما در حد توان و امکاناتتون و حتی بیشتر از اون، کاری مفید و به دردخور انجام دادید و از نظر من این یعنی بزرگی یک انسان. به احترامتون می‌ایستم و تعظیم می‌کنم.

امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید...




۹۱/۱۱/۲۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۶)

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبای داری
به من هم حتما یه سری بزن...!
موضوع وبلاگ من سرگرمی تفریحی
راستی اومدی نظر بده
باز هم بهت سر میزنم...!


پاسخ:
چشم!
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۳۲ مهدی حاجی زکی
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبای داری
به من هم حتما یه سری بزن...!
موضوع وبلاگ من طنز و دری وریه
راستی اومدی نظر بده
من انقد بی کارم که باز هم بهت سر میزنم...!
پستت رو هم خوندم خیلی ذوق دارم الان
می ترسم یه چیزی بنویسم ذوق زدگی باعث بشه خوب از آب درنیاد
بعدا دوباره میام نظر می دم
رنکینگ وبلاگت هم می ره بالا
نیست من بی کارم
روزی صد بار این وبلاگ واموندتو رفرش می کنم شاید یه چیزی توش دربیاد
دریغ از یه حل پوک ...


احسنت بر شما به خاطر قدرشناسی و حس تقدیر از زحمات و تلاشهای یک همشهری.

و هزاران احسنت دیگر به سرکارخانم مهدوی به پاس تلاشهای خوب و مفیدشون در حیطه ی مقدس تعلیم و تربیت ...

امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشند

پاسخ:
واقعا احسنت اصلی حق ایشونه...
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۵۹ علی معصومی
جدا مایه افتخاره همین باعث میشه خیلی ها با خوانسار هم اشنا بشن به ویژه نسل نوجوان کشور
افرین جدا افرین فکر کنم پر بازدید ترین وبلاگ خوانساری باشه تا الان

پاسخ:
آره همینطوره.
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۳۶ مهدی حاجی زکی
عرض میکردم که
باعث افتخار ماست که وب نویسی چون سرکار خانوم مهدوی در جمع وب نویسان خوانساری با تلاش و پشتکار تخصصی می نویسد
یادم می اید حدود دو ماه قبل وبلاگ ایشان را دیدم و در به روز شده ها اضافه کردم
وقتی اپ می کند همیشه سر می زنم
برایش ارزوی موفقیت دارم
از روزی که رفتند جای خالی اشان به خوبی احساس می شود اما حالا می فهمم به عمل کار براید ...
این هم از افاضات جنابمان کمش خان
راستی بگرد ببین دیگه کی هست که گمنام مونده معرفی کن بقیه هم بدونن
اول که هیچ کس بود الانم که خانوم مهدوی
یه پستم واسه ما بزن آمارمون بره بالا
نمیمیری که

سلام
دلم میخواد بدونم این خانم مهدوی با آقای مهدوی که دبیرستان تو دهه شصت و هفتاد دبیر ریاضی من بودند نسبتی دارند ؟ ایشون بسیار دلسوز و با دانش بودند امیدوارم هر جا هستند سالم باشند .

پاسخ:
آقای مهدوی رو میشناسم. ایشون انسانی خوشنام در خونسار هستند ولی خانم مهدوی رو فقط تو وبلاگستان میشناسم. نمیدونم نسبتی دارند یا نه.
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۸ معلم خوانساری
با سلام و احترام خدمت کمش گرامی.
انتظار همچین پستی و نداشتم.خیلی من رو شرمنده کردید.ای کاش واقعا درحد این همه تعریف و تمجید باشم.این قبیل پست ها مسئولیت انسان و زیاد میکنه.هر چند که همونطوری که گفتم بعید میدونم این قبیل وبلاگ ها مورد توجه مردم خودمون قرار بگیره ولی از این خوشحالم که تغییر این رویه در نویسندگی تونسته برای عده ای هر چند غیر خونساری مفید باشه.
از همه دوستانی هم که در این پست به بنده اظهار لطف کردند خیلی ممنونم و شرمنده شون هستم که نتونستم در کسوت یک نویسنده تخصصی خوانساری نویس براشون مفید باشم.
آقای حاجی زکی امیدوارم یک روز این مطالب برای ابوالفضل شما هم مفید باشه.
در جواب آقا رضا هم باید بگم بله آقا رضا.ایشون پدر من هستند.از لطف و اظهار محبتتون هم بسیار ممنونم.
در آخر باز هم از کمش عزیز تشکر میکنم و با تمام وجود میگم که واقعا شایسته این پست نبودم و نیستم.
موفق و سربلند باشید

چقدر جالب بود!
احساس خوشایندی نسبت به وبلاگ داشتم ، مثل برگشتن به اون روزا!
بچه های این دوره چه امکاناتی دارنا! ما اون موقع دوتا عکس رنگی تو کتابمون می دیدیم ، دنیارو انگار بهمون داده بودن!

خانم مهدوی سپاس


معلومه ازون معلم باحالایی که بچه ها دوسش دارن ، نه اونا که شاگرداش هر روز دعا میکنن یه چیزیش بشه نیاد کلاس تعطیل شه

چه وبلاگ خوب و زیبایی داره خانم مهدوی ، ان شاالله که توی تموم مراحل زندگیش خصوصا تدریس برای بچه های دبستان موفق باشه، چرا که معلمان دبستان و خصوصا معلم کلاس اول ابتدایی معماران بنای باورهای فرزندان ما هستند.
امیدوارم این معمار خوانساری ما هم پیروز و سربلند باشه.

پاسخ:
واقعا حرف درستیه. معلمهای ابتدایی شیوه نگاه به جهان و زندگی رو به بچه ها یاد میدند...
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۰ معلم ریاضی
سلام دکمش جان!!!
معلم خوانساری یا خواساری؟!!!!!!!!!!!!!

تو این دوره زمونه که به واقع جای معلم‌های دلسوز و زحمتکش خالیه، یادش به خیر سر کلاس هندسه تحلیلی آقای مهدوی، بچه‌ها خیلی چیزی دستگیرشون نمی‌شد و خیلی سر و صدا می‌کردند،‌امّا حاچ آقا مهدوی با حوصله زیاد ادامه درس رو می‌گفتند، هر معلم دیگه‌ای بود قطعاً قهر می‌کرد و درس نیمه تمام می‌موند. نهایت خشمشون می‌شد تهدیدی که: «بچه‌ها وقتی بزرگ شدید میاید حلالیت بطلبید، اون وقت منم حلالتون نمی‌کنم، مثل آقای صانعی که خیلی منو اذیت کرد و الان خودش معلم شده»... بگذرم که خاطرات زیادند و مجال اندک
ان شاء الله همه معلم‌های دلسوز توفیق روزافزون داشته باشند

پاسخ:
چه آرزوی خوبی توفیق معلمها توفیق جامعه‌ست.
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۳۶ مردمان رباط
خیلی ممنون که این عزیز کوشا رو به ما معرفی کردید

پاسخ:
خواهش میکنم.
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۲ مردمان رباط
بنام خدا
با عرض سلام و احترام،
طبق پیشنهاد با ارزش حضرتعالی، مطالبی را به معرفی کتاب نظام حقوق زن در اسلام شهید مطهری اختصاص دادیم
منتظر حضور گرم شما هستیم - با احترام، مردمان رباط

بسیار پست بجایی بود. خانم مهدوی واقعاَ شاهکار کردند. من فکر کنم اولین بار بود این وبلاگو می دیدم و حقیقتاَ لذت بردم. امیدوارم خارج از چاچوبها اداری و فرمهای بی مفهوم سنجش در آموزش و پرورش برای ارزیابی معلمها به صورت ویژه از ایشون تقدیر بشه. تبریک میگم خانم مهدوی. موفق باشید

پاسخ:
امیدوارم با تلاش شما این کار انجام بشه. ایشون همت بزرگی کردند و وظیفه ما هم اینه که کاری کنیم خوب دیده بشه.
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۰۰ سکوت ها و حرفها
مون عصل نمدیبه وبلاگ ایشون ..تا هلا بخالم ابی واننویسو...

پاسخ:
من جی نمدی وبلاگ دربو !
سلام. از لطفت همیشه ممنونم. مثل یک برادر خوب بودی واسم.
خواستم نتیجه این پست رو بهت تقدیم کنم.

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://khosro1977.persiangig.com/document/452...pdf

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی