ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

امروز

۱۵ اسفند ۱۳۹۱

به دست خود درختی من نشاندم...




۹۱/۱۲/۱۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۶)

به سلامتی ....

حالا کی ؟ کجا؟ چگونه ؟ درخت چی ؟با کی ؟برای چی ؟

با دست راست یا با دست چپ؟و...

آفرین، صد آفرین، هزار و سیصد آفرین، فرشته روی زمین

۱۶ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۲۰ مهدی حاجی زکی
به پایش هم جوی آبی می کشاندی!
کشاندی ؟
اگه نکشاندی بیام با هم بکشانیم

کمی تخم چمن هم به پایش می فشاندی تا شعر کامل بشه.

پاسخ:
کمی تخم چمن هم میفشانم
۱۶ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۱۹ هادی افسرولایی (کلثوم ننه)
همه این کارها را
خودم تنها در خواب کردم
...

پاسخ:
تو در خوابت درختی می‌نشاندی؟
خوشا به حالت
پیر خوساری
که باغچه داری
درخت می کاری

در شهر ما نیست
جز دود و ماشین
آپارتمانها
گوچک و غمگین

احسنت.. احسنت!
اخبار نشون داد!

پاسخ:
احسنت به ضرغامی...
سلام
چقدر خوب !
با اجازه همگی و البته صاحب وبلاگ ، میخوام موضوع بحث رو عوض کنم.
شما اگر در زندگی بتونید( هر چی بخواهید ) به عقب برگردید چه کارهایی رو انجام میدادید؟
و چه کارهایی رو انجام نمیدادید؟

از کمش هم میخوام که یک پست مفصل در این مورد بذارن.

با آرزوی سلامتی

پاسخ:
با این حال اگر راهی برای بیانش داری بگو ببینم میشه یه پستش کنم.
کمش چان من نهال دارم ولی باغچه هشو ندارم؟

۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۰۷ مهدی حاجی زکی
میگم تازگیها تنبل شدی ها دقت کردی ؟

۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۰۸ مهدی حاجی زکی
قربونت برم ما از تو انرژی می گیریم تو هم که قربونش برم سرکشی به وبلاگت از روزی یه بار رسیده به دو روز یه بار سه روز یه بار
بابا بیا بیرون از اون لاک خرید شب عید
شب عیدی این وبلاگستونو یه تکونی بدیم

پاسخ:
پره مگه چردو؟ من خا هزه شی یا دردان؟
فهمیدم
کلک ... درخت پسته کاشتی!

کاشتن کار سختی نیست ...
پروراندن خیلی سخته

همون پارسال درخت کاشتم بسم بود! البته پارسال زیاده روی کردم در درختکاری که اونجوری شد!!
نه آخه والا!

پاسخ:
مگه پارسال چی شد جناب جناب؟
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد

پاسخ:
واقعا این از هر درختکاری ای بهتره
شر شد آقا اونم چه شری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی