ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

بوی کاغذ رنگی

۳۰ فروردين ۱۳۹۲
خب نظرسنجی هم تموم شد. اینم نتیجه‌ش:

1- تمام پست‎ها و نظرات.......................  14 نفر  .......   30 درصد
2- پست‎ها و برخی نظرات.....................  12 نفر   .......  26 درصد
3- پست‎ها و بیشتر نظرات.....................  8   نفر  .......  17 درصد
4- پست‎ها و نظرات خودم......................  0  نفر   .......  0   درصد
5- فقط تمام پست‎ها............................  1  نفر   .......   2  درصد
6- فقط برخی پست‎ها..........................  5  نفر    ....... 11 درصد
7- هیچکدام!......................................  6  نفر    .......  13 درصد
جمع ..............................................   46 نفر

ضمن تقدیر و تشکر ویژه از شیش نفر گزینه 7 که دمشون خیلی گرمه(حتی داغ!) از تمام دوستانی که زحمت کشیدند ممنون فراوان دارم!
نتیجه نظر سنجی خیلی خوشحالم کرد. واقعا خوشحال شدم که بیشتر از 70 درصد بچه‌ها به نظرات دیگران توجه دارند. البته اون 13 درصد اون پایین هم احتمالا جزو این گروه باشند اما حالا که خودشون تمایلی به داخل آمار! حساب شدن ندارند ما هم داخل آمار حسابشون نمی‌کنیم.

خوشحالم که کامنت‎دونی این‌جا به هدف اصلیش که تبادل نظره رسیده. این نشون می‌ده فقط من نویسنده کمش نیستم. نشون می‌ده بیشتر ماجرای کمش تو کامنت‎دونی می‌گذره. جایی که خواننده‎های فعالی وجود دارند و بحث رو به چالش می‎کشند و ابعاد دیگری به قضیه اضافه می‌کنند. جایی که بارها و بارها پیش اومده که من چیز یاد گرفتم و اشتباهاتم رو اصلاح کردم.
این در مورد پست‌های جدی. اما پست‌های تفریحی هم شامل این قاعده هستند. خوشحالم که کامنت‌دونی این‌جا محیطیه که توش همه ابراز احساسات می‌کنند و شوخی می‌کنند و همه هم می‌خندد و خستگیشونو در می‌کنند... زمستونو سر می‌کنند...
همه اینها رو مدیون شما دوستان خوبم هستم. امیدوارم خدا یک در دنیا و صد در آخرت بهتون اجر بده. امیدوارم همیشه خدا این‌جا و همه دنیا پر باشه از افکار جدی و لب‌های خندون و دل‌های پرامید و دست‌های مهربون و
...
بوی کاغذ رنگی


۹۲/۰۱/۳۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۲۱)

۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۱:۵۴ شازده کوچولو

موفق باشید

پاسخ:
ممنونم
جدیدا که من دلبسته ات شدم کمش جان.
چه کنیم مجبوریم زل بزنیم به صفحه ای که حرفهای دلمان را میزند.

حرفهامون از جنس همدیگه است.

پاسخ:
لطف داری عزیز
همین که اینجا هستیم نشون میده اشتراکات زیادی داریم. بنابراین کاملا درست میگی که حرفامون از یه جنسه.
ممنون از حضورت
دوستت داریم خیلی.

پاسخ:
ما بیشتر عزیزم.
ساعت که زنگ میزنه از خواب بیدار شم، اولش کلی غصه میخورم :(
تا اینکه یادم میاد دیروز تو وبلاگ کمش یه نظر گذاشتم که هنوز جواب نداده، این میشه انگیزه من واسه جدا شدن از رختخواب :))

دوست دارم خیلی زیاد
دلت بخواد -دلت نخواد

پاسخ:
:)))
آخ گفتی منم گاهی دیرتر میام وب بلکه این بار که میام چندتا نظر جدید داشته باشم. اسم تو رو که بالای نظری ببینم که دیگه روزم ساخته‌ست. ممنون که هستی
دلت بخواد دلت نخواد دلم میخواد
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۰۹ مهدی حاجی زکی
هرچند نتیجه نظرسنجیت وجاهت قانونی نداشت اما چون قبولت داریم ما هم قبولش کردیم
دیدم دوستان از خودشون احساسات وافری در کردند بنده هم در یک جمله تمام احساساتم رو بیان می کنم و تو افق محو می شم :)
" کمش جان اگه مرد نبودی و منم زن نداشتم گزینه خوبی بودی برای ازدواج عزیزم"


پاسخ:
جااااان
نظر سنجیم چشه بچم؟؟
ازدباج؟؟؟؟؟
با تو؟؟؟؟؟
من؟؟؟؟
خدا به دور. انوخت عمرا میذاشتم این عکسای خوشگلو بذاری پیشنی وبت. اصلا اینترنت تحطیل
عصه من مهریمو میخوام یالا
قابل نداشت

پاسخ:
صاحبش قابل داره
یعنی اشکمدون برنارت



پاسخ:
چونو برا پس؟ من خا چیم نوات!!!
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۲۰ موسسه فرهنگی صراط خوانسار
موسسه فرهنگی صراط خوانسار
تور زیارتی مشهد مقدس (زمینی - ریلی - هوایی)
تور سیاحتی جزیره زیبای کیش
03712226268-09139722686

پاسخ:
دعا کنید پول برسه خدمت میرسیم
وبلاگ شما ارزش خوندن داره

پاسخ:
لطف دارید ممنون
سلام اینکه به توجه دیگران به وبلاگت برات خیلی اهمییت داره خوبه وباید بدونید که میدونید همه با همدیگه داریم اینجا کار مهمی را انجام میدیم .از اینکه امشب خیلی ارام میخوابی ارامم .

پاسخ:
دقیقا دقیقا
همه با هم داریم کار مهمی میکنیم..
ممنون...
از این که تقدیر و تشکر ویژه از ما که دممون خیلی گرمه کردید ممنونم ...

آمار جالبی بود

و بنده نیز از اینکه خوشحال شدید مسرورم

به جاست که ترتیب یک مهمانی بزرگ به صرف میوه وشیرینی و شام بدهید
با کمال میل دعوت شما را پذیرا هستیم ...

پاسخ: پس اون شیش نفر شما بودید!!!
ما چاکر آن جنابان نیز میباشیم دربست به تمام نقاط کشور..
هذه پرتقالم هاگفتی کیلو پیش تیمن. سه کیلوژ بگنا دیدا. پرتقال یکی هزار پوصد تیمن که دان بخورو!!!!؟
شام خا ابی نواژ، نون پنیر جی قیمت چلو کباب سابق برنچو....
اشتباه نشود یکی از آن شش نفر من بودم نه همه ی آن شش نفر!

راس راسی که عجب آدمی هستی
مفت مفتی میخوای آمارت بره بالا که خدا را شکررفت

بعدژ جی من که رژیمانی و "م ح ز" جی خا از قیافش معلیمو

چی ندخورو

خیلی فکرژ نکر پیرگنایمین بشه پیه کارژ پره

پاسخ:

ابی از پیر گنایدن بیدشتی داران ادمران...
م ح ز جی خب ادخورو مشکلژ یاقایی ترو
وی پی ان سرور دوشخرات یک ماهه 10000 تومن ( به خاطر سرعتش ) :)))

پاسخ:
اگه سرعتش بالاست چرا اینقدر ارزونه!!؟
به خاطر وجود تبلیغات توی کامنتهات گفتم منم یه تبلیغ بکنم حالا که گیر نمیدی ...

و اما کُمش ، اول اینکه سلام چطوری ؟

دوم اینکه کافیه خودتو معرفی و بعد خواهی دید که دیگه این محبوبیت از بین میره
چرا ؟ خوب چون خونساریا غریب پرستند

پاسخ: سلام خوبم
بات موافقم و دقیقا به دلیل جلوگیری از تاثیر ذهنیت و البته مسایل دیگه که قبلا گفتم میخوام گمنام باشم.
البته این خصوصیتی که گفتی خاص خونساریها نیست. کلا ایرانیها چنین خصوصیتی دارند.
با سلام ممنون که همیشه همراه ما هستید چشم عمل می کنم
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
خداحافظ شما

پاسخ:
چاکریم
چه قدر من این غزل رو دوست دارم. دستت درست.
نظرسنجی جالبی بود، امیدواری‌ها و آرزوهایت در انتهای یادداشت بلند و بسیار دور است. علاقه من هم به شما روز افزون خواهد بود.

سیف که سه تا زمان بیشتر نداریم تا جملات بیشتری بنویسم.

پاسخ:
واقعا دور و درازه....
شما به من خیلی لطف دارید
معنی جمله آخرو هم نفهمیدم!
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۰ مرزنگشت(پاسارگاد وبلاگ سابق)
هم اکنون پاسارگاد وبلاگ به مرزنگشت تغییر نام داد

پاسخ:
به به اسم جدید مبارک
شیرینی نمیدی؟
توی نظرسنجی به طور گسترده ای تقلب شده
رأی ما رو پس بدید آقا اصن

پاسخ:

خیلی با حال بود
حالا مستنداتی هم دارید راه افتادید کف خیابون یا مامور ام آی سیکس هستید؟
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۰۷ شازده کوچولو
سلام
یه پیشنهاد
این وبلاگ رو سر بهش بزنید
مطالب جالبی داره
http://physchem.blogfa.com/
یا حق

پاسخ:
سر زدم. جالب بود.
مث اینکه مشتری زیاد دارید ما میریم بعدا میایم

پاسخ:
ولی یه نفر صفی نیستا!!
اختیار دارید ولی آدرس هم عوض شده...
http://marzangashtekhonsar.persianblog.ir

پاسخ:
شرمنده
به آدرس دقت نکردم.
ولی این آدرس ارور میده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی