ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

بدون عنوان

۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸
به نام دوست که هرچه می‌کشم از اوست!

 

۸۸/۰۲/۱۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۴)

سلام
خسته نباشی
خیلی خوبه همینطور ادامه بدهید
آقا من تازه کشفت کردم!
عجب دنیاییه این دنیای اینترنت
اینقدر تو در توئه که آدم توش گم میشه
"من"از کجا به تو رسیدم ؟نمیدونم
اما وبلاگ زیبا و قلم توانایی داری
راستی این خوانسار شما دقیقا کجای نقشه ایرانه؟
پاسخ:
لطف دارید. کاش آدرس وبتونو می دادید تا حضوری عرض ادب کنیم.
خوانسار ما یه کم پایین تر از دریای خزر و یه کم بالاتر از خلیج فارسه، توی استان اصفهان. البته اصفهان یکی از توابع خوانساره! در 160 کیلومتری!
سلام
آقا ارادتمندیم
"من" محمد علی از اهواز هستم
داشتم راه خودمو می رفتم که افتادم تو ماز خوانساریها
مردمی به مراتب ناسیونالیسم تر از آلمانیها!!!
البته اینو برای مزاح گفتم چون فقط به همشهریهاشون لینک دادند
من وب ندارم اما گاهی به شما سری می زنم و عرض ادبی می کنم
راستی "کمش " یعنی چه؟
پاسخ:
- اتفاقا درست گفتید؛ ما خوانساری‌ها ناسیونالیستیم! این ژنتیکیه و کاریش هم نمی‌شه کرد! 
- از این که به من سر می‌زنید ممنونم اما افتخار بدید و یه وبلاگ درست‌کنید.
- کمش به زبان خوانساری یعنی چاه‌کن.
چششششممممممممممممممممممم
اتفاقا خیلیم بدم نمیاد چند بارم سعی کردم اما اون چیزی که میخواستم نشد
راستی تو برا کی چاه می کنی؟ مواظب باش خودت توش نیفتی
پاسخ:
روی زمین خیری ندیدم می رم ببنیم اون پایین خبری هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی