ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

دو خبر تنوری

۵ خرداد ۱۳۸۸
۸۸/۰۳/۰۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۵)

کمش جان با تشکر که به من لینک دادید چون این مایه افتخار من است.
بنده ی حقیر میخواستم لطف شما را جبران کنم برای همین شما را لینک کردم
لطفا اگر میشود ان سه نقطه ی بوق را بردارید و
اگر میشود جوکستان را حذف نمایید.
با تشکر فراوان
پاسخ:
اختیار دارید. دوستی با کم‌سن‌ترین بلاگر خوانساری مایه افتخار ماست.
آن سه نقطه را اصلاح کردم اما برای حذف جوکستان به مشکل خوردم. یه پست جدید تو جوکستان بده شاید بتونم حذفش کنم.
خودم فهمیدم ...
لطفا خط سوم را در نظر نگیرید.
البته در نظر قبلی
با شرمندگی !!!
باید بگم یه نسبت فامیلی با من داره!
نمیخواستم اینو بگم اما مجبور شدم اعتراف کنم!!!
پاسخ:
چرا شرمندگی!؟ چه اشکالی داره؟ 
من دارم برای رای دادن بهش تحقیق می کنم.
آقا این من من نیستم
و هیچ نسبتی با اون آقا ندارم!

در ضمن پست قبلی بازم عالی بود
پاسخ:
ماشاالله چه قدر من!
روی چشم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی