ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

جو زدگی

۱۰ خرداد ۱۳۸۸

در یک هفته‌ی گذشته تب انتخابات حسابی داغ شده و من هم حسابی جوگیر شده‌ام. اما به جای نوشتن مطلب جدید، ستون "بد نیست بخوانید" را به روز کرده‌ام(و خواهم کرد)؛ وقتی می‌بینم دیگران به این خوبی حرف زده‌اند چرا با اراجیف خودم سرتان را درد بیاورم؟ اگر وقت داشتید این‌ها را بخوانید، من هم به زودی موضع نهایی‌ام را خواهم گفت. 

 

۸۸/۰۳/۱۰
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۵)

خواهش می کنم نفرمایید!
شما و اراجیف نویسی!؟
شکسته نفسی می کنید
پاسخ:
اختیار دارید، ما بیشتر
هنوزم بین کروبی و موسوی مرددم ولی بیشتر به سمت کروبی هستم به خاطر شجاعت خودش و دانایی اطرافیانش
پاسخ:
دقیقا. دلایل دیگری هم هست که خواهم نوشت.
آفرین
مناظره دیشب من را قانع کرد که به موسوی رای بدهم. رای آوردنآیا اینقدر مهم است که به خاطر آن رئیس مجلس خبرگان و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری را زیر سوال ببری. حالا گیرم که با کنایه به پسرانشان
دریغ...
پاسخ:
دریغ...
کروبی صداقت دارد. که داتنش سخت است.
یک -ش- قبل از ت در نظر بگیرید.
ببخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی