ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

برای نوه‌ام

۲۷ تیر ۱۳۸۸

در مبارزات انتخاباتی مسایلی مطرح شد که بسیار مهم بودند ولی در کمال تعجب مسکوت ماندند. همان‌طور که در پست انتخابات ایرانی عرض کردم تک‌تک این مطالب برای محاکمه‌ی کاندیداها کافی است اما نمی‌دانم چرا هیچ حساسیتی ایجاد نکرد و به فراموشی سپرده شد.
من هم کم‌کم  داشتم فراموش می‌کردم و تصمیم گرفتم آن‌ها را ثبت کنم تا برای همیشه جلوی چشمم باشند؛ خدا را چه دیدید شاید روزی نوه‌ام پرسید:"بابا‌بزرگ تو بیست و دو خرداد چه خبر بود؟"
ترتیب خاصی مد نظرم نیست و همین‌طور درهم می‌نویسم:
۱ – احمدی‌نژاد مدعی شد در قضیه‌ی ملوانان انگلیسی، دولت انگلستان رسما و کتبا عذرخواهی کرد و نامه‌ی آن هم در وزارت امور خارجه موجود است. فردای آن روز وزارت امور خارجه انگلستان اعلام کرد مطلقا عذرخواهی نکرده و اگر چنین مدرکی وجود دارد منتشر شود.
۲ – احمدی‌نژاد با نشان دادن یک نمودار که بر اساس اطلاعات بانک مرکزی تهیه شده بود مدعی شد ضریب جینی روند نزولی داشته و در نمودار هم میله‌ی سال ۸۷ کوچکتر از سال‌های قبل بود. اما موسوی مدعی شد در این نمودار عدد میله‌ی آخر بیشتر از عدد میله‌های قبل است اما ارتفاع این میله کمتر از میله‌های قبل کشیده‌ شده(نقاشی شده).
۳ -  احمدی‌نژاد مدعی شد در زمان موسوی در موسم حج، به طور مخفیانه، سلاح به عربستان حمل شده موسوی موضوع را مسکوت گذاشت.
۴ – احمدی نژاد بی‌تدبیری موسوی را عامل ضعف جبهه‌ها و در نتیجه پذیرش قطعنامه دانست اما موسوی مدعی شد جنگ را خوب اداره کرده.
۵ – احمدی‌نژاد در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی مدعی شد موقع سخنرانی در سازمان ملل تمام سران کشورها مسخر او شده و بدون اغراق، بیست و هفت دقیقه‌ی تمام مژه نزدند و اطرافیانش هاله‌ای از نور دورش دیده‌اند و خودش هم احساس کرد وارد یک حصنی شده و...
فیلم این دیدار سه سال پیش در اینترنت و در مبارزات انتخاباتی در قالب یک سی‌دی منتشر شد و هیچ گاه از طرف آیت‌الله جوادی آملی تکذیب نشد اما احمدی‌نژاد در سه جا این قضیه را انکار کرد: ۱ - در مصاحبه با خبرنگار امریکایی ۲ – در مصاحبه با کامران نجف‌زاده در هواپیما ۳ – در مناظره با کروبی
۶ – احمدی‌نژاد مدعی شده بود یک‌صد کشور از او الگوی مدیریت و اداره‌ی کشور خواسته‌اند و کروبی در مناظره‌اش از او خواست نام پنج تا از آن کشورها را بگوید اما بحث ابتر ماند.
۷ – احمدی‌نژاد مدعی شد خانواده‌ی هاشمی و ناطق و صفایی فراهانی از موقعیت خود سوء‌استفاده کرده و ثروت‌های کلانی اندوخته‌اند ولی این ادعا از سوی نامبردگان تکذیب شد.
۸ – احمدی‌نژاد کروبی را متهم کرد که در ابتدای انقلاب در خانه‌ای محقر در جنوب شهر زندگی می‌کرده اما اکنون با سوء‌استفاده از وجوهی که در اختیار داشته در خانه‌ای مجلل در شمال تهران زندگی می‌کند اما او منکر این ادعا شده و گفت این‌ها ارثیه‌ی پدری همسرش می‌باشد.
۹ – خانم فاطمه رجبی(همسر دکتر الهام) در مقاله‌ای مدعی شد روزی در خیابان پاستور در ماشین بوده و مسافت زیادی را از کنار یک دیوار طی کرده و به او گفته‌اند این دیوار خانه‌ی موسوی است اما موسوی آن را انکار کرد.
...
متاسفانه آن‌قدر دیر به فکر نوشتن این پست افتادم که بقیه‌ی موارد را از یاد برده‌ام. از دوستان خواهش می‌کنم در صورتی که اشکالی در موارد گفته شده دیدند تذکر دهند و اگر توانستند فهرست بالا را تکمیل کنند.

 

۸۸/۰۴/۲۷
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۸۸ ، ۱۲:۵۳ دکطر کوردان
اینحا را ننوشطه عید :
یک میلیارد دولار بودجه (محندص اهمدی نجات)
بودجه شحرداری ها ( دکطر اهمدی نجات )
نرخ طورم ( پروفصور اهمدی نجات )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی