ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

وقایع اتفاقیه

۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
خوابم می‌اومد
دراز کشیدم یه چرتی بزنم
چشام که گرم شد صدای اس ام اس اومد
گفتم ولش کن وقتی بیدار شدم می‌خونم
خوابیدم
...
بیدار شدم
لباس پوشیدم رفتم بیرون
...
غروب که برمی‌گشتم یاد اس ام اس افتادم
بازش کردم
یه شماره نا‌آشنا بود
از تعجب خشکم زد؛
یه مشت فحش و فضیحت غیر قابل بیان
همه هم "ک"دار!
به صورت طولی و عرضی تمام نسوان سببی و نسبیم رو مورد عنایت قرار داده بود!
(عرضی یعنی تمام گستره فامیل و طولی یعنی تا هفتاد نسل قبل و بعد)
فکر کردم با کسی خورده حسابی ندارم!
همه هم می‌دونند اهل چنین شوخی‌هایی نیستم
پس چی شده!؟
...
زنگ زدم به شماره
ریجکت کرد!
ای بابا یعنی چی!؟
نیم ساعت بعد دوباره زنگ زدم
گوشی رو برداشت و هنوز حرفی نزده بودم با یه صدای ناراحت گفت ببخشید اشتباه فرستادم.
و قطع کرد
پیدا بود خیلی شرمنده شده
...
بابا جون قبل از سند شماره رو چک کنید
نمی‌گید قلب ملت ضعیفه پس می‌افتند!




۹۲/۰۲/۱۳
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی