ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

ریدر

۲۷ تیر ۱۳۹۲
خب همان‎گونه که بر همگان واضح است ستون آخرین به روزشده‎های این‎جا منفجر شده. دلیلش هم در تعطیلی سرویس گوگل‎ریدر شرکت استکباری گوگل نهفته و همین‎جا رسما اعلام می‎کنم مرگ بر این گوگل مردم فریب(2 بار)
اما خب همان‎گونه که بر همگان مبرهن است با مرگ بر گفتن مشکلی از این جانب و نیز از همگانی که موضوع براشون واضح و مبرهن است حل نمی‎شه. پس می‎مونه تن دادن و لذت بردن، یعنی در واقع کنار اومدن با مشکل و جستجوی راه‎های جدید تا اگر پوزه استکبار بر خاک مالیده نمی‎شه دست کم پوزه خودمون خاکی نشه.
این ستون در واقع خروجی گوگل ریدر من بود که اونو به وبلاگ منتقل کرده بودم. یعنی یه سایت بود که  فید تمام وبلاگ‎های خونسار رو توش گذاشته بودم و این سایت به محض به روز شدن وبلاگی، اون رو به صدر اخبار می‎آورد و اعلام می‎کرد اوشون مطلب جدید گذاشته. و خب ما هم به محض دیدن این موضوع دسته جمعی به اون وبلاگ می‎رفتیم و مورد عنایت قرارش می‎دادیم!(مورد عنایت قرار دادن حرف بدی نیست. یعنی توجه کردن به چیزی. بی‎جهت بار منفی بهش دادند!)
گوگل ریدر این امکان رو می‎داد که خروجیش رو بگیریم و بیاریم به وبلاگ اما ریدرهای دیگه این امکان رو ندارند. اگر هم داشته باشند من بلد نیستم! پس چاره‎ای نیست جز این‎که هر کس برای خودش ریدر داشته باشه و برای مطلع شدن از آخرین به روز‎شده‎ها ریدرش رو باز کنه و کیف دنیا رو ببره. البته ریدرها امکانات بسیاری دارند که وقتی واردش شدید یاد می‎گیرید و یحتمل معتادش هم می‎شید. بهتون قول می‎دم بعد از مدتی از خودتون تعجب می‎کنید که قبل از ریدر اصلا چه طور زنده بودید!
بیشتر دوستان این‎جا فیدخونند و زیر و بم کار رو بلدنند و اونایی که نمی‎دونند فید چیه و ریدر چه صیغه‎‎ایه نصف عمرشون بر فناست. اما از اون‎جا که ماهی رو هر وقت از آب بگیری ماهیه می‎تونند برنداین‎جاواین‎جاو ببینند کی به کیه.

...

خب حالا که فهمیدید ریدر چیه منم چندتا از بهترین‎هاشو براتون می‎ذارم تا این عصرجمعه‎ی زیر باد مستقیم کولر رو حروم نکنید و قدمی در راستای بهبود اوضاع ژئواستراتژیک جهان بردارید. بفرما برید ببینید چند مرده/زنه حلاجید:

1 -دیگ ریدر
2 -کاما فید
3 -اینو ریدر
4 -فیدلی



پ.ن:
منابع معلوم‎الحال می‎گند بعد از گوگل ریدر، فیدلی پر طرفدار ترین ریدر شده و منابع غیرمعلوم‎الحال می‎گند دیگ ریدر قراره تمام امکانات گوگل ریدر رو ارائه بده فقط یه خورده مهلت می‎خواد. در مورد دو تای دیگه هم هیچ نقل قولی در دسترس نیست.
اما از اون‎جا که من از ظاهر میکاپ شده فیدلی خوشم نمیاد و کمبودهایی هم برام داره اون رو گذاشتم کنار. امروز هم خواستم دیگ ریدر رو باز کنم دیدم باز نمی‎شه. رفتم سراغ اینو ریدر که اون هم باز نشد و به ناچار رفتم سراغ کاما فید که در عین ناباوری دیدم مثل اسب شروع کرد به شیهه کشیدن و بنده رو سه سوت به مقصد رسوند رسوندنی. شاید به خاطر معروف نبودن هنوز سرش خلوته.
ضمنا طرز کار کاما فید و اینو ریدر خیلی شبیه گوگل ریدره و با یاد گرفتن گوگل ریدر به راحتی می‎تونید با این‎ها هم کار کنید.
ضمناتر من فعلا هر چارتاشون رو زیر نظر دارم و بهشون فرصت می‎دم تا نظرمو جلب کنند. این سعه صدرم خودمو مرده!




۹۲/۰۴/۲۷
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی