ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

نجاسات

۲۷ مهر ۱۳۹۲
ناهار می‎خوردیم. هنوز قاشق رو توی دهنم نذاشته بودم که دخترم پرسید:"بابا منی چیه؟"

یه لحظه هول شدم و برای این‎که بتونم تمرکز کنم قاشق رو توی دهنم کردم و برای اولین بار توی عمرم حدیث چهل بار جویدن لقمه رو رعایت کردم. و بعد از چهل بار دیدم هنوز گوش دخترم به جواب منه!

خیلی عادی گفتم:" هیچی، آبیه که از جای ادرار بیرون میاد."

ساکت شد. گفتم:"چه طور مگه؟"

گفت:"امروز حاج آقامون توی نماز نجاسات رو می‎گفت، اینم گفت. ولی هیشکی نمی‎دونست چیه!" و شروع کرد به توضیح بقیه نجاسات...

و من تو این فکر بودم که حاج آقاشون نمی‎تونست فقط نجاساتی که به یه دختر دبستانی مربوط می‎شه رو تو نماز مطرح کنه؟




۹۲/۰۷/۲۷
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی