ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

رویای شفاف

۱۱ آبان ۱۳۹۲
یه بار خواب دیدم دارم پرواز می‎کنم. تو خواب احساس کردم می‎تونم پروازم رو کنترل کنم و شروع کردم به پروازبازی! به سطح زمین می‎اومدم، اوج می‎گرفتم، می‎رفتم بالای درخت‎ها، بالای خونه‎ها... عجیب این بود که می‎دونستم دارم خواب می‎بینم و عجیب‎تر این‎که می‎تونستم خواب رو کنترل کنم.
این موضوع باز هم تکرار شد و حتی برام شد یه سرگرمی...

مدتی پیش به صورت اتفاقی به"خواب شفاف"برخوردم. فهمیدم قضیه از چه قراره. اگر شما هم دوست دارید ببینید قضیه از چه قراره یه سر بهاین‎جابزنید.این‎جا واین‎جا 
هم یه چیزایی نوشته. این‎جاهم مطلبی دیگه و احادیثی در این زمینه.





۹۲/۰۸/۱۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی