ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

ربنا

۳۱ مرداد ۱۳۸۸
از قرار معلوم تلوزیون ربنای شجریان را پخش نمی‌کند اما من یکی نمی‌توانم زیر بار افطار بدون ربنا بروم. اگر شما هم میل دارید بسم‌الله:
ربنا با حجم نیم مگابایت
ربنای زیپ شده با حجم ۳ مگابایت

 

پ.ن:اوقات شرعی خوانسار 

۸۸/۰۵/۳۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۴)

دیروز شنیدم که تلویزیون ربنا رو پخش می کرد. یه کمی که دقت کردم متوجه شدم این صدای استاد نیست. یه نفر با دقت فراوون این اثر استاد رو تقلید کرده بود.(البته فکر کنم این نسخه چینی ربنا بود!!!این روزا که چینیها همه چیزو خوب کپی می کنند و دروازه های ایران هم به روی اونا بازه...)
خیلی متاسف شدم...
الحق که هیچکس نمیتونه صدای استاد رو تقلید کنه. هر چند که تحریرها رو مثل ایشون ادا کنه .
ربنا فقط ربنای استاد شجریان.
پاسخ:
دقیقا.
ربنای چینی جالب بود.
Tv hagh nadare pakhsh kone asare ostad ro . babate linke download mamnun ;)

پاسخ:
اگه منظورتون اجازه‌ی استاده، ایشون اجازه دادند.
شپره گر وصل آفتاب نخواهد رونق بازار آفتاب نکاهد (سعدی)

شپره= صدا و سیما
آفتاب = شجریان

درمورد اینکسی که تقلید ربنای استاد شجریان را کرده باید گفت :

خال مهرویان سیاه و دانۀ فلفل سیاه
هر دو سوزانند اما این کجا و آن کجا

پاسخ:
واقعا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی