ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

به نظر من تربیت کودک یکی از مهمترین و تخصصی‎ترین امور عالمه. هممون دوست داریم بچه‎هامون رو به بهترین نحو تربیت کنیم و از اون‎ها انسان‎های سالم و خوشبختی بسازیم. اما موضوع فقط دوست داشتن ما نیست. خیلی از کارها هست که ما به نیت تربیت صحیح انجام می‎دیم اما در واقع مضر هستند و باعث ضربه به شخصیت کودک می‎شند. این موضوع کاملا تخصصیه و نیاز به مشاوره با متخصص و یا مطالعه داره.
دیروزمطلبیخوندم که درباره این موضوع بود. تیترش رو که دیدم بادی به غبغب انداختم و پیش خودم گفتم:"خب اینارو که من بلدم" و به نیت تایید ذهنیات خودم شروع کردم به خوندن. اما دیدم متاسفانه خیلی از این نکات رو نمی‎دونستم و تا حالا با دخترم و کودکان اطرافم بد برخورد کرده بودم.
شما هم برید خودتون رو محک بزنید.
دوستانی که بچه ندارند هم بخونند. اون‎ها هم ممکنه روزی صاحب فرزند بشند و اگر هم نشند دست کم کودکان زیادی اطرافشون هستند که نیاز دارند برخورد مناسب ببینند.

اینمجایزه کسانی که مطلب رو خوندند.




۹۲/۱۰/۲۲
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی