ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

آشنای قدیمی

۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

نمی‌دونم چرا بعضیا تو بعضی چیزا کودنی می‌کنند؟ 

15 ساله همدیگه رو ندیدیم اما آن چنان خودمونی می‌شه که آدم تعجب درمیاره از شاخ... چه‌طور تونستی بعد از 15 سال این‌قدر زود خودمونی شی؟ حالا خودمونی شدن رو یه کاریش می‌کنم؛ چه‌طور تونستی تصور کنی من همون آدم سابقم؟ یعنی چند درصد هم احتمال ندادی من قدری عوض شده باشم؟ همین درختی که بهش تکیه دادی با 15 سال پیشش فرقی نکرده که انتظار داری منم همون آدم سابق باشم!؟ خود تو همون آدم سابقی؟ 

 

 

پ.ن: هر چی زمان می‌گذره و بیشتر براندازش می‌کنم می‌بینم هیچ تفاوتی با 15 سال پیش نکرده. فکر کنم باید بهش حق بدم؛ قیاس با نفس کرده. بعضیا چه استعدادی دارند تو ثبوت. تو تکون نخوردن از جایگاه فکریشون... 

 

 

 

 

۹۴/۰۲/۰۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی