ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

Title-less

۲۱ آبان ۱۳۸۸

آخه آدم تو این هوای درویش‌لرزون فوق‌العاده، مهمونی‌رنگای پاییزی رو ول می‌کنه میاد وبلاگ آپ می‌کنه!؟ برید یه گشتی تو باغ‌های صحرا بزنید. تونستید جنگا و چاله‌باقر، نتونستید همین خیابون امام. دقت کردید چنارای کنار خیابون چه رنگ عجیبی دارند؟ برید تو خیابون جلوی بیمارستان و از اون بالا به این درختا نگاه کنید. چندتا برگ چنار هم برای تزیین اتاقتون بردارید. خیلی عالیه!


۸۸/۰۸/۲۱
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۸)

با نوشته هاتون دلم آب افتاد. کاش میتونستم بیام

پاسخ:
نگو نمی‌تونم، می‌تونی.
ای بابا شما مارا خیلی دلتنگ کردی من باید به کی بگم شهر همیشه بهار نمی خوام من خوانسار را میخوام .

بابا حداقل یه 4 تا عکس باحالم از این مناظری که میگید میذاشتید که مرحمی باش به دل هجران کشیده ی ما خوانساریهای دور از خوانسار...!

در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود!

وقتی ما خونساریا از اون دور میشم باید این شعرو بخونیم...!

پاسخ:
این بیتو خیلی دوست دارم.
سلام
موافقم
اتفاقا امروز جلو پاساژ مانی منتظر داییم بودم از تو آینه ماشبن تونل درختهای طلایی رنگ رو دیدم.
صد بار خودم رو لعنت کردم که چرا همراهم همراهم نبود که یه عکس از زاویه ی آینه ی ماشین بگیرم.
اگر دوستان کسی تونست بره سمت راننده بشینه و یه عکس از آینه ماشین که توش تونل پیداست بگیره.
شاد زی

پاسخ:
لحظه را باید درک کرد و خود را در آن رها کرد لازم نیست آرشیوش کرد!
درست است که اینترنت پر از عکس پاییز است ولی آیا میتوان پاییز (و حتی عکسهای اون)خوانسار را با پاییز دیگر نقاط مقایسه کرد...!
ولله که نمیشود حتی دلگیر بودن عصرهای پاییز خوانسار با بقیه ی جاهای ایران فرق داره...!

پیاپی بخوانید در گوش باد
چو خوانسار نباشد تن من مباد!!!
پاسخ:
دیگه ناسیونالیستیش نکن شهرام جان اما قبول دارم هر گلی بویی داره.
سلام
من برگشتم...
پاسخ:
باز هم خوش آمدید.
سلام . آره خیلی قشنگند اما برای من دیگه تکراری شده. اگه خوانسار این درختها هم نداشت دیگه اصلا قابل تحمل نبود
کامنتهای خصوصی منو بخونید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی