ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

Title-less

۶ آذر ۱۳۸۸
پست جدید


۸۸/۰۹/۰۶
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۶)

۰۶ آذر ۸۸ ، ۰۰:۰۸ سوالاتی که مرا شیعه کرد
سلام ببخشید کمش یعنی چی ؟
این پست جدیدت چیه ؟
وبلاگ سوالاتی که مرا شیعه کرد در صدد است مطالب کور و تاریک تاریخ را بررسی و تحلیل کند . شما می توانید این مطالب را در وبلاگم ببینید

"عاملان اصلی قتل خلیفه دوم عمر بن خطاب چه کسانی هستند ؟؟"

" ابولولو چه کسی است ؟ شیعه امام علی یا عامل بنی امیه و یهود "

"انتصاب عثمان توسط عمر در پوشش شورای شش نفره برای چه بود ؟؟ "

" نتیجه شورای شش نفره فقط عثمان بود و تشکیل شورا یک بازی سیاسی "

اگر دوست داشتید و احساس کردید وبلاگم مفید و قابل استفاده است برای خوانندگان وبلاگتان لینک کنید . منتظر نظرات زیبای شما هستم

سلام. حتما یه سری به وبلاگ من بزنید ببین امروز صبح چه اتفاقی افتاده

پاسخ:
سر زدم و دیر فهمیدم سر کارم.
سلام!
بعد از یک سال فاصله از وبلاگنویسی با مطالب و قالب و اطلاعات جدید به روزم...!
در ضمن من شما رو لینک کردم اگه ممکنه شما ام این کارو در قبال من انجام بدین!
منتظرتون هستم!

پاسخ:
من قبلا وبلاگ شما را لینک کرده بودم اما چون پست جدیدی ندیدم حذفش کردم. خوشحالم که برگشتید.
سلام
خوب بهتر از چیزی ننوشتنه دیگه

نظر جدید

سلام
به به میبینم که آپ کردید!!!
البته فکر کنم این پست به قلم خرزو خان! به روز شده.
به هر حال منم به سبک ایشون چندتا نظر واسه این پست گذاشتم:
1-
2-
3-
4- ...
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی