ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

انگیزه‌های زندگی

۱۵ آذر ۱۳۸۸
یکی از انگیزه‌های من برای زندگی، خوردن پلوی سفید سرد شده توی قابلمه‌ی روی گاز  است.
معمولا هم تند تند می‌خورم و توی گلویم گیر می‌کند! 



۸۸/۰۹/۱۵
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۳)

ببخشید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

پاسخ:
این سوالت بوی پاستوریزگی شدید می‌ده! یعنی تا حالا سر قابلمه‌ی روی گاز نرفتی!؟
۱۵ آذر ۸۸ ، ۲۳:۳۲ مهدی رفعتی
درود من بر شما
خیلی جالبه
من که به خاطر وضعیت دستگاه گوارش ام از خیلی چیزها منع شده ام. یادم می آید سال ها قبل زمانی که هنوز معنای جوان روغن نباتی را نفهمیده بودم نصف شب ها دور از چشم همه یواشکی نون و ترشی بادمجان را با لذت تمام می خوردم.حالا تنها باید تنها با حسرت نگاه کنم.قدر این لذت بردن ها را بدانید

ای آقا سخن از دل ما می گویی:
این انگیزه زندگی شما واسه من مجرد که تنها زندگی می کنم شده یه نیاز روزانه.
خوردن غذاهای سرد بصورت سرپایی روی اجاق گاز ، اپن آشپزخون و حتی سر یخچال....
چاره گیر کردن توی گلو هم یه لیوان آبه.مشکلت زود حل میشه.
ایییییییییییییییییییی خدا تا کی...؟

پاسخ:
لیوان آب مشکل منو حل می‌کنه اما مشکل شما به این سادگی حل نمی‌شه. فکر اساسی کن عزیز دل برادر. سخت نگیر.
سلام
نه این یکی را اصلاً موافق نیستم
غذا سر سفره و مفصل، البته باید از خوردنش لذت برد، روشش چندان مهم نیست.

پاسخ:
حدس می‌زنم تپل باشی.
یکی از انگیزه های قوی من برای زندگی دیدن هر روز اونه
وقتی که داره کتلت دست پخت خودشو!که مطمئنا خیلی بد مزه اس توی آبدارخونه یواشکی میخوره

پاسخ:
گیرم شما خواستی دو روز بری خونه‌ی مامانت‌اینا، باید کتلتم براش پست کنی؟
سلام
اومدی مینیمال بازی در بیاری؟
بنا به نظر شما نوشتم رو تغییر دادم.منظورم از تلخک تریاک بود.فکر کنم الان که عوضش کردم خیلی بهتر شده.
شادزی
اگه این انگیزه را برای زندگی نداشتید تا الان تلف شده بودید (البته اگر انگیزه های دیگرتان غذا نباشند)
نان برای زندگی یا زندگی برای نان ؟
مسئله اینست ...................................................
با مطلبی علمی و خونساری به روزم...!
سلام
با دو مطلب جدید بروزم

«خوساری»
هوای خوانسار در تاسوعا و عاشورای امسال چگونه خواهد بود!پاسخ در وبلاگ شهرامخان!به روزم
۲۹ آذر ۸۸ ، ۲۳:۰۹ مهدی رفعتی
درگذشت آیت الله منتظری روحانی آزادمرد و جسور این سرزمین را به تمام میهن پرستان و آزاداندیشان تسلیت می گویم.

روانش شاد
کمش جان چرا خیلی ها چشم دیدن وشنیدن اسم مهدی رفعتی را ندارند خدا می داند

پاسخ:
جان برادر پیدا کن پرتقال فروش را!
۱۶ دی ۸۸ ، ۱۳:۱۰ ویـــــــــــــــــــک
این انگیزه نیست
این فوق فرا انگیزه است

پاسخ:
"فوق فرا انگیزه" خیلی قشنگ بود کلی کیف کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی