ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

سفر پول‌ها

۱۸ دی ۱۳۸۸
دیروز به بانک رفتم. چهار ایران‌چک گرفتم. هر کدام مال بانکی بودند. اولی صادرات سجاد فارس، دومی ملت ونک تهران، بعدی ملی شهدای مشهد و آخری سپه بندر بوشهر.

۸۸/۱۰/۱۸
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۳)

چه جالب. راستی سر برج نشده واسه چی رفتی بانک پول گرفتی؟!!

پاسخ:
دوباره که داری زیرپا کشی می‌کنی!
۱۹ دی ۸۸ ، ۰۰:۱۲ مهدی رفعتی
درود من بر شما
این را هم به کتاب فرهنگ لغت اضافه نمایید!
اینجا ایران است
سلام. منظورتونو نگرفتم. اگه منظورتون بودجه سال بعده هنوز شهرداری به شورا نداده. اگه حساب کتاب بودجه سال قبل (تفریغ) بودجه 87 رو می گین چند وقت پیش دادن شورا و ایشاا.. منتشر می کنیم. هر سوالی داری بی رودربایستی بپرس در خدمتم.

پاسخ:
منظورم این بود که برای اطلاع مردم از ریز برنامه و بودجه شهرداری کاری انجام شده یا نه و اگر شده چگونه؟
سلام
ما آدما تو شهر خودمون مسافریم چه برسه به این ÷ولای بی زبون.
شادزی

سلام. 1- کارمندی؟ سر ساعت کاری از کجا میری اینترنت؟!!!
2- بودجه سال آینده که مشخص کننده امور سال آینده شهرداری است تا اخر بهمن برای تصویب به شورا تحویل داده میشه. ایشاا.. بعد تصویب منتشر می کنم. سایت شورا رو سر می زنید؟ داره رو به راه میشه.

پاسخ:
2 - این روال هر ساله یا سال آینده برای اولین بار انجام می‌شه؟
۲۱ دی ۸۸ ، ۲۳:۲۳ مهدی رفعتی
درودبر شما
ما که به میمنت دولت کریمه حساب میلیونی و میلیاردی در بانک نداریم.پس تنها زمان پرداخت پول آب و برق و گاز و تلفن سرو کله مان آن طرف ها آفتابی می شود.بانک مال پولدارهاست!خوب هم می دانم 4 تا ایران چک آنقدرها پول نیست.می شود قد یک ماه حقوق شاید هم کمی بیشتر.آقایان اقتصاد دان وطنی تراول های بی حساب و کتاب را جمع کردند ایران چک به بازار عرضه کردند.در عوض سهام های عدالت و...را به خاطر این که ارث پدری بود به تشنگان عدالت بخشیدند.
راستی نگفتید کدام بانک...آخر ناسلامتی بانک های شهر ما یکی از یکی بهتر است.مخصوصا برخی کارمندان بانک صادرات و سپه و کشاورزی....!
ممنون از لطفتان
1 - انتشار بودجه قبل از اجرا روال هر ساله یا سال آینده برای اولین بار انجام می‌شه؟
2 - در سایت شورا قسمت بودجه 87 کار نمی‌کنه.
3 - فید rss سایت شورا رو هم درست کنید.
------------------------------------------------------------
1- تصویب تفریغ بودجه و انتشار ان جهت اطلاع عموم وظیفه شوراست که البته معمولا فراموش می شود.
شورای شهر دوره سوم برای اولین بار گزارش 6 ماهه اول سال 86 را در ویژه نامه شهرنما منتشر و در سال گذشته به صورت اطلاعیه منتشر کرد. امسال هم ایشاا... توی سایت خواهیم گذاشت. اما انتشار بودجه همون سال وظیفه شورا نیست اما انشتار اون منعی هم نداره. البته منظور بنده کلیاتش بود که انشاا... منتشر می کنیم چون خود دفترچه بودجه حجم زیادی داره.
2- قسمت بودجه 87 سایت انشاا... با همون قضیه تفریغ بودجه فعال میشه.
3- راستش اینی که گفتیدو بلد نیستم میشه یا شما زحمتشو بکشید یا یاد بنده بدیدن! حق الزحمه هم شماره حساب بدین دوبرابر تقدیم میشه. نصفش بایت شناسایی شماست!!
راستی اگه گفتین به جز بهداشت و اموزش و پرورش کدام ارگان دیگه 10 سال حقوق معوقه داره؟
۲۲ دی ۸۸ ، ۲۳:۲۲ کمش در پاسخ به آقای دهاقین
اول اینکه من سایت‌ها رو از روی فیدشون می خونم و لینک‌دونیم هم بر اساس فید کار می‌کنه. به این آدرس‌ها برید و ببینید چی به چیه:

http://rtp.ir/shop/article_info.php?articles_id=190

http://daryush.ir/?p=341

دوم اینکه خیلی دارید به من نزدیک می‌شید. خدا رو چه دیدید شاید روزی ساعتمون به هم خورد و توی کلاس بغلی شما منم فیزیک یا ادبیات درس بدم.
شاید هم اخیرا نبض خودتون یا پیشونی بچتونو لمس کرده باشم. شایدم اون وقت که از در بیمارستان وارد شدید از تو اتاق دربانی بهتون سلام کرده باشم.

و سوم این‌که دنیای کوچیکیه زیاد سخت نگیرید.
۲۳ دی ۸۸ ، ۱۱:۵۰ مهدی رفعتی
درود من بر شما کمش عزیز
همین که این قدر قشنگ نکته سنجی می کنید و می نویسید بسیار پر ارزش است چندان مهم نیست شما کجایید و چه کسی هستید.آقای دهاقین عزیز هم بهتر است به جای اصرار روی این قضیه ببینند این آواز چیست نه این که آوازه خوان کیست!ما خوانساری ها عادت بدی داریم. البته این ها همه ثمرات فضای بسته جامعه ایران و به ویژه خوانسار است که هر انتقادی را در نطفه خفه میکنیم و یا برای خفه شدن آن کمک می رسانیم
سلام
ببخشید که من تازه میخوام به جمع شما اضافه شوم البته اگر قابل بدونید
این آقای دهاقین را من تا این لحظه ندیدم ولی با یادداشت ها و برداشت هائی که از اشخاص بر میدارند مثال تمام عیار یک خوانساری قدیمی می باشند که فقط دور خودشون را می بینند
دنیای اینترنت و وبلاگ نویسی دنیای بزرگی است که فقط به شهر کوچک خوانسار در دل کوها خلاصه نمی شود بلکه مرزهائی فراتر از تفکر والاترین متفکران دارد .
اگر جناب دهاقین که من شنیدم دبیر دبیرستانهای خوانسار میباشند علاقه شدیدی به سیاستو مسائل جنبی ان را دارند بهتر است از امروز به فکر آموزش علوم سیاسی باشند و از رشته زبان بیگانه خارج شوند
ضمنا" به صلاحدید خودشان است که زیاد در مسائل متفرقه که در حیطه کاری ایشان نمی باشد دخالت نکنند
همچنین از قدیم گفته اند که هر کس سرش تو لاک خودش باشه بهتره .
من اینجا از همه دوستان و خوانندگان که بدون اجازه نظر دادم معذرت می خواهم و از جناب آقای دهاقین که حداقل 20سالی از ما کوچکر هستند برادرانه می خواهم که بحث های غیر معقول نفرمایند چونکه کسانی که در شهر راه می رفتند و رک حرف میزدند نتوانستند کار مفیدی انجام دهند که شما که سر در لاک انجمن میبرید و به پشتوانه انجمن شهر صحبت می کنید چه غلطی می خواهید بکنید
در مورد اینترنت دولتی هم بگم که ما اینقدر برای این دولت زحمت می کشیم که اگر لحظه ای وارد اینترنت شویم ضرری به دولت نمی خورد
مگر ما علی هستیم که با برادرش عقیل در مورد بیت المال برخورد کرد ؟
تا فرصتی دیگر
راستی یادم رفت از آقای دهاقین بپرسم که زمانی که در همون دبیرستان کسانی بودند که با ایثار و از خود گذشتگی به جبهه های نبرد حق علیه باطل می رفتند جنابعالی کجا تشریف داشتید ؟
شهیدانی چون برادران علائی - شهید توحیدی - اسحاقی - میرباقری - حضوری و شهیدان والا مقام دیگری که با ایثار و از خود گذشتگی راه را برای شما باز کردند تا حالا در وبلگ های خود شروع به گنده گوئی بکنید با توجه به سن شما فکر کنم در /ان سالها 10 سال بیشتر نداشتید پس بهتر است کمی واقع گرا باشید .
یاد همه شهدای عزیزمان
شهدای کربلای 5 به خیر
آقای دهاقین به دل نگیر باور کن

پاسخ:
در پست بعدی پاسخی برایتان نوشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی