ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ

بایگانی

مردی

۴ بهمن ۱۳۸۸
مردی نبود فتاده را پای زدن

گر مشکل دیگری نداری مردی

 

 

نظر خانم مهدوی:

مردی نبود فتاده را پای زدن
مردی نبود بلند بلند داد زدن
مردی نبود سیخ کباب باد زدن
...

گر خوشه‌ی یک شدی تو اینک مردی





۸۸/۱۱/۰۴
ــ ـکمشـــ

نظرات  (۱۶)

مردی نبود فتاده را پای زدن/گر دست فتاده ای بگیری مردی

جهت التیام دلسوختگان پست قبل، همه دوستان رو به وبلاگ خطم خالی دعوت می کنم.
موفق باشید.

پاسخ:
شهرام جان اون عکس‌ها که دل را بیشتر می‌سوزاند. خصوصا سر ظهر و دم شام!
وب جالبی داری.

پاسخ:
شما هم خط خیلی خوبی داری!
1- باور نمی کنید. دیشب خواب دیدم آمده ام خانه شما!! و دیدم که شما را کاملاَ می شناسم. از صبح تا به حال هر چه فکر می کنم یادم نمی آید کی بودید!!!!!!!!

2- متوجه نشدم مردی را باید با ضم میم خواند یا فتح میم؟!!!

از وقتی به حمایت از آقای دهاقین پست نوشته اید خواب وخوراک را ازش گرفته اید
زیاد به شما علاقمند شده که حتی در خواب هم بیاد شماست
لطفا" مراقب خودت باش
هشدارهای ایمنی را جدی بگیرید .

پاسخ:
البته ایشان قبل از آن هم یک دل نه صد دل عاشق ما بوده (آیکون خود معشوق پنداری مفرط) اما این روزها بیشتر ابراز می‌کند ولی راست می‌گویید باید بیشتر مواظب باشم. کسی که خواب آدم را ببیند واقعا خطرناک است.
تک سیاتر کس نبه در مین دنیا از را فهمیدم اما هرچی از بزرگترها پرسیدم به فرهنگ لغات خودم هم مراجعه کردم معنی کمش را نفهمیدم. یا شایدم زبان مادریم خیلی ضعیف است

پاسخ:
این اولین مصرع شعری از بخشی است. اسم شعر هم کمش است.
سلام
وبلاگ خوبی داری
امروز برای اولین بار اومدم توش و تقریبا همشو خوندم.باز هم خواهم آمد
موفق باشی

مردی نبود فتاده را پای زدن
مردی نبود بلند بلند داد زدن
مردی نبود سیخ کباب باد زدن
...
گر خوشه ی یک شدی تو اینک مردی

پاسخ:
خیلی قشنگ گفتید. به پست اضافه‌اش کردم.
راستی که شعرهای قدیمی خیلی جالب بود که
کار هر بز نیست خرمن کوفتن
گاو نر می خواهد و مرد پهن
حالا هم واقعا" گر خوشه یک شدی تو اینک مردی مصداق جالبیه
چطوره یه پست درباره تعداد خوشه ها بذاری نظر بدیم
پاسخ:
اطاعت امر
۰۶ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۰۶ دوست خوساری
ضمنا"وشه یک مال اونائی که وجود ندارند امثال شهدا و خانواده های آنها

پاسخ:
من هم از این سی میلیون یک نفر بیشتر ندیدم.
راستی ایمیل من
khonsarman@gmail.com
است دوست داشتی مطلب بفرست
خوشحال می شوم

پاسخ:
بروید و وبلاگ را راه‌اندازی کنید.
۰۶ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۱۷ فضولی موقوف ( چس نفس )
جناب آقای کمیش
این خانمی که وبلاگ خوانسار هم نسل های من را می نویسد خیلی فضول است ؟

پاسخ:
چس‌نفس عزیز چرا از من می‌پرسی؟ از خودش بپرس!
خیلی جالب گفته خانم مهدوی
راستش کلی حال کردم ولی بعد به فکر فرو رفتم
به نظرتون باید بخندیم یا گریه کنیم
(یه شعر طنز به معنای واقعی...)

پاسخ:
به نظرم همین که به فکر فرو بریم خیلی خوبه.
1- سلام. می تونید از سایت accuweather.com برای نمایش وضعیت هواشناسی خوانسار در وبلاگهای خوانساری کاری بکنید؟
http://www.accuweather.com/rss-center.asp

http://www.accuweather.com/world-index-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&loccode=MEA|IR|IR006|KHANSAR
2- سلام راستی شما خوشه چند شدید؟
پاسخ:
2 - خوشه یک. اگه قول بدید بچه ی خوبی باشید یارانه مند که شدم هواتونو دارم.
۰۷ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۳۳ دوست خوساری
اون یه نفر خوشه یکی که دیدی عکسش را بذار تو وبلاگ
پاسخ:
اون وقت که دیدم فکر نمی کردم اینقدر نایاب بشه!
ای بابا برید خدا رو شکر کنید که بهتون خوشه رسید، اگه حبه ای حساب میکردن خوب بود؟آخه چرا قدر دولت خدمتگذار رو نمیدونید



پاسخ:
خدایا شکرت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی